Ja, Kank...eh, rot maar...eh...ga maar lekker weg ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Zo ik ga weer terug naar het Ajax topic
Knap dat je dat uit mijn posts kunt halen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Jij bent hier diegene die doet alsof zoiets nooit voorkomt.
Het was een soort jezus van Amsterdam. Maar dan zonder de judaskus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is mij nooit helemaal duidelijk geworden wat er zo geweldig was aan die asociale tokkie picornie
Ik zie niksquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Doublepain het volgende:
Dit was opzich wel mooi en creatief.
[ afbeelding ]
En dan betekent dat automatisch dat ik het niet smakeloos vind? Ik snap de link niet met watik zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
JHK staat zelfs in de TT. Lekker belangrijk allemaal. Feyenoorders zijn geen haar beter dan de Ajacieden en vice versa.
het is wel jammer dat ze er pas achter kwamen hoe geweldig hij was nadat ze hem in de steek hadden gelatenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was een soort jezus van Amsterdam. Maar dan zonder de judaskus.
Ja en Rooie Marck heeft niet genoeg tegen zijn ziekte gevochten, ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef Happel het volgende:
Picornie vond vechten belangrijker dan zijn familie.
Werkt nu welquote:
Wow, wat een matige comeback.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja en Rooie Marck heeft niet genoeg tegen zijn ziekte gevochten, ofzo.
ga je ogen uit je kop schamen joh mongoloquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als er die dag een Feyenoorder was doodgeslagen had ik er evenmin een traan om gelaten. Ze hebben er zelf voor gekozen om daar te gaan vechten. Is toch niet vergelijkbaar met een ziekte?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Slaap lekker C_A.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffff, jhk lekker boeeind.ik ga plassen en slapen
Kutjoden
Ik vind het allemaal even smakeloos om daar doeken over te maken. En een andere groep pronkt er weer mee, prima toch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als er die dag een Feyenoorder was doodgeslagen had ik er evenmin een traan om gelaten. Ze hebben er zelf voor gekozen om daar te gaan vechten. Is toch niet vergelijkbaar met een ziekte?
dat was ook zo'n beetje de strekking van het Nuremberg procesquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Zhero het volgende:
Als 410'er schaam ik me ook voor spandoek, maar dit is het werk van een klein groepje. Durf te wedden dat 80% van de mensen geen idee had wat er op dat doek stond. Helaas doen ze zo'n actie uit naam van heel 410 en benadelen ze Ajax weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |