abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135847427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Een professioneel moreel kompas.
Dat maakt het een stuk aannemelijker dat de politie juist gehandeld heeft.
Dat zijn de ergste :D
pi_135847519
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben al gewend aan de boekhouders die de laatste tien jaar Minister-President zijn.

Ben links en kon vroeger genieten van rechts.

Maar Balkenende en Rutte zijn mislukte poppenspelers. :{

:P
Ja maar dat we er ook zo in meelopen allemaal...
  Trouwste user 2022 donderdag 23 januari 2014 @ 13:52:12 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_135847560
Ga eens de meer dan 1000 straatbendes opruimen.

Dan doe ik een bel op m'n fiets terwijl ik zonder licht op de stoep rij.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135847629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:27 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Sluit ook allemaal lekker aan op je onderbuik he.
Neen, mijn onderbuik zegt dat het een aanstellerig kakwijf is die vindt dat de wet er niet voor 'nette mensen' is. Alleen als fel van leer trekken niet strafbaar is gesteld dan zou het ook geen consequenties mogen hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:56:37 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135847773
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:03 schreef Waterdrinker het volgende:
Klinkt niet geheel onterecht als ik het zo lees.

Gedraag je netjes en normaal, en de agenten zullen meestal hetzelfde doen.
zoals gewoonlijk 1 kant van het verhaal, mochten er camera's op bureau zien dan zal er waarschijnlijk een andere kijk op dit verhaaltje zijn.

Bekeuring terrecht Ja, vrouw waarschijnlijk geflipt tegen agent en id moet je gewoon bij je hebben.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:57:30 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135847827
Hebben de mensen hier dan allemaal altijd hun paspoort bij zich?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135847946
En aan al deze stomme discussies kan gewoon een eind komen als alle agenten een gopro of dergelijke cam op hun pet hebben.

De ambtseed is niet meer van deze tijd. Het geeft de burger een oneerlijke achterstand terwijl er prima alternatieven voor zijn.
pi_135848116
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rijbewijs :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:02:32 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135848119
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:27 schreef TheOnlyException het volgende:
Boete voor het fietsen van 2 meter over de stoep. :')
Boete voor het niet bij je hebben van een debiel formaat paspoort dat je nergens voor nodig hebt behalve om geen boete te krijgen :')
Nederland :')
Nederlandse politie :')
Tja zo had ik eens 30 meter van mijn werk af mijn licht niet aan, jongen voor me kreeg waarschuwing en moest lopen ik niet al had ik mijn licht na die 30 meter al wel aan.
Ik werd boos ging te keer boete er bij, als ik me netjes had gedragen zoals de jongen er voor had ik hoogst waarschijnlijk ook geen boete gehad.
JA ik zat fout had gelijk aan moeten doen, en JA had niet te keer moeten gaan, kosten 180 euro en lesje geleerd ;)
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:03:02 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135848143
quote:
id kaart altijd op zak, klein pasje net zo makkelijk :)
pi_135848338
Er zijn Haagse Tokkies die met 'de laatste paar meter' over de stoep 200 meter bedoelen, en gewoon standaard weigeren zich te legitimeren enzo. Er zijn ook agenten die het leuk vinden voor 5 meter een bon uit te schrijven en lekker hun macht te misbruiken, net als andere bullies juist graag tegen minder assertieve mensen. Ik ken de betrokken personen geen van beide dus ik weet niet welke van de twee hier van toepassing is. Grappig dat zoveel posters hier het wel zeker weten! :P

Wel fout dat ze niet eens mocht bellen, of dat anders iemand van het bureau niet even kon bellen naar de school en degene met wie ze een afspraak had. Je laat toch geen kinderen gewoon op school zitten, terwijl noch de school, noch de kinderen zelf, enig idee hebben waarom mama ze niet komt halen? Als 't om vijf minuutjes gaat terwijl de agent een bekeuring schrijft, okay, maar als ze gewoon helemaal niet kan komen opdagen? Dat doe je niet tegenover kinderen en leerkrachten, en zelfs tegenover de volwassene waarmee ze de eerdere afspraak had vind ik het niet netjes. Ook al was het een Tokkie en haar schuld, dan laat je als politie geen derden (en zeker geen kindjes & hun leerkracht) in ongerustheid zitten.
pi_135848396
quote:
Soms, niet altijd. Ik vind het nog steeds een stompzinnige onzin regel.
pi_135848430
quote:
Nooit eigenlijk, en ook geen ID-bewijs. Ze kunnen lekker de boom in met hun regelzucht.
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:11:46 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135848518
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef Sheriam het volgende:
Er zijn Haagse Tokkies die met 'de laatste paar meter' over de stoep 200 meter bedoelen, en gewoon standaard weigeren zich te legitimeren enzo. Er zijn ook agenten die het leuk vinden voor 5 meter een bon uit te schrijven en lekker hun macht te misbruiken, net als andere bullies juist graag tegen minder assertieve mensen. Ik ken de betrokken personen geen van beide dus ik weet niet welke van de twee hier van toepassing is. Grappig dat zoveel posters hier het wel zeker weten! :P

Wel fout dat ze niet eens mocht bellen, of dat anders iemand van het bureau niet even kon bellen naar de school en degene met wie ze een afspraak had. Je laat toch geen kinderen gewoon op school zitten, terwijl noch de school, noch de kinderen zelf, enig idee hebben waarom mama ze niet komt halen? Als 't om vijf minuutjes gaat terwijl de agent een bekeuring schrijft, okay, maar als ze gewoon helemaal niet kan komen opdagen? Dat doe je niet tegenover kinderen en leerkrachten, en zelfs tegenover de volwassene waarmee ze de eerdere afspraak had vind ik het niet netjes. Ook al was het een Tokkie en haar schuld, dan laat je als politie geen derden (en zeker geen kindjes & hun leerkracht) in ongerustheid zitten.
Tja, zoals gewoonlijk heeft een verhaal 2 kanten.
pi_135848757
quote:
Bijna altijd, ik heb zo'n ID kaart, lekker klein en kan beter tegen wat regen enzo. Maar ik vergeet ook wel eens, als ik 'm bij het hardlopen in m'n achterzakje of de zak van m'n hardloopjack heb gedaan, om 'm dan weer terug in mijn tasje te doen. Gelukkig nooit als ik 'm nodig had voor de politie, wel eens op en neer naar huis moeten fietsen omdat ik me moest identificeren bij de telefoonwinkel. :-(
pi_135848910
PRIMA!!!

Ik erger me al jaren aan dit soort fietsende kidsmanagers / randebielen op de stoep omdat ze niet even willen omrijden.

Is daar op de L.v.M. een bekend punt , er stonden zelfs maandenlang borden op de stoep dat ze zouden gaan bekeuren.

Sommige fietsers maken het helemaal bont en gaan gewoon op de rijbaan (tegen de richting in , 1 richtingsweg) en dat is echt levensgevaarlijk.

Heerlijk nieuws dit!!
pi_135848933
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef DrMabuse het volgende:
PRIMA!!!

Ik erger me al jaren aan dit soort fietsende kidsmanagers / randebielen op de stoep omdat ze niet even willen omrijden.

Is daar op de L.v.M. een bekend punt , er stonden zelfs maandenlang borden op de stoep dat ze zouden gaan bekeuren.

Sommige maken het helemaal bont en gaan gewoon op de rijbaan (tegen de richting in) en dat is echt levensgevaarlijk.

Heerlijk nieuws dit!!
Sliep je er wel goed van?

Aansteller :').
pi_135848986
quote:
5s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Luigi het volgende:

[..]

Lijkt me eerder dat jij hier de aansteller bent met je 'grappige' Duitse uitspraken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135848992
quote:

[..]

Ben je bekend met de situatie ter plekke?
pi_135849030
quote:
6s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lijkt me eerder dat jij hier de aansteller bent met je 'grappige' Duitse uitspraken.
Kom op, je al jaren ergeren aan mensen die op de stoep fietsen :'). Sinds wanneer zijn we zo'n huilerig pisnichten volk geworden joh. :D. Mensen zijn hier al bejaard op hun 35e lijkt het. Incl. zure instelling.
pi_135849077
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef Luigi het volgende:

[..]

Kom op, je al jaren ergeren aan mensen die op de stoep fietsen :'). Sinds wanneer zijn we zo'n huilerig pisnichten volk geworden joh. :D. Mensen zijn hier al bejaard op hun 35e lijkt het. Incl. zure instelling.
Ik kom wel even in je tuin schijten, en waag het eens huilie huilie te gaan doen.
pi_135849086
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik snap goed dat je je aan zoiets kan ergeren. Ik erger me ook aan scootmobielen en kinderwagens midden op het fietspad, en zal ook blij zijn als die mensen bekeurd werden.
pi_135849118
quote:
6s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik kom wel even in je tuin schijten, en waag het eens huilie huilie te gaan doen.
Ohja, klopt, daarna komen mensen altijd met 1 of ander absurd voorbeeld waarbij ze ook nog inbreuk maken op je prive terrein.

Kom op man. Bejaarden.
pi_135849150
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:23 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ohja, klopt, daarna komen mensen altijd met 1 of ander absurd voorbeeld waarbij ze ook nog inbreuk maken op je prive terrein.

Kom op man. Bejaarden.
Prive terrein? Niks van jou bij natuurlijk. Openbaar terrein want benaderbaar!
pi_135849185
quote:

[..]

pi_135849195
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prive terrein? Niks van jou bij natuurlijk. Openbaar terrein want benaderbaar!
Mijn tuin is mijn tuin. Er staat een schutting omheen. Maar kom op, daar ging het niet over. Dat gejank over elkaar de hele tijd, daar wordt je toch gek van? Die heeft last van fietsers, die van bejaarden, die van kinderen, die van auto's, die van borende buren, die van bbq's, die van zwarte pieten, het gaat maar door.
pi_135849230
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef Luigi het volgende:

[..]

Mijn tuin is mijn tuin. Er staat een schutting omheen. Maar kom op, daar ging het niet over. Dat gejank over elkaar de hele tijd, daar wordt je toch gek van? Die heeft last van fietsers, die van bejaarden, die van kinderen, die van auto's, die van borende buren, die van bbq's, die van zwarte pieten, het gaat maar door.
Pfffffff wat een azijnzeiker ben je ook met je regeltjes je lijkt wel een fucking bejaarde, stop met huilen en klagen man.
pi_135849237
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ja.
pi_135849259
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Pfffffff wat een azijnzeiker ben je ook met je regeltjes je lijkt wel een fucking bejaarde, stop met huilen en klagen man.
Eh wat? Als er iemand een pishekel heeft aan al die regeltjes ben ik het. Wat heb je gerookt man? :D.
pi_135849307
quote:
4s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja.
Prima , dan weet je dat het daar al jaren een probleem / ergernis is.

Bij voetgangers , winkeliers , fietsers en automobilisten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')