Voor mij de laatste tijd geen uitzondering. Gaat lekker met de uren en lange ritten. M'n gemiddelde ligt deze maand op 218km per rit.quote:
Ik zit ook rond de 200 km gemiddeld denk ik, maar het scheelt dat ik nog maar twee dagen heb gewerkt deze maandquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Voor mij de laatste tijd geen uitzondering. Gaat lekker met de uren en lange ritten. M'n gemiddelde ligt deze maand op 218km per rit.
Netjes, welke regio?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik zit ook rond de 200 km gemiddeld denk ik, maar het scheelt dat ik nog maar twee dagen heb gewerkt deze maand
Nop reed idd niet.. Al langer zo dan, of komt het gewoon vaak voor?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:16 schreef Marco001 het volgende:
rijd Arriva nog steeds niet?![]()
Blij dat ik niet meer in stad op school zit.
Je bent gewoon te oud geworden man!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 06:36 schreef S-RS het volgende:
[..]
Aaah, dat was me even ontgaan met al dat gespam de laatste tijd
weer vanwege dat seingebeuren. Geen falyw idee. Ik ga nooit meer met OV..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Nop reed idd niet.. Al langer zo dan, of komt het gewoon vaak voor?
Pff, ben nog maar 20quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:42 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Je bent gewoon te oud geworden man!
Aah zo! Ik moet naast Delfzijl zijn, Farsum oid?! Dat is die mini botleck toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
weer vanwege dat seingebeuren. Geen falyw idee. Ik ga nooit meer met OV..
Waar in Delfzijl moet je zijn trouwens?
bij aldel toevallig? Had je het even eerder moeten zeggen. Had ik je opgehaald.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:12 schreef S-RS het volgende:
[..]
Pff, ben nog maar 20
[..]
Aah zo! Ik moet naast Delfzijl zijn, Farsum oid?! Dat is die mini botleck toch?
Ik moet wel naar het noorden toe.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Marco001 het volgende:
Als hij een Skoda Octavia op moet halen waarvan het kenteken met een 9(dacht ik) begint, moet hij flink krabben.
Oh, en oppassen, ik ging al bijna onderuit daar door ijssel
Nee daar moest ik niet zijn, toch bedanktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij aldel toevallig? Had je het even eerder moeten zeggen. Had ik je opgehaald.
Ik hoop dat je een sneeuwkrabber nee hebt.. Anders moet je het even zeggen. Ik heb er 1 in de auto liggen, en die staat nu bij aldel
Ik had dat ongeluk op een dag lokatiewerk, zo net voor de middagschaft. Weet je dat je daarna met lood in je schoenen verder moet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:21 schreef Marco001 het volgende:
Ze durven wel, jou nu alweer in een BMW te laten rijden..
(te makkelijk inkoppertje, kon hem niet laten.)
Hahaha ja het was wel Grolschquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef trolley het volgende:
[..]
Grolsch zeker? Dat is inderdaad net pis
Joh, ik heb een keer bij een zijingang van een ziekenhuis gestaan met een total-losse taxi(iemand geen voorrang verleend, toen ik die kant van de kruising opkeek zat ze waarschijnlijk net in de blinde hoek.). Ga ik me echt niet druk om maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had dat ongeluk op een dag lokatiewerk, zo net voor de middagschaft. Weet je dat je daarna met lood in je schoenen verder moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |