Slaap lekker Pinoquote:
Ja wat is daar mis mee dan eigenlijk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:15 schreef Zaktabak het volgende:
Giel spreekt Lorde uit als Lordx100
Giel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja wat is daar mis mee dan eigenlijk?
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE!!!! UITBRENGEN! MEGAHIT!!! ALLES!!!4678
Ik hoorde alleen het laatste omdat bellen, maar man man man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was gelukkig weer buiten het bereik van de radio![]()
![]()
Halloquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:42 schreef wolfrolf het volgende:
Lurkers
Kom op, als je meeleest en nog niet hallo hebt geroepen, roep eens hallo!
Niet dat ik gehoord heb, hoe laat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:05 schreef Pandaplint het volgende:
Haha was dat net op 3FM? De Hey Badr versie ipv Hey Brother?
Denk een 15-30min geleden. Maar kan ook goed op radio2 geweest zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet dat ik gehoord heb, hoe laat?
Ga je nou naar Hongarije, of ga je met het vliegtuig?quote:
Oke, vertel/vraag maar raakquote:
Dit is een vrouw hoor?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:21 schreef Pandaplint het volgende:
Ik moest toch wel even lachen toen ik er achter kwam dat dit broekie dit nummer zingt
[ afbeelding ]
Oma die bruine truien breit voor Coen en Sanderquote:
Datquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het nummer is al voorbij![]()
Ik vind dit nummer zo op Layla lijken
SC wil wel een nieuw nummertje makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan krijg je ook geen antwoordenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt wat met fuur?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SC wil helemaal niks vandaagquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
SC wil wel een nieuw nummertje maken
DAN ZOEK IK WEL VERDERquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan krijg je ook geen antwoorden
Die wallenquote:
Succesquote:
Ik vind haar zo oud gewordenquote:
Niet nodig, ik wil niets wetenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mijn muzikale helden.
SilentChaos.
Heeft vast met een chickie te makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja deze plaat heb ik een zwak voor
Niet eensquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft vast met een chickie te maken
Goed onderbouwdquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet eens
Ik vind dit gewoon een goed nummer, niet zo'n volgeplamuurde bende als Viva La Vida bijvoorbeeld
En een leuke akkoordwisseling naar mineur op het eind
IVHNWquote:
Je leert snelquote:
quote:
TMIquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik fax alleen maar gas vanmorgen
Valse alarmen
Het zal ook es een dag nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:17 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer naar 3 na afgelopen uur nog even een plaatje op 2 aangekondigd te hebben.
Oke ik ga wel even naar mijn eigen gezeik luisteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net Groningen! Alleen maar gas, en niks er voor terugkrijgen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik fax alleen maar gas vanmorgen
Valse alarmen
als je mag kiezen tussen twee platen, en eentje daarvan wilde je toch al aanvragen, dan is het vrij simpelquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zal ook es een dag niet.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Net Groningen! Alleen maar gas, en niks er voor terugkrijgen!
quote:
Godver, dan ben ik al ruim over de 30quote:
Jonkiequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver, dan ben ik al ruim over de 30
Ouwe zak.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver, dan ben ik al ruim over de 30
Weet je wat helpt tegen hoofdpijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna het klokje rond geslapen. Lang leve hoofdpijn
Kopje kruidenthee, slapen, paracetamol.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je wat helpt tegen hoofdpijn?
Klopt allemaal, daar wil ik graag aan toevoegen "een goede beurt"quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kopje kruidenthee, slapen, paracetamol.
Daar zou ik op dat moment totaal geen zin in hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt allemaal, daar wil ik graag aan toevoegen "een goede beurt"
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt allemaal, daar wil ik graag aan toevoegen "een goede beurt"
Ja dat is dan weer het vervelende eraan ja... maar het schijnt echt te werken door de stofjes die je dan aanmaakt in je hoofd ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zou ik op dat moment totaal geen zin in hebben.
Ik zal je bellen als ik weer een keer hoofdpijn heb. En da's vaak.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer het vervelende eraan ja... maar het schijnt echt te werken door de stofjes die je dan aanmaakt in je hoofd ofzo
Just trying to help
Even quoten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal je bellen als ik weer een keer hoofdpijn heb. En da's vaak.
Het was geen hintquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal je bellen als ik weer een keer hoofdpijn heb. En da's vaak.
Dit moet ik even quoten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was geen hint![]()
Ik moet weer wat pandapunten verzamelen voordat ik weer mag, sorry
dat werkt ook voor 5 minutenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer het vervelende eraan ja... maar het schijnt echt te werken door de stofjes die je dan aanmaakt in je hoofd ofzo
Just trying to help
Toch 5min geen hoofdpijnquote:
Even quotenquote:
Voor later als ik ze heb opgespaard of voor als ik dit weekend weer een fout bega?quote:
Voor later.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor later als ik ze heb opgespaard of voor als ik dit weekend weer een fout bega?
Ik heb alleen maar liefdequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie haten
Ik ga maar weer eens
Neuh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie haten
Ik ga maar weer eens
quote:
Ik had net datzelfde plaatje onder copy paste staanquote:
Nou heb ik honger...quote:
Ik snap de 2e niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:38 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen bami btwquote:
Ik hoor 't.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:41 schreef Bronson het volgende:
Novastar.![]()
Reden om er een liedje van te draaien.
Gevonden. Was toch radio2quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet dat ik gehoord heb, hoe laat?
Live erg tofquote:
Jep deze is leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik dus echt een fantastische plaat vna Di-rect
De clip is ook vet btw
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik dus echt een fantastische plaat vna Di-rect
De clip is ook vet btw
Beste carriere switch ever.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die nu zo'n geweldig succesvolle solocarrière heeft.
SC, doe je ding.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weer hoofdpijn. Wie wil?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind Direct wel goed![]()
Vooral sinds die nieuwe zanger er is
Ik vond de oude Di-rect leukere muziek makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind Direct wel goed![]()
Vooral sinds die nieuwe zanger er is
Straks ontketen ik weer een oorlog met Duitsland, laten we dat maar niet doenquote:
Wil je zelf welquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weer hoofdpijn. Wie wil?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Man, zelfs hier in Ede is het zeiknat. En dat komt niet van de regen.
En lekkerder, ondanks illegale leeftijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:23 schreef heloef het volgende:
Lorde, soort van Birdy maar dan veel beter.
Alleen jammer van dat Kirsten Stewart syndroom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En lekkerder, ondanks illegale leeftijd
Kirsten Stewart lacht bijna nooit. Lorde heb ik ook nog nooit zien lachen.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En lekkerder, ondanks illegale leeftijd
Brekend: Lorde en Wibi Soerjadi zijn een stel.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Brekend: Lorde en Wibi Soerjadi zijn een stel.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd
FUUUU wat doe je
rennen!quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof het zijn tien jaar jongere broer is.
wtfquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag alleen de linkerhelft en dacht: schoolfoto van Sanderquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat is gewoon goede muzikale kennisquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
Als je "Take On Me" onmiddellijk herkent, meteen al bij de eerste klanken van het nummer, is dat dan een aha-erlebnis?
#dtv
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
De micromanager.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maroon 5. Wie heeft dit toegelaten op de radio?
Micromanager strikes again.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
JAAAAAA Happy![]()
![]()
Pas een keer of 425 gedraaid
Ik wil het niet horen. Morgen ongetwijfeld bij Claudia.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind het origineel van Sjakkelien beter.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind het origineel van Sjakkelien beter.
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 23-01-2014 om 10:07:29Queen @iamjacqueline is terug en doet ons gelijk @Beyonce vergeten... Gave cover: http://t.co/eUojhfnKhT reageer retweet
Manmanman.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]twitter:giel3fm twitterde op donderdag 23-01-2014 om 10:07:29Queen @iamjacqueline is terug en doet ons gelijk @Beyonce vergeten... Gave cover: http://t.co/eUojhfnKhT reageer retweet
Ik heb maar gereageerd met:quote:
Giel fapt zichzelf elke avond nog steeds in slaap op de I Follow Rivers cover van Triggerfinger terwijl hij telkens 'MIJN SPEELPLAATS' uitroept. #truestoryquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]twitter:giel3fm twitterde op donderdag 23-01-2014 om 10:07:29Queen @iamjacqueline is terug en doet ons gelijk @Beyonce vergeten... Gave cover: http://t.co/eUojhfnKhT reageer retweet
Verdomme.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
quote:
Godverquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb er 8, maak ik nou kansquote:
ik zeg MHquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schakel net over naar een Ierse zender en hoor een gospelkoor Happy 'coveren'. Ik ga ff braken.
Sorry ik ben dikquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb er 8, maak ik nou kans?
Volgens mij is Zaire toch echt fout.quote:Kinshasa (voorheen Léopoldville of Leopoldstad) is de hoofdstad en grootste stad van de Democratische Republiek Congo. Met een bevolking van ongeveer 10 miljoen is het ook een van de grootste steden van Afrika. Het is een stad van scherpe contrasten met chique woonwijken, commerciële gebieden, twee universiteiten en zich uitbreidende sloppenwijken naast elkaar.
Dat bepaal ik welquote:
Dat bestaat niet meer toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef remcoP het volgende:
[..]
Volgens mij is Zaire toch echt fout.
Ik weet niet, ik luisterde zonet niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef remcoP het volgende:
[..]
Klopt, al sinds de jaren 70 niet meer volgens mij. Coen zei toch ook Congo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |