SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 22-01-2014 23:50:57 ]![]()
Dat doelpunt van Serero![]()
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Mag hopen dat dit bedoeld is als signaal naar die debiele lepra gebaartjes van Vilhena/Boetius en dergelijkequote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Tyron het volgende:
Ajacied422
doe [cimg]
ipv [img]
Dan komen ze mooi in het midden!![]()
![]()
Denk het wel ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:50 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit bedoeld is als signaal naar die debiele lepra gebaartjes van Vilhena/Boetius en dergelijke
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die van Fischer op Serero was ook niet mis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Scorpie het volgende:
Die assist van Blind bij de 1-1, die wil ik terug zien.![]()
gewoon castagnettenles gehad van Bojan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:50 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit bedoeld is als signaal naar die debiele lepra gebaartjes van Vilhena/Boetius en dergelijkeWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Blindquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Scorpie het volgende:
Die assist van Blind bij de 1-1, die wil ik terug zien.
Hij moet alleen eens een keer wat doen aan dat kapsel doen.![]()
Ik vond de 2e helft tegen PSV beterquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De tweede helft was Ajax echt subliem./![]()
Vond ze niet bijzonder spelen. Maar zelfs dat was al genoeg om Feyenoord kansloos achter te latenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De tweede helft was Ajax echt subliem./![]()
![]()
debiel spandoek maar de Feyenoorders zijn lekker hypocriet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Het Feyenoord topic. Pagina's vol met boze reactie's op dat spandoek.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vermeer blijft een zeer onzekere factor op doel. En dat straalt zich af op de verdediging.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag hebben iig alle spelers die veel kritiek krijgen/kregen een positieve daad verricht.![]()
De Feyenoorders zelf doen nooit debiel, dat weet je.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
debiel spandoek maar de Feyenoorders zijn lekker hypocriet.
De heilige discipelen van Jezus.![]()
Het eerste wat ik dacht toen dat doelpunt viel... jahooor Vermeer onder de lat en 't is weer raakquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vermeer blijft een zeer onzekere factor op doel. En dat straalt zich af op de verdediging.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Dat liet hij vandaag toch weer zien inderdaad, ik vond dat hij wat te snel kwam bij die 0-1, als je de bal kan halen moet je het doen anders beter wat rustiger uitkomen, ook die voorzet die hij half miste.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vermeer blijft een zeer onzekere factor op doel. En dat straalt zich af op de verdediging.![]()
En dat terwijl hij niet eens zoveel schuld had aan dat doelpuntquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen dat doelpunt viel... jahooor Vermeer onder de lat en 't is weer raak![]()
![]()
Gelukkig was het massaal toezingen naar Van Gaal: "Je vrouw dat was een kankerwijf" net na het overleden van zijn vrouw heel sociaal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Feyenoorders zelf doen nooit debiel, dat weet je.
De heilige discipelen van Jezus.
Het is allemaal laag bij de grond, oude koeien uit de sloot halen en het wijkt af van het voetbal. Feyenoorders hebben het altijd over de Ajax fans als ze verliezen. Maar ja de fans, dat is wat Feyenoord maakt hé. Het voetbal i.i.g niet.AFCA!![]()
I know, maar dat gevoel had ik wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
En dat terwijl hij niet eens zoveel schuld had aan dat doelpunt
http://foxsports.nl/video(...)de-tweede-helft.htmlAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
JHK, hartstikke stoer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig was het massaal toezingen naar Van Gaal: "Je vrouw dat was een kankerwijf" net na het overleden van zijn vrouw heel sociaal.
Het is allemaal laag bij de grond, oude koeien uit de sloot halen en het wijkt af van het voetbal. Feyenoorders hebben het altijd over de Ajax fans als ze verliezen. Maar ja de fans, dat is wat Feyenoord maakt hé. Het voetbal i.i.g niet.
Hamas Hamas, hartstikke stoer.
Allemaal gekke boys in Rotterdam. En als er enige vorm van kritiek komt, zijn het heilige bonen. Valt geen peil op te trekken, die snuiters.![]()
Net thuis van de Arena. Het was heerlijk, ik zat in 420 wat echt geweldig is in vergeleken met vak 403 waar ik een seizoenskaart voor heb. Blind was zo ontzettend goed, niet normaal. Op linksback liet hij ook even zien hoe je moet verdedigen. Boilesen leek verdedigend wel een B-junior. Heel jammer dat Daley Blind geen tweeling broer heeft. Twee heerlijke assists ook weer van Daley.![]()
Uh, oke.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Pasveer heeft ook wel eens een goede redding...![]()
En terecht. Selectieve verontwaardiging wellicht, maar terecht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Het Feyenoord topic. Pagina's vol met boze reactie's op dat spandoek.
![]()
Sorry maar ik vind dit soort spandoeken echt beneden alle peil. Dat kan gewoon echt niet. Het kan me verder ook niet schelen of Feyenoorders dat ook doen en of ze hypocriet zijn, wij als Ajacieden moeten daarboven staan. Het heeft echt helemaal niets meer met voetbal te maken. We hebben Feyenoord op het veld laten zien wie de baas is en in sportief opzicht zijn we de betere. Verder is een Feyenoorder net zoveel mens als een Ajacied, dus een beetje respect mag wel, buiten het voetbal om.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
debiel spandoek maar de Feyenoorders zijn lekker hypocriet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Maar ze staan er altijd voor hun club, in goede en vooral ook in slechte tijden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JHK, hartstikke stoer.
Allemaal gekke boys in Rotterdam. En als er enige vorm van kritiek komt, zijn het heilige bonen. Valt geen peil op te trekken, die snuiters.
![]()
![]()
Over de wedstrijd willen ze het ook liever niet meer hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JHK, hartstikke stoer.
Allemaal gekke boys in Rotterdam. En als er enige vorm van kritiek komt, zijn het heilige bonen. Valt geen peil op te trekken, die snuiters.![]()
![]()
Het zijn gewoon hypocriete achterbakse figuren imo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Maar ze staan er altijd voor hun club, in slechte en vooral ook in slechte tijden.
![]()
Uiteraard, veel frustratie omdat ze bijna altijd de mindere zijn in de wedstrijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die rivaliteit van hun naar Ajax toe is veel erger, is mijn gevoel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind je het gek als je al bijna 15 jaar geen kampioen meer bent geworden en de aardsrivaal nu al 3 keer op rij kampioen is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die rivaliteit van hun naar Ajax toe is veel erger, is mijn gevoel.![]()
![]()
Second city syndromequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die rivaliteit van hun naar Ajax toe is veel erger, is mijn gevoel.AFCA!![]()
Ja, dat hele topic werd vol met kanker gescholden door feyenoorders toen sommige ajacieden even kwamen trollen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uiteraard, veel frustratie omdat ze bijna altijd de mindere zijn in de wedstrijd.![]()
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, dat hele topic werd vol met kanker gescholden door feyenoorders toen sommige ajacieden even kwamen trollen.
Schelden met alles, jhk, kanker dit kanker dat.
Hamas hamas, alles waarmee ze personen kunnen kwetsen, gebruiken ze..
In het algemeen dan, lurkers voel je niet persoonlijk aangesproken.![]()
Het is allemaal even treurig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JHK, hartstikke stoer.
Allemaal gekke boys in Rotterdam. En als er enige vorm van kritiek komt, zijn het heilige bonen. Valt geen peil op te trekken, die snuiters.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Is altijd bij de mindere ploeg. AZ > Ajax leeft ook wel, daar waar het voor Ajax gewoon een sterke tegenstander is en misschien zelfs wel het kleine broertje. Zelfde bij Heracles - Twente. Twente is de grote rivaal van Heracles, daar waar de helft van de Twente supporters het vooral erg leuk vindt als Heracles het goed doet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die rivaliteit van hun naar Ajax toe is veel erger, is mijn gevoel.
Zodra Feyenoord prijzen gaat winnen (ja, dat kan ooit weer eens gebeuren) gaat de haat van Ajax ook weer omhoog.![]()
Het ergste van allemaal is nog dat precies drie jaar geleden heel de kuip Kanker de Zeeuw aan het roepen was. We weten allemaal dat de moeder van Demy net aan het vechten tegen kanker was.
AFCA!![]()
JHK is ludiek, snap dat danquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
![]()
Ik zei van te voren een 3-0 zakelijke overwinning. Jammer van het tegendoelpunt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef Devv het volgende:
Het mooiste van de hele avond is nog dat ze serieus dachten een kans te maken.
AFCA!![]()
Klopt, ik heb ook op een of andere manier zelfs veel sympathie hebben voor de club Feyenoord (de supporters uitgesloten). Iets wat ik bij PSV totaal niet kan hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
nog steeds geloof ik, als het balletje anders had gerold hadden ze zomaar gewonnen oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef Devv het volgende:
![]()
Het meest treurige vind ik nog dat ze trots zijn op dat spandoek van een jaar geleden waar 'subtiel' jhk in zat verstopt.quote:![]()
Je vergeet Kluivert!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
Het ergste van allemaal is nog dat precies drie jaar geleden heel de kuip Kanker de Zeeuw aan het roepen was. We weten allemaal dat de moeder van Demy net aan het vechten tegen kanker was.
Oh en Tyton, oh nee dat was Ajax![]()
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, dat hele topic werd vol met kanker gescholden door feyenoorders toen sommige ajacieden even kwamen trollen.![]()
We hebben het momenteel over rivaliteit tussen ajax en feyenoord. niet met je psv.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet Kluivert!
Oh en Tyton, oh nee dat was Ajax![]()
Ze weten gewoon niet beterquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
In principe was dat ook zo natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef Devv het volgende:
![]()
Was AZ blijkbaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.nrcnext.nl/col(...)k-van-de-kankerjood/
of deed het legioen het nog eens dunnetjes over?![]()
Ik trek het even breed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het momenteel over rivaliteit tussen ajax en feyenoord. niet met je psv.![]()
jahaa, dat hadden ze toch zomaar weer gedurfdquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest treurige vind ik nog dat ze trots zijn op dat spandoek van een jaar geleden waar 'subtiel' jhk in zat verstopt.![]()
en dat rookbommetje in augustus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:08 schreef Adames het volgende:
[..]
jahaa, dat hadden ze toch zomaar weer gedurfd
Hebben ze toch nog iets om trots op te zijn.![]()
Dat deed de Kuip daarna nog eens over omdat Demy na aanleiding van de wedstrijd tegen AZ zich had uitgesproken in een interview.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Was AZ blijkbaar
http://www.nrcnext.nl/col(...)k-van-de-kankerjood/
of deed het legioen het nog eens dunnetjes over?AFCA!![]()
Oh, ik dacht dat daar alleen "Feyenoord" met rode letters op stond. Dat was wel leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest treurige vind ik nog dat ze trots zijn op dat spandoek van een jaar geleden waar 'subtiel' jhk in zat verstopt.
Maar JHK slaat natuurlijk nergens op.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Doen ze ook, vielen teveel gaten. Collectief is een betere optie gezien de ervaring.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat zou PSV ook is moeten doen.![]()
PSV supporters waren al helemaal respectloos met dat fluiten door die minuut stilte voor Wolfs toen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet Kluivert!
Oh en Tyton, oh nee dat was AjaxOh.![]()
Volgensmij waren het de Ajacieden die gingen uitlokken, was actie reactie destijda volgensmij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV supporters waren al helemaal respectloos met dat fluiten door die minuut stilte voor Wolfs toen.![]()
jozef hein kohen groeten godenzonenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat daar alleen "Feyenoord" met rode letters op stond. Dat was wel leuk.
Maar JHK slaat natuurlijk nergens op.
feyenoord stond er ook op ja met andere kleur letters![]()
Dank jequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:24 schreef Ramboetan het volgende:
Samenvatting ajax feyenoord voor de geïnteresseerden:
http://tvblik.nl/knvb-beker/22-januari-2014
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
tv blik is altijd teringzooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Oh jezus wat is dit nu weer. volgens mij is dit hem niet. sorry(Met kut muziek)
So confused when you're lost in the groove![]()
Opmerkelijk dat Feyenoord zich als winnaar had moeten bekronen volgens de supporters, want ze waten 30 minuten de betere.
Ajax begon wat flets en Feyenoord speelde behoorlijk. Kwamen veel 1 tegen 1 situaties omdat het middenveld niet liep. Zo ontstond ook de goal dat eigenlijk de eerste kans was.
Verder heb ik Ajax in controle gezien en was t overwicht voor Ajax maar de kansen redelijk gelijk. Als je zover inzakt weet je echter dat Ajax vanzelf wel gaat scoren. Laatste keer dat ze niet hebben gescoord is thuis tegen Vitesse.
Redelijk reguliere overwinning niets meer niets minder. Pluspuntje was Bojan. Speelde met flair en was sterk in de kaats. Zag er verfijnd uit en leuk dat hij scoort.
Op naar zondag.![]()
Ah deze werkt wel jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
tv blik is altijd teringzooi(Met kut muziek)
Blind was echt topquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
En wat is die Daley Blind goed, niet normaal.![]()
Overal op het veld en verdedigend ook zo ontzettend belangrijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
En wat is die Daley Blind goed, niet normaal.
Daley
Hoop echt dat we is een paar jaar mogen genieten van een goeie DM.
Toen het met Anita net lekker ging lopen was hij ook ineens weg
Blind
Het is dat ik hem in moeilijke tijden steunde anders had hij het niet volgehouden denk ik.Daar waar ik Blind wel veel beter dan Anita vindquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Overal op het veld en verdedigend ook zo ontzettend belangrijk.
Daley
Toen het met Anita net lekker ging lopen was hij ook ineens weg![]()
Blind blijft zijn hele leven bij Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Daley
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit is aan alle feyenoorders en feyenoord spelers
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]![]()
AFCA!![]()
Tot 2016 vast, als die niet verlengt wordt zal hij in 2015 weg gaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Daley
Zijn bodycheck aan Janmaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]En zondag beukte hij Bruma ook al legitiem omver
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Was wel grappig toen ze opeens zo opgefokt gingen doen met z'n allen.![]()
duarte won ook een kopduel van janmaat, die stond echt slap te spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn bodycheck aan JanmaatEn zondag beukte hij Bruma ook al legitiem omver
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Vilhena en Janmaat hadden de opdracht gekregen om alles het stadion uit te schieten volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
duarte won ook een kopduel van janmaat, die stond echt slap te spelen.![]()
Dat is maar 1.5 seizoen. Liever nog minimaal 2.5quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Tot 2016 vast, als die niet verlengt wordt zal hij in 2015 weg gaanSo confused when you're lost in the groove![]()
Hopen dat Blind daar zin in heeftquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is maar 1.5 seizoen. Liever nog minimaal 2.5![]()
Bij jong Ajax jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die mag vaker in de basis en spitsOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een paar maanden afzien dus. Ik kan niet wachten tot hij vertrekt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:56 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Eind van het seizoen weer lekker terug sturen naar BarcelonaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax maakt gebruik van de optie. Volgend jaar gewoon weer hier.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nog een paar maanden afzien dus. Ik kan niet wachten tot hij vertrekt.![]()
![]()
Dat zou zonde zijn, waardeloze speler.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax maakt gebruik van de optie. Volgend jaar gewoon weer hier.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie je liever sigthorsson?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nog een paar maanden afzien dus. Ik kan niet wachten tot hij vertrekt.![]()
Je punt is gemaakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn, waardeloze speler.So confused when you're lost in the groove![]()
Ja, nogmaals ik zie liever een spits uit de Jupiler League dan Bojan. Ik geen tijden zo een slechte speler gezien.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zal dit wel worden:quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie gaat hij rust geven tegen Go Ahead denken jullie?
Boilesen sowieso.
Cillessen
v. Rhijn - Veltman - Moisander - Riedewald
Klaassen - Blind - Serero
Schöne - Sightorsson - Fischer
Als hij lef heeft speelt hij trouwens zo:
Cillessen
v. Rhijn - Veltman - Moisander
Klaassen - Blind - Serero
Schöne - Sightorsson - Hoesen - FischerOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Apart, maar meningen verschillen natuurlijk. Ik vond dat vanuit hem vandaag de meeste dreiging kwam.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, nogmaals ik zie liever een spits uit de Jupiler League dan Bojan. Ik geen tijden zo een slechte speler gezien.![]()
Vermeer denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Boilesen sowieso.![]()
Boilesen was verdedigend vandaag ook ver onder de maat, misschien kan hij niet zo snel twee wedstrijden achter elkaar spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Boilesen sowieso.![]()
Gewoon Siem als spits. Jammer dat hij de laatste tijd zo blessuregevoelig is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, nogmaals ik zie liever een spits uit de Jupiler League dan Bojan. Ik geen tijden zo een slechte speler gezien.![]()
Liet vandaag verdedigend inderdaad veel steken vallen. Toch blijft hij aanvallend heerlijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Boilesen was verdedigend vandaag ook ver onder de maat, misschien kan hij niet zo snel twee wedstrijden achter elkaar spelen.![]()
![]()
Zo, ik ben ook weer thuis. Lekker wagenziek in de auto, dat soort dingenMaar ik heb het ervoor over.
Volgende keer weer met een spits spelen aub.![]()
Gelukkig, en hopelijk geeft Frank hem nu het vertrouwen. Als enige spits iemand die wel potentie laat zien en meerdere factoren bezit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax maakt gebruik van de optie. Volgend jaar gewoon weer hier.![]()
twitter:NicoBoilesen twitterde op donderdag 23-01-2014 om 01:13:30First "Klassieker"! And going through to the semi final is amazing🙏! #ajafey #wzawzdb http://t.co/eQRSVWBhlS reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax maakt gebruik van de optie. Volgend jaar gewoon weer hier.![]()
![]()
Wat gaat ie tekenen?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Kishna tekent morgenvroeg als het goed is trouwens.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Kishna tekent morgenvroeg als het goed is trouwens.
AFCA!![]()
Ben benieuwd, leuke dingen laten zien tijdens het trainingskampquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Kishna tekent morgenvroeg als het goed is trouwens.![]()
Het is nog niet bekend overigens, maar gezien de bezetting voorin ga ik er wel vanuit. Ze hebben die optie ook niet voor niks erin laten zetten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gelukkig, en hopelijk geeft Frank hem nu het vertrouwen. Als enige spits iemand die wel potentie laat zien en meerdere factoren bezit.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkte hard maar liet wederom weer niet zien een aanwinst te zijn![]()
![]()
Shreyas is het met je eens, verder alleen lovende kritieken overal gelezen. Zegt wel weer genoeg dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkte hard maar liet wederom weer niet zien een aanwinst te zijn![]()
och och och... Ik hoop nog altijd dat je een troll bent voor je omgeving.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkte hard maar liet wederom weer niet zien een aanwinst te zijn
Ik drink nog een biertje op je toekomst![]()
Die heeft er dan ook nog een beetje kijk op.
Bojan had genoeg inzet vandaag maar is net zoals Siggy en Hoesen gewoon niet goed genoeg![]()
Z'n eigen vader was ook helemaal weg van 'mquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Shreyas is het met je eens, verder alleen lovende kritieken overal gelezen. Zegt wel weer genoeg dus.![]()
![]()
Vergeleken met hoe hij afgelopen half jaar speelde is het zeker een vooruitgang, alleen al omdat hij een belangrijke goal maakte. Dus de lovende kritieken zijn terecht. Maar ja, als je een half jaar lang gemiddeld een 1 scoort en nu een 3, ben je wel vooruit gegaan, maar nog steeds slecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Shreyas is het met je eens, verder alleen lovende kritieken overal gelezen. Zegt wel weer genoeg dus.
Bojan is gewoon niet goed genoeg voor Ajax. Waar zijn krediet op gebaseerd is, is mij een raadsel. Een half jaar heeft hij niets laten zien, niets gepresteerd, allemaal slechte wedstrijden gespeeld en foute keuzes gemaakt en nog denkt het gros van de Ajacieden dat het een goede speler is
In de spits heb ik Bojan geen slechte wedstrijd zien spelen. Of vergeet ik nu iets? Tegen Barca en ook vandaag vond ik hem wel goed.![]()
Milan uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:00 schreef Tyron het volgende:
In de spits heb ik Bojan geen slechte wedstrijd zien spelen. Of vergeet ik nu iets? Tegen Barca en ook vandaag vond ik hem wel goed.RED ONS HENNIEGOD![]()
He, daar mag ik de FOX samenvatting wel gewoon zien. Bedankt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:03 schreef Tyron het volgende:
http://voetbalhighlights.(...)noord-3-1-knvbbeker/
Voor goede samenvattingen zonder muziek oid![]()
Feyenoord komt in de samenvatting echt totaal niet in de wedstrijd. Grappig want tijdens de wedstrijd hadden ze met vlagen meer controlequote:Op donderdag 23 januari 2014 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He, daar mag ik de FOX samenvatting wel gewoon zien. Bedankt.So confused when you're lost in the groove![]()
Eerste helft vond ik Feyenoord sterker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Feyenoord komt in de samenvatting echt totaal niet in de wedstrijd. Grappig want tijdens de wedstrijd hadden ze met vlagen meer controleDat kon ik ook wel merken aan het geouwehoer om mij heen.
![]()
![]()
Zeker het eerste half uur ja. Dat zie je dus totaal niet in de samenvatting (soit het is maar 6 minuutjes)quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerste helft vond ik Feyenoord sterker.Dat kon ik ook wel merken aan het geouwehoer om mij heen.
Ronald Koeman op 3:38quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:03 schreef Tyron het volgende:
http://voetbalhighlights.(...)noord-3-1-knvbbeker/
Voor goede samenvattingen zonder muziek oidGenieten gewoon
Dat geeft maar weer eens aan dat ze eigenlijk vanaf het begin al kansloos waren. Ze kwamen alleen maar om te verdedigen. Ajax is achteraf gezien gewoon heer en meester geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zeker het eerste half uur ja. Dat zie je dus totaal niet in de samenvatting (soit het is maar 6 minuutjes)![]()
Ben ook geen moment na de 0-1 in paniek geraakt. Je zag Ajax met de minuut sterker worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat geeft maar weer eens aan dat ze eigenlijk vanaf het begin al kansloos waren. Ze kwamen alleen maar om te verdedigen. Ajax is achteraf gezien gewoon heer en meester geweest.![]()
Heer en meester gaat wel ver, onze vrinden uit rotterdam counterden best gevaarlijk en kregen een paar aardige kansen. Ook in de tweede helft nog die counter met faalhaas schaken. Als je dan tegen een wat betere ploeg speelt sta je gewoon weer achter. Maar ben wel eens, dat vanaf de gelijkmaker ik in ieder geval geen moment het idee had dat we gingen verliezenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Echt hequote:Op donderdag 23 januari 2014 07:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe was dat moment met Sigthorsson nou weer geen strafschop?![]()
![]()
Hij trapte in de grondquote:Op donderdag 23 januari 2014 07:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe was dat moment met Sigthorsson nou weer geen strafschop?
Hoe is dat wél een strafschop?
Zelfs mijn neuzenvrienden vonden het (in de herhaling, dat wel) niks.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
quote:Londenaren bezoeken Klassieker voor Sigthórsson, dik salaris ligt klaar’
Kolbeinn Sigthórsson kan in de Championship aan de slag. Volgens De Telegraaf was een zware delegatie van Queens Park Rangers, inclusief manager Harry Redknapp, woensdag speciaal naar de Amsterdam ArenA gekomen om de aanvaller in de bekertopper tussen Ajax en Feyenoord te bekijken. De IJslands international kwam pas enkele minuten voor tijd binnen de lijnen.
Het dagblad schrijft dat QPR de 23-jarige aanvaller het liefst nog deze transferperiode overneemt van Ajax. Redknapp wil zijn elftal dusdanig versterken dat de club dit lopende seizoen in één keer kan terugkeren in de Premier League. De club uit Londen staat momenteel op een tweede plaats in de Championship, op vijf punten van lijstaanvoerder Leicester City.
Hoewel Sigthórsson amper kon worden beoordeeld, werd de dag naar verluidt ook gebruikt om de mogelijkheden te onderzoeken van een onmiddellijke transfer. Dankzij doorlopende betalingen uit de televisiepot heeft QPR een stevige financiële huishouding en kan men een reëel bod op de aanvaller uitbrengen. Bij the Hoops kan hij zich ook eventueel financieel verbeteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 miljoen voor Sigthorsson mogen ze hem meenemen. Elke euro die je meer vangt prima. Moet er wel voor de 31e een vervanger worden gehaald.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ik zou niet zo snel een goede, haalbare spits weten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:08 schreef Planga het volgende:
3 miljoen voor Sigthorsson mogen ze hem meenemen. Elke euro die je meer vangt prima. Moet er wel voor de 31e een vervanger worden gehaald.Oh.![]()
Van de laatste 20 klassiekers er 1 verloren. De kenker wat een cijfers.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
3 miljoen is ook wel weinig als ze hem echt graag willen hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:08 schreef Planga het volgende:
3 miljoen voor Sigthorsson mogen ze hem meenemen. Elke euro die je meer vangt prima. Moet er wel voor de 31e een vervanger worden gehaald.![]()
Ik zou de vlag uithangen als we dat nog voor hem krijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 miljoen is ook wel weinig als ze hem echt graag willen hebbenOh.![]()
Hoezo dat? Het is dan misschien geen "Ajax" spits maar je hoeft hem toch niet weg te geven (geen idee tot wanneer zijn contract loopt)quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou de vlag uithangen als we dat nog voor hem krijgen.![]()
Lekkere krant de ADquote:De verliezer hoeft zich niet te schamen na 'provocatie' Frank de Boer
De beker was dit jaar kennelijk niet besteed aan Ajax. Het was af te zien aan de opstelling van de thuisploeg. Het angstzweet bij de achtergebleven achterban van Feyenoord was er vooraf echter niet minder om. Maar hoezo dan?
Deze Klassieker was toch net zo aantrekkelijk als in evenwicht? Ja, maar wél met uiteindelijk een gelukkig Ajax als winnaar. Dat dan weer wel. Waarmee het angstzweet met terugwerkende kracht gerechtvaardigd was.
Vier fitte basisspelers op de bank houden. Het voelt als een provocatie wanneer de tegenstander Feyenoord heet. Frank de Boer, onverstoorbaarheid hanterend als handelsmerk, deed het gewoon. Maar het boeide de Rotterdammers geen seconde. Het leek de vraag of ze het bij de aftrap wel in de gaten hadden. Waar het Legioen zich altijd zorgen maakt over een uitwedstrijd in Amsterdam, daar hadden zijn helden nergens last van. Het bracht Feyenoord een snelle voorsprong, ontegenzeglijk.
Zonder aanhang in de Arena, de duizend aangekondigde illegalen verschenen niet of waren er allemaal undercover. Het stadion was geheel en al van en voor Ajax. Maar in het strijdperk, in een totaal vijandige ambiance, met een tegenstander die zichzelf weliswaar vrijwillig geamputeerd had, domineerde Feyenoord lang zonder wie dan ook een blik waard te gunnen.
Bij rust stond het al weer gelijk, maar die tussenstand deed niets af aan het nieuwe elan waarmee Feyenoord de tweede helft van de competitie gestart is. Het was gisteravond ook in de bekervariant van de Klassieker langdurig zichtbaar.
Heel lang, maar niet lang genoeg. Uiteindelijk trok Ajax wéér aan het langste eind. Gewend als het is om om prijzen te spelen. Voor Ajax was het duidelijk een tussendoortje. Voor Feyenoord lag er nieuwe glorie binnen handbereik. Daar vocht het ruim een uur lang voor. Het bleek onvoldoende.
Feyenoord beleeft een seizoen waarin alles mogelijk is. Heeft de mentale kracht gevonden om de eigen achterban te kunnen verbazen. Maar waar Ajax in een onderling treffen kan goochelen met zijn opstelling, daar moet Feyenoord het doen met minder kwaliteit en wellicht meer mentaliteit. Waar Feyenoord met de jonge en onervaren Van Beek aan kracht inboet, daar brengt bij Ajax Denswil misschien zelfs wat extra's. Waarmee het pessimisme in Rotterdam en omstreken dus gerechtvaardigd bleek. Maar niet voor lang. Ajax-Feyenoord was een wedstrijd. Eentje waar ook de verliezer zich niet voor hoeft te schamen. En zijn aanhang ook niet. Die bleef rustig, rustig thuis.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Frank-de-Boer.dhtml![]()
![]()
Koeman neem je rotzooi mee, Koeman neem je rotzooi mee, Koeman neem je rotzooi mee!
Heerlijk gisteren hahahaLearn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Je hebt toch Bojan, Hoesen en straks De Jong dus dat moet wel genoeg zijn alleen denk niet dat Siggy weg wil. Ajax doet nog op drie fronten mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:08 schreef Planga het volgende:
3 miljoen voor Sigthorsson mogen ze hem meenemen. Elke euro die je meer vangt prima. Moet er wel voor de 31e een vervanger worden gehaald.![]()
Heerlijk wakker worden zo, alle kakkerlakken zwaar gefrustreerd na wederom een verliespartij en over de zeik over een spandoek, hoe mooi wil je het hebben.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2014 09:15:05 ]![]()
Ik kan er zo ook wel weer mee levenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:13 schreef Scorpie het volgende:
Heerlijk wakker worden zo, alle kakkerlakken zwaar gefrustreerd na wederom een verliespartij en over de zeik over een spandoek, hoe mooi wil je het hebben..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Over de wedstrijd hoor je ze nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:13 schreef Scorpie het volgende:
Heerlijk wakker worden zo, alle kakkerlakken zwaar gefrustreerd na wederom een verliespartij en over de zeik over een spandoek, hoe mooi wil je het hebben..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het Calimero gedrag is idd groot. Er waren er zelfs bij die Blom alweer de schuld gavenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Over de wedstrijd hoor je ze niet.
![]()
![]()
Echt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het Calimero gedrag is idd groot. Er waren er zelfs bij die Blom alweer de schuld gaven
Vond hem wel een paar verkeerde beslissingen maken, maar dat waren nu niet echt cruciale dingen. Denk 1 van zijn betere wedstrijden ooit. Had ik niet van hem verwacht moet ik zeggen.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ja, Schaken heeft gisteren weer heel wat mondjes gesnoerdquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:20 schreef GGMM het volgende:
Of Schaken die na Utrecht uit z'n vormdip was en nu weer moet optyfen.
Eerst had Boilesen hem met zijn manke arm al in de tang en toen kwam Blind die hem helemaal kapot speelde![]()
![]()
Hij had er op zich 3 in mogen leggen. Aan de andere kant legde hij die Boilesen een paar keer mooi in de luren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:20 schreef GGMM het volgende:
Of Schaken die na Utrecht uit z'n vormdip was en nu weer moet optyfen.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ja, PSV had er ook 3 moeten maken van de week, en Ajax had er ook 2 moeten maken in Milaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij had er op zich 3 in mogen leggen. Aan de andere kant legde hij die Boilesen een paar keer mooi in de luren.
Maar ze deden het niet.
Get woke, go broke!![]()
Kloptquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, PSV had er ook 3 moeten maken van de week, en Ajax had er ook 2 moeten maken in Milaan.
Maar ze deden het niet.
![]()
Vandaar dus de kritiek op hem.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Zo zie ik ze het graagstquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:13 schreef Scorpie het volgende:
Heerlijk wakker worden zo, alle kakkerlakken zwaar gefrustreerd na wederom een verliespartij en over de zeik over een spandoek, hoe mooi wil je het hebben.![]()
![]()
Bojan zeker goed. Maar ik hoop dat Frank 'm de volgende keer wisselt na zo'n Barcelona-jankmuil actie.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Heerlijk gevoel nog de day after, wat hebben wij die kakkies heerlijk verslagen! Zat i ker niet ver naast gister met mijn 3-0![]()
![]()
Ik vond die 0-1 geweldig. Geen moment het gevoel gehad dat we de boot in zouden gaan. Dan is die valse hoop geven prachtig.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Same herequote:Op donderdag 23 januari 2014 09:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond die 0-1 geweldig. Geen moment het gevoel gehad dat we de boot in zouden gaan. Dan is die valse hoop geven prachtig.ik was totaal niet zenuwachtig toen die goal viel, best apart.
![]()
Vreselijke joodse arrogantie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Same hereik was totaal niet zenuwachtig toen die goal viel, best apart.
Bah bah![]()
![]()
Ik vond Bojan helemaal niet zo bijzonder eigenlijk. Maar ik ga de wedstrijd toch wel nog een keer kijken, ben benieuwd dan![]()
![]()
Is geen arrogantie, gewoon beter..quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vreselijke joodse arrogantie.
Bah bah![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Same hereik was totaal niet zenuwachtig toen die goal viel, best apart.
, achteraf heb je mooi lullen natuurlijk.
Gisteren zei je ook dat je totaal geen zenuwen had voor de wedstrijd, ik heb je de hele dag zien posten hierWees vooral blij met de overwinning, maar ga geen onzin uitslaan
Gr. gr.
![]()
liep bijzonder veel en creëerde daardoor veel ruimte. Daarbij veel acties die maar net niet lukten. Risicovolle steekpasjes of dribbels. Zat veel durf in, als zoiets wel lukt is het direct doelpunt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:56 schreef Heeinz het volgende:
Ik vond Bojan helemaal niet zo bijzonder eigenlijk. Maar ik ga de wedstrijd toch wel nog een keer kijken, ben benieuwd dan![]()
Ja mooi toch, er is niks mooiers dan op matchday lekker te trollen omdat je al weet dat die overwinning in de pocket zit, zeker als de kakkies grote mond krijgen zoals gisteren hahahaha. Ik heb dan ook genoten van al die frustraties in die havenstad van jequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:14 schreef Slobeend het volgende:
[..], achteraf heb je mooi lullen natuurlijk.
Gisteren zei je ook dat je totaal geen zenuwen had voor de wedstrijd, ik heb je de hele dag zien posten hierWees vooral blij met de overwinning, maar ga geen onzin uitslaan
Gr. gr.
optimaal vermaak.
Ook wel mooi dat je dus wel onthoudt dat ik gisteren al zei dat het een walkover zou worden en je nog steeds dacht dat ik zenuwachtig zou zijn![]()
![]()
Dus van te voren over een wedstrijd posten wil zeggen dat je zenuwen hebt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:14 schreef Slobeend het volgende:
Gr. gr.
Over onzin uitslaan gesproken.
Get woke, go broke!![]()
Hoe is het nou in de haven vandaag? De sfeer daar is zeker zoals het weer en het centrum van Roffa? Kut...quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:14 schreef Slobeend het volgende:
Gr. gr.
![]()
Het is mijn havenstad niet, maar dat geheel terzijde. Ja, prachtig allemaal inderdaad, maar ik wil er wel vergif op in nemen dat je niet lekker zat bij de 0-1. Ajax domineerde uiteindelijk en winnen terecht maar je weet zelf ook wel dat de 0-2 ook dichtbij was. Daar koop ik geen klote voor, maar die neppe gemaakte arrogantie trek ik altijd zo slechtquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja mooi toch, er is niks mooiers dan op matchday lekker te trollen omdat je al weet dat die overwinning in de pocket zit, zeker als de kakkies grote mond krijgen zoals gisteren hahahaha. Ik heb dan ook genoten van al die frustraties in die havenstad van jeoptimaal vermaak.
Ook wel mooi dat je dus wel onthoudt dat ik gisteren al zei dat het een walkover zou worden en je nog steeds dacht dat ik zenuwachtig zou zijn![]()
![]()
Ik verbaasde me vooral over het feit dat Ajax zo laconiek begon ja, maar zenuwen? Nah. Het was gewoon hetzelfde liedje als tegen PSV; lekker even laten uitrazen en vervolgens in de 2e helft orde op zaken stellen. Geen moment paniek of wat dan ook, dat kan je ook zien aan mijn posts in die tijd in het verslagen topic.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is mijn havenstad niet, maar dat geheel terzijde. Ja, prachtig allemaal inderdaad, maar ik wil er wel vergif op in nemen dat je niet lekker zat bij de 0-1. Ajax domineerde uiteindelijk en winnen terecht maar je weet zelf ook wel dat de 0-2 ook dichtbij was. Daar koop ik geen klote voor, maar die neppe gemaakte arrogantie trek ik altijd zo slecht![]()
Ik had na de 0-1 ook wel zoiets als, mwah, dat komt wel goed gewoon.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Misschien wel, maar Scorpie was er de hele dag mee bezig hier. Dan zit het toch op een bepaalde manier in je hoofd he.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus van te voren over een wedstrijd posten wil zeggen dat je zenuwen hebt?
Over onzin uitslaan gesproken.
![]()
Nou, neem dat vergif maar, want het is in ieder geval bij mij wel zo gegaan. De 0-2 was dichtbij, maar nogmaals, nooit het gevoel gehad dat we zouden verliezen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is mijn havenstad niet, maar dat geheel terzijde. Ja, prachtig allemaal inderdaad, maar ik wil er wel vergif op in nemen dat je niet lekker zat bij de 0-1. Ajax domineerde uiteindelijk en winnen terecht maar je weet zelf ook wel dat de 0-2 ook dichtbij was. Daar koop ik geen klote voor, maar die neppe gemaakte arrogantie trek ik altijd zo slecht'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Precies, dat moet ook kunnen, had je moeten zien als 010 gewonnen zou hebben gister (sceince fiction), dan waren zij komen trollen hier, ik zou dat ook niet leuk vinden maar begrijpen doe ik het wel, nu gaan zij heel kinderachtig posts weghalen omdat zij op hun kleine pikkies getrapt zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja mooi toch, er is niks mooiers dan op matchday lekker te trollen omdat je al weet dat die overwinning in de pocket zit, zeker als de kakkies grote mond krijgen zoals gisteren hahahaha. Ik heb dan ook genoten van al die frustraties in die havenstad van jeoptimaal vermaak.
![]()
Totaal niet. Dacht serieus leuk voor hun. Maar Ajax wint gewoon.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is mijn havenstad niet, maar dat geheel terzijde. Ja, prachtig allemaal inderdaad, maar ik wil er wel vergif op in nemen dat je niet lekker zat bij de 0-1. Ajax domineerde uiteindelijk en winnen terecht maar je weet zelf ook wel dat de 0-2 ook dichtbij was. Daar koop ik geen klote voor, maar die neppe gemaakte arrogantie trek ik altijd zo slecht![]()
Dus omdat je in VBL post ben je zenuwachtig? Oke dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien wel, maar Scorpie was er de hele dag mee bezig hier. Dan zit het toch op een bepaalde manier in je hoofd he.![]()
Maar jullie hebben wel allemaal door dat dit nep arrogantie is he, wat jullie nu laten zien. Achteraf lullen is zo makkelijkjoden
ajacieden
bah wat heb ik daar een hekel aan
![]()
![]()
quote:quote:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die Daley Blind is ook heilig verklaart daar in 020 heb ik de indruk.
Beperkt spelertje man.
Hij valt tegenwoordig niet meer helemaal door de mand, dat is al heel wat voor die jongen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef H.FR het volgende:
[..]![]()
Wil jij beweren dat Blind beter is dan Clasie op het middenveld?![]()
![]()
Oke, dat is wel typisch Ajax, maar in dit geval was het blijkbaar terecht. Chapeau.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, neem dat vergif maar, want het is in ieder geval bij mij wel zo gegaan. De 0-2 was dichtbij, maar nogmaals, nooit het gevoel gehad dat we zouden verliezen.![]()
http://www.vi.nl/nieuws/q(...)&utm_campaign=nieuwsquote:QPR met zware delegatie in Amsterdam voor Sigthórsson
Een overstap naar Engeland lonkt voor Ajacied Kolbeinn Sigthórsson. Queens Park Rangers is gecharmeerd van de IJslandse spits van de Amsterdammers.
Een delegatie van QPR was woensdagavond present in De Arena tijdens het bekerduel met Feyenoord (3-1 overwinning). Onder anderen manager Harry Redknapp van The Hoops was aanwezig, maar hij zal weinig wijzer zijn geworden, omdat Sigthórsson pas in de slotfase inviel.
QPR heeft zijn belangstelling voor Sigthórsson nog niet concreet gemaakt door een bod uit te brengen. Ook heeft de club uit West-Londen zich nog niet officieel gemeld in Amsterdam voor een overname.
Sigthórsson is in de Eredivisie gedeeld topscorer van Ajax met zeven doelpunten. Desondanks is de ex-speler van AZ niet zeker van een basisplaats. Hoewel hij zondag in de competitietopper tegen PSV (1-0 zege) mocht beginnen en het enige doelpunt liet noteren, kreeg Bojan Krkic woensdagavond in het bekerduel met Feyenoord de voorkeur.
QPR zet dit seizoen alles op een terugkeer naar de Premier League, waar het vorig seizoen uit degradeerde. De door geldschieter Tony Fernandes gerunde club staat tweede in het Championship, een plek die aan het einde van het seizoen goed is voor promotie.
Ondanks die hoge klassering is het maken van doelpunten het grote probleem van QPR, dat in 26 duels pas 31 keer scoorde. Daarmee is het zelfs minder productief dan bijvoorbeeld nummer negentien Sheffield Wednesday (32 goals).
Dafuq? Als VI het al meldt..![]()
![]()
redknapp waren ook shots van op de tvquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/q(...)&utm_campaign=nieuws
Hoeveel vangen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe kan die nieuwe tokkie achterin zo beperkt zijn om doodleuk die Clasie look te kopiëren?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Eens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef Scorpie het volgende:
Maar jullie hebben wel allemaal door dat dit nep arrogantie is he, wat jullie nu laten zien. Achteraf lullen is zo makkelijkjoden
ajacieden
bah wat heb ik daar een hekel aan
![]()
Ook eens. Het wij zijn Ajax, wij zijn de beste is inderdaad nep en uit angst neergezet.
Toch?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Alles is mooi meegenomenquote:.
Nee, overdreven, maar ik vind hem gewoon niet bij Ajax passen, een Ajaxspits moet kunnen meevoetballen en dat kan hij gewoon totaal niet. In Engeland zie ik hem nog wel redelijk meekunnen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Elk aannemelijk bod natuurlijk. Strik eromheen, fles champagne in de hand douwen en met de complimenten van Frank op Loftus Road afleveren.quote:![]()
In drie dagen tijd PSV en Feijenoord kloppen. Dat is nog niet vaak voorgekomen denk ik.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
En met speels gemak ook, das ook lekker, gewoon rustig in je stoel kunnen zitten zonder zenuwen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
In drie dagen tijd PSV en Feijenoord kloppen. Dat is nog niet vaak voorgekomen denk ik.
![]()
Tegen PSV kwamen we gewoon goed weg in de 1e helft, gisteren was het een ander verhaalquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En met speels gemak ook, das ook lekker, gewoon rustig in je stoel kunnen zitten zonder zenuwen.![]()
Geen idee, deze staat in de OP.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Welke mongool heeft Humberto uit die gif geknipt?
[ afbeelding ]![]()
Mja, een tijdje terug waren de jonge spelers van Feyenoord een enorme hype. Dat is inmiddels over en men ziet eindelijk dat Clasie niet meer is dan een modale eredivisievoetballer. Blind laat het daarentegen ook gewoon in de CL zien.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
20 miljoen voor deze magistrale spits aftikken bittequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
redknapp waren ook shots van op de tv![]()
![]()
Haat > ClubliefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:FR12JCHEM twitterde op woensdag 22-01-2014 om 22:10:09Als die Arena zo is gewoon instort. 48000 idioten minder. Prachtig idee reageer retweet
twitter:FR12JCHEM twitterde op woensdag 22-01-2014 om 22:46:08Kan je niet vertellen hoe ik joden dood zou willen schoppen nu! reageer retweet
twitter:FR12JCHEM twitterde op donderdag 23-01-2014 om 08:03:23Dat alle joden met een grote bek op deze morgen maar goed dood worden gereden
reageer retweet
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:16 schreef Planga het volgende:
Haat > ClubliefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:FR12JCHEM twitterde op woensdag 22-01-2014 om 22:10:09Als die Arena zo is gewoon instort. 48000 idioten minder. Prachtig idee reageer retweet
twitter:FR12JCHEM twitterde op woensdag 22-01-2014 om 22:46:08Kan je niet vertellen hoe ik joden dood zou willen schoppen nu! reageer retweet
twitter:FR12JCHEM twitterde op donderdag 23-01-2014 om 08:03:23Dat alle joden met een grote bek op deze morgen maar goed dood worden gereden
reageer retweet
Een typische kakkerlak die meer met Ajax bezig is dan met zijn eigen vieze tering club
![]()
![]()
Die ander is gewoon een ander gifje, loopt ook een stukje langer doorquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol ik ga humberto er de volgende keer door heel het plaatje zetten, knip dat er dan maar uit![]()
Ik stond gisteren 2x voor een dichte poortOp mijn kaartje zat een code 5, en dan een half uur bij de balie in de rij moeten staan met idioten voor je die geen SCC hebben en via ongure sites kaarten hadden gekocht welke geblokkeerd waren...werd er steeds agressiever van ugh
![]()
Kreeg ik een nieuw kaartje die nu op een andere naam blijkt te staanwelke ook was geblokkeerd. Gelukkig was die steward coulant en liet mij binnen maar daardoor wel het begin gemist
![]()
![]()
Gast, dat is jouw gifje niet. Die heeft iemand anders gemaakt. Hele formaat is ook anders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Clasie en heel Feyenoord kan er geen reet van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, een tijdje terug waren de jonge spelers van Feyenoord een enorme hype. Dat is inmiddels over en men ziet eindelijk dat Clasie niet meer is dan een modale eredivisievoetballer. Blind laat het daarentegen ook gewoon in de CL zien.
Blind, Bojan![]()
![]()
John Spaghetti nog stoer gedaan op Twitter?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dan hebben in iig al een matige spits minderquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Fisher - Bojan - Kishna volgend jaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hebben in iig al een matige spits minder![]()
![]()
Die gif is door iemand anders gemaakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand die niet de behoefte heeft schijtlollige dingen en een watermerk in de gif te zetten.![]()
![]()
Bleef akelig stil.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef Planga het volgende:
John Spaghetti nog stoer gedaan op Twitter?![]()
Bojan, Hoesen of Siggy is echt lood om oud ijzer liever gewoon een fatsoenlijke spitsquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Fisher - Bojan - Kishna volgend jaar![]()
Die grote piemels van ze zijn flink geslonken. Zelfs als ze elkaar aftrekken krijgen ze het niet meer zo dik als voor de match waarbij ze even dachten te winnen.quote:![]()
Kishna
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mwoah, ik wil niet zeggen dat heel Feyenoord er geen reet van kan, maar die Clasie hype was nergens op gebaseerd. Ze hebben echter met bijvoorbeeld spelers als Boëtius en Vilhena wel degelijk talenten in huis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Clasie en heel Feyenoord kan er geen reet van.
Blind, BojanVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ik wil niet zeggen dat heel Feyenoord er geen reet van kan, maar die Clasie hype was nergens op gebaseerd. Ze hebben echter met bijvoorbeeld spelers als Boëtius en Vilhena wel degelijk talenten in huis.![]()
![]()
Haha. Ook met topcomment: 'Het mooiste is, de Dvd heeft wél een titel.'quote:
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
http://www.nu.nl/sport/36(...)-omzet-ajax-27e.htmlquote:Real Madrid was in het seizoen 2012/2013 de voetbalclub die de hoogste omzet genereerde. Dat blijkt uit de jaarlijkse Football Money League van accountantsbureau Deloitte.
Foto: ANP
Het is voor het negende jaar op rij dat de Spaanse topclub de rangschikking van de rijkste clubs aanvoert.
Ajax bezet de 27e plaats met een omzet van 107,6 miljoen euro. Andere Nederlandse clubs worden niet genoemd in het rapport dat zich verder richt op de twintig rijkste clubs. Vorig jaar bezette Ajax de 24e plaats met 104,1 miljoen euro aan revenuen.
Mooie plek lijkt me![]()
Deze commentquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:42 schreef Myph. het volgende:
[..]
Haha. Ook met topcomment: 'Het mooiste is, de Dvd heeft wél een titel.'![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:42 schreef Myph. het volgende:
[..]
Haha. Ook met topcomment: 'Het mooiste is, de Dvd heeft wél een titel.'![]()
![]()
![]()
Een paar mooie foto's van gisteravond, speciaal voor jullie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.ajaxlife.nl/up(...)eker-klassieker-1314
![]()
![]()
http://www.ajaxlife.nl/up(...)ak-ajafey-beker-1314quote:Op de tribunes zagen we tijdens de bekerklassieker in de rust best veel verbaasde gezichten. Gaat Ajaxdirecteur Edwin van der Sar echt een optreden doen? Heeft Peter Beense op het laatste moment afgezegd? Nee, de voormalig topkeeper deed een emotionele edoch duidelijke oproep. Sta op tegen kanker.
Ze hadden zijn statement live kunnen schakelen naar de tv-show op Nederland 1, waar de uitzending 'Sta op tegen kanker' om 21.30 uur was begonnen. Beetje zoals de commercial van André Rieu met viool, tijdens de rust van Ajax - Bayern München in het Olympisch Stadion. Goed getimed. Frank de Boer speelde al een rolletje tijdens commercials in aanloop naar de uitzending.
'Sta op tegen kanker' bestaat om geld in te zamelen voor onderzoek tegen de vreselijke ziekte. Kanker moet de wereld uit. En eigenlijk ook weg uit de voetbalstadions, vinden wij. Weg uit het vocabulaire van sommige roepers. De sterke persoonlijke inbreng van 'Sar' staat in enorm schril contrast met het spandoekje van Vak410, uitgerold vóór de rust.
Rooie Marck, Feyenoordfan van het eerste uur, werd gehekeld: 'onze rook is rooier dan rooie Marck'. Hij overleed in 2013 aan kanker. Het doek is een treurig voorbeeld van een jarenlange reeks scheldkanonnades en haatspraak over-en-weer. 'Kankerjoden', 'JHK' (joden hebben kanker) en 'Joden aan het gas'. Daar schreven Rotterdamse kranten geen kolommen over vol.
Het is actie en reactie. Al decennialang. Overleden Ajacieden en hun nabestaanden hebben het ook al eens moeten ontgelden. Houdt dat dan nooit op? Niet vanzelf. Daar heb je mensen (lees: supporters) voor nodig die het anders willen.
Bemoedigend is trouwens dat flink wat Vak410'ers op social media zich afzetten tegen het doek van gisteren. Net als 99 procent van de overige Ajacieden. Zoals Feyenoorders dat ook doen na dubieuze doeken in De Kuip. Volkomen logisch: kanker woekert in bijna alle families en laat vreselijk leed na.
Als Supportersvereniging Ajax zijn we oprecht fan van de aanjagers in de voorheen kille Arena. Ze maken toffe sfeer en hebben ludieke statements tegen het moderne voetbal. Vaak creatief en vooral met humor, zoals het doek dat woensdag op de F-side hing. Toespelingen op het vreselijke woord kanker hebben ze helemaal niet nodig. Dode en zieke mensen laat je met rust, vinden wij.
Gezien alle reacties is het goed om te weten dat het overgrote merendeel van de Ajacieden en Feyenoorders hier hetzelfde over denkt. Dat is een mooie reden om een punt te zetten achter de jarenlange reeks haatspraak. Dit spandoek lokt misschien weer reacties uit tijdens de komende Kuipklassieker, maar laten wij als Ajacieden nou verstandig zijn en er gewoon als eerste mee stoppen.
Heel goed.![]()
Via AT5 hebben de KNVB en de KWF Kankerbestrijding inmiddels gereageerd op het spandoek, dat woensdagavond in de ArenA werd getoond door Ajax-fans. De KNVB sluit een onderzoek niet uit. 'Het zou wel kunnen dat er melding van dit spandoek gemaakt wordt, in dat geval kan er een onderzoek gestart worden.'
De KWF Kankerbestrijding zat woensdag niet voor de buis te kijken, maar benadrukt dat de boodschap niet door de beugel kan. 'In z'n algemeenheid kan dit natuurlijk niet. Kanker is geen ziekte waar je mee moet spotten of grappen over moet maken.'
Dit zou echt nergens op slaan![]()
![]()
Ten eerste, waarom dan niet al die schuimbekkende havenslaven op de 1e rang in die badkuip aanpakken met hun gescheld etc.?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
Via AT5 hebben de KNVB en de KWF Kankerbestrijding inmiddels gereageerd op het spandoek, dat woensdagavond in de ArenA werd getoond door Ajax-fans. De KNVB sluit een onderzoek niet uit. 'Het zou wel kunnen dat er melding van dit spandoek gemaakt wordt, in dat geval kan er een onderzoek gestart worden.'
De KWF Kankerbestrijding zat woensdag niet voor de buis te kijken, maar benadrukt dat de boodschap niet door de beugel kan. 'In z'n algemeenheid kan dit natuurlijk niet. Kanker is geen ziekte waar je mee moet spotten of grappen over moet maken.'
Dit zou echt nergens op slaan
Ten tweede, sinds wanneer is de KWF Kankerbestrijding een persoon die voor de buis zit te kijken?
![]()
Dat sowieso en daarnaast staat er op het doek gewoon niks verkeerd. Die rook was ook rooier dan die ginger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom dan niet al die schuimbekkende havenslaven op de 1e rang in die badkuip aanpakken met hun gescheld etc.?
Ten tweede, sinds wanneer is de KWF Kankerbestrijding een persoon die voor de buis zit te kijken?
Daarnaast moeten mensen ens kappen met kanker en het scheldwoord kanker in verband met elkaar te brengen. Kanker als scheldwoord bekt gewoon lekker en slaat op hetzelfde als tering en typhus hond enz.. maar heeft weinig met de ziekte kanker te maken.
[ Bericht 12% gewijzigd door kurk_droog op 23-01-2014 14:22:37 ]![]()
Hoewel ik dat doek absoluut afkeur, vind ik de selectieve verontwaardiging die er over is ontstaan echt nergens op slaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
Dit zou echt nergens op slaan
Of kan de KNVB ook even een onderzoek starten naar dat JHK of KK joden gedoe?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hij is goed hahaquote:
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoewel ik dat doek absoluut afkeur, vind ik de selectieve verontwaardiging die er over is ontstaan echt nergens op slaan
Of kan de KNVB ook even een onderzoek starten naar dat JHK of KK joden gedoe?Mja, laat ze maar weer gaan. fuckers
![]()
Dat het een ernstige ziekte is maakt juist dat het geschikt is als scheldwoord en het heeft juist álles te maken met de ziekte. Pepermongool en pipo de clown bekt ook lekker maar de impact is veel minder groot.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat sowieso en daarnaast staat er op het doek gewoon niks verkeerd. Die rook was ook rooier dan die ginger.
Daarnaast moeten mensen ens kappen met kanker en het scheldwoord kanker in verband met elkaar te brengen. Kanker als scheldwoord bekt gewoon lekker en slaat op hetzelfde als tering en typhus hond enz.. maar heeft weinig met de ziekte kanker te maken.First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
Mijn vader is overleden aan Pipo de Clown.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef imikethat het volgende:
[..]
Dat het een ernstige ziekte is maakt juist dat het geschikt is als scheldwoord en het heeft juist álles te maken met de ziekte. Pepermongool en pipo de clown bekt ook lekker maar de impact is veel minder groot.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden aan Pipo de Clown.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik had hem nog aan de telefoon vanochtendquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
Voor het eerst een statement van die fucker van Daniel Dekker die ergens op slaat.
maar goed stukje idd.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Ik vind het 0 met de ziekte te maken hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef imikethat het volgende:
[..]
Dat het een ernstige ziekte is maakt juist dat het geschikt is als scheldwoord en het heeft juist álles te maken met de ziekte. Pepermongool en pipo de clown bekt ook lekker maar de impact is veel minder groot.![]()
Ik vind het echt zon mongool, niet normaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had hem nog aan de telefoon vanochtend
maar goed stukje idd.![]()
ik luister ook liever naar de muziek die hij draaitquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind het echt zon mongool, niet normaal.(vandaar het telefoontje)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
En ook nog in kleur. Dat zie je niet vaak, dat ze kleurenbeelden hebben van succes uit Rotterdam.quote:![]()
De laatste successen van Feyenoord staan netjes op VHS in het archief.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef Devv het volgende:
[..]
En ook nog in kleur. Dat zie je niet vaak, dat ze kleurenbeelden hebben van succes uit Rotterdam.![]()
Wat heeft Daniel Dekker jou ooit misdaan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
Voor het eerst een statement van die fucker van Daniel Dekker die ergens op slaat.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dingen roepen / statements de wereld ingooien namens de supporters waar ik totaal niet achter sta.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft Daniel Dekker jou ooit misdaan?![]()
Die Indo destijds bij VI verademing tov Daniel.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Bedoel je Ronald Pieloor?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Planga het volgende:
Die Indo destijds bij VI verademing tov Daniel.![]()
wtfquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:16 schreef Planga het volgende:
reageer retweet
Raar volk is 't ook.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: