Makrones.quote:
Heb net de laatste opgegeten, sorry.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Makrones.8 euro betaald voor 8 van die dingen.
_!
Ik dacht dat je die luchtige koekjes met vulling er tussen bedoelde.quote:
gvdquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net de laatste opgegeten, sorry.
Dat zijn macarons.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die luchtige koekjes met vulling er tussen bedoelde.
Deze zijn ook rond :squote:Op woensdag 22 januari 2014 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt daar toch ook van die ronde krengen van?
M&M's?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
ik weet nog wel andere dingen die rond zijn huehue
Die donutshaped dingen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt daar toch ook van die ronde krengen van?
Dit zijn meer kleine propjes.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
ik weet nog wel andere dingen die rond zijn huehue
Ben flabbergasted. Maar die zijn minder lekker.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit zijn meer kleine propjes.
Ik bedoel echt van die ronde platte 'koeken'.
Net even gegoogled, en ze staan ook wel beter bekend als, je verwacht het niet: kokoskoeken.
Ja precies.. Ik vind ze wel gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, zo zien ze er af en toe ook uit inderdaad. Met zo'n velletje "eetbaar papier" eronder.
Ik schrok er ook wel even van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben flabbergasted. Maar die zijn minder lekker.
Ja, want bonk kokos.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik schrok er ook wel even van.
Echt? Zit er aan die kleine propjes meer smaak dan?
Ik vind ze zo droog.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja precies.. Ik vind ze wel gaan.Maar er zijn lekkerdere koeken.
The Grown-Up Doughnut, Bourbon Glaze and Bacon Brittle.quote:
Uienringen.quote:
Hoi freakjequote:
Ok..quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
The Grown-Up Doughnut, Bourbon Glaze and Bacon Brittle.
Geen felicitaties dit keer?quote:
Goed voornemen?quote:
Rond is ook een lijn.quote:
Afentoe.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen felicitaties dit keer?![]()
Posten jullie hier altijd foto's van lekker eten?
ik blijf niet gul zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen felicitaties dit keer?![]()
Posten jullie hier altijd foto's van lekker eten?
Wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt m'n twijfels bij.
whut? Stuur hem sowieso maar naar Rez.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik ga ff douchen, dm me voor een link naar de live stream.
Net alsof ik een iel nerdje van LR wil zien douchen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
whut? Stuur hem sowieso maar naar Rez.
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]________________________________________________________!
Je geslacht staat verkeerd ingesteld, fix het even.
Hey, wat heb je aan? hijghijgquote:
Heb de eerste 20 dm's al binnen ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nu krijg je allemaal geile mannelijke fokkers op je af
Dude, je bent een mens, je kan zo'n beetje alles eten wat je wil. Waarom zou je jezelf beperken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb de eerste 20 dm's al binnen ja.
Eh, luiheid, ouders, tijdgebrek, de omgeving waarin ik woon, dat soort dingen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, je bent een mens, je kan zo'n beetje alles eten wat je wil. Waarom zou je jezelf beperken?
Dit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, je bent een mens, je kan zo'n beetje alles eten wat je wil. Waarom zou je jezelf beperken?
Welke?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef OllieWilliams het volgende:
Jammerlijk weinig dm's gekregen nav mijn oproep eerder hier
Ja, want voor Aziatisch voedsel moet je ook echt naar Azië en zo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh, luiheid, ouders, tijdgebrek, de omgeving waarin ik woon, dat soort dingen.
En ja, daar staan luiheid en tijdgebrek in één zin.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef OllieWilliams het volgende:
Jammerlijk weinig dm's gekregen nav mijn oproep eerder hier
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik een iel nerdje van LR wil zien douchen.
Jij denkt ze eten nasi in China? Tfoequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want voor Aziatisch voedsel moet je ook echt naar Azië en zo.
Wat heeft je omgeving ermee te maken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh, luiheid, ouders, tijdgebrek, de omgeving waarin ik woon, dat soort dingen.
En ja, daar staan luiheid en tijdgebrek in één zin.
Zolang ze maar bami hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij denkt ze eten nasi in China? Tfoe
Nee, ergens in China.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij denkt ze eten nasi in China? Tfoe
Dat ligt aan jezelf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Denk soms echt dat ik hier godverdomme de homo ben en jij de hetero![]()
Dat bedoel ik dan ook niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want voor Aziatisch voedsel moet je ook echt naar Azië en zo.
Zie vorige post.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat heeft je omgeving ermee te maken?
Mooi hè, maak jij het nieuwe deel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
Beetje jammer dat het topic over Tally in FB helemaal is volgeluld zonder enige aandacht van admins, terwijl die feedback voor hun bedoelt was.
En daarom dus mannen, die hebben die niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef OllieWilliams het volgende:
het zijn maar kuuuuuutkakkerlakken
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mooi hè, maak jij het nieuwe deel?
Bedoeltquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
Beetje jammer dat het topic over Tally in FB helemaal is volgeluld zonder enige aandacht van admins, terwijl die feedback voor hun bedoelt was.
Maar dan kan je toch wel gevarieerd eten? ff cote de boeufje van een paar tientjes halen en lekker grillen. Houd je van de straat enzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan ook niet.
Bedoel meer dat als ik de kans niet heb zelf een culinair hoogstandje op tafel te zetten, ik ook niet ergens in de buurt een goed restaurant zou kunnen vinden, waar ik wel heen zou gaan.
Zou sowieso niet snel in m'n eentje of met vrienden naar een restaurant gaan hier, maar goed. Dat terzijde.
Yup. Jij en Spatie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hey Maringo, ik heb een plekje in jouw auto geclaimd naar de meet toch?
Bedoeldtdtdt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
BedoeltMaar nee, is jammer indd. Ging schandalig hard ook.
M'n moeder kookt altijd. In het gevarieerd eten zal hopelijk allemaal verandering komen wanneer ik op mezelf woon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch wel gevarieerd eten? ff cote de boeufje van een paar tientjes halen en lekker grillen. Houd je van de straat enzo.
Nee, ik vind nog steeds dat Mono een goed punt heeft, alleen is er nogal veel oppositie onder de users tegen zijn punt, en ik heb geen zin in nog een shitstorm.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is ook de moeite niet waard.
Best triest eigenlijk, om dat toe te moeten geven.
Dan moet je juist nu beginnen. Nu kan je nog alle pannen en keukengereedschap verneuken met ervaring op doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n moeder kookt altijd. In het gevarieerd eten zal hopelijk allemaal verandering komen wanneer ik op mezelf woon.
Misschien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
rez jij komt ook naar die meet? gezellig
Lang haarquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben dat lange haar nu wel zat trouwens.
Vooral de vele niet ONZ users die zich ermee gingen bemoeien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik vind nog steeds dat Mono een goed punt heeft, alleen is er nogal veel oppositie onder de users tegen zijn punt, en ik heb geen zin in nog een shitstorm.
't punt is meer dat alles wat daar gepost wordt toch eindigt in een slotje van yv of Danny, waar helemaal niks mee wordt gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik vind nog steeds dat Mono een goed punt heeft, alleen is er nogal veel oppositie onder de users tegen zijn punt, en ik heb geen zin in nog een shitstorm.
Inderdaad, maar dat zijn dan ook de figuren die altijd te voorschijn komen bij zulke topics in FB, maakt niet uit waar het over gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vooral de vele niet ONZ users die zich ermee gingen bemoeien.
Net zoals BUG dus?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't punt is meer dat alles wat daar gepost wordt toch eindigt in een slotje van yv of Danny, waar helemaal niks mee wordt gedaan.
:Squote:
Kan dus niet, voordat ik thuis ben is het half 7. En dan moet ik zelf nog 's gaan koken zeker.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan moet je juist nu beginnen. Nu kan je nog alle pannen en keukengereedschap verneuken met ervaring op doen.
Jup, ongedierte heb je overal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat zijn dan ook de figuren die altijd te voorschijn komen bij zulke topics in FB, maakt niet uit waar het over gaat.
7 dagen in de week ben jij te laat thuis om te koken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan dus niet, voordat ik thuis ben is het half 7. En dan moet ik zelf nog 's gaan koken zeker.
5. De andere twee lig ik nog op bed, of eten we iets "makkelijks".quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
7 dagen in de week ben jij te laat thuis om te koken?
Misschien is dat 'makkelijks' wel een hint.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
5. De andere twee lig ik nog op bed, of eten we iets "makkelijks".
Vind je het logisch dat je soms denkt dat jij de homo bent en ik de hetero.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nu lok je het zelf uit
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maar in het weekend heb ik er dus geen zin in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Misschien is dat 'makkelijks' wel een hint.
Mods komen en gaan, dat kan ook bij haar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
Het leuke is, er zijn al zoveel pogingen gedaan om echt iets te veranderen op zo'n manier; Topics in FB, mailtjes naar de FA's, posts in FB-topics, maar als puntje bij paaltje komt wordt iedereen de mond gesnoerd en blijft het allemaal zoals het altijd was.
Weinig aan te doen dus.
Blijkbaar niet hè. Anders was ze al lang weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mods komen en gaan, dat kan ook bij haar.
Nope.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
Morgen van 9 tot 5. Zou ik dat volhouden als ik vier uur slaap?
Oh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
Hmm, wacht, proeven kunnen af zijn in 3 uur, en dan kan ik waarschijnlijk naar huis.
WAT NOG NIET IS GEWEEST KAN NOG KOMEN!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blijkbaar niet hè. Anders was ze al lang weg.
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
Proeven kunnen ook pas af zijn na negen uur werk, ligt eraan.quote:
In dit geval niet. In ieder geval niet door kritiek van de users.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
WAT NOG NIET IS GEWEEST KAN NOG KOMEN!
NEE! BASTA! VIVA LA REVOLUTION! VIVA LA FOK!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In dit geval niet. In ieder geval niet door kritiek van de users.
Maar bestaat er dan een geschikte kandidaat? Neem aan dat TS wel iemand in het achterhoofd had bij het typen over een plaatsvervanger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In dit geval niet. In ieder geval niet door kritiek van de users.
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
musical zie ik? laat maar zittenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
Echt een mooie film, Les Miserables.Alleen is hij zoooo lang.
musicals kan ik ook echt niet aanzienquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
musical zie ik? laat maar zitten
Ik heb practicum hè, niet 8 uur hoorcollege.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Morgen tentamen verneuken
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
musical zie ik? laat maar zitten
Jongen, dit is een meesterwerk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
musicals kan ik ook echt niet aanzien
Hopen dat het een gunstige dag wordt dus morgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Proeven kunnen ook pas af zijn na negen uur werk, ligt eraan.
Ligt aan de cellen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hopen dat het een gunstige dag wordt dus morgen.
Was 't maar waar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
NEE! BASTA! VIVA LA REVOLUTION! VIVA LA FOK!
Heb het in een theater in Londen gezien waar volgens mij 1400 man in pastquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb practicum hè, niet 8 uur hoorcollege.
[..]
[..]
Jongen, dit is een meesterwerk.Vergelijk het nou niet met je groep 8 optreden.
Ja, ik toch. Jwz.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar bestaat er dan een geschikte kandidaat? Neem aan dat TS wel iemand in het achterhoofd had bij het typen over een plaatsvervanger.
Gejodel? Jij hebt geen Les Mis gezien dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb het in een theater in Londen gezien waar volgens mij 1400 man in pastVond er niet veel aan, fucking irritant dat gejodel de hele tijd.
En je kan ze niet voor straf in een hoekje zetten als ze niet luisteren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt aan de cellen.En daar kan je tegen schreeuwen wat je wil, ze doen het toch niet.
Gewoon doodmaken met straling.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En je kan ze niet voor straf in een hoekje zetten als ze niet luisteren?
Ik ben er heilig van overtuigd dat het een Musical meesterwerk is maar ik houd niet zo van musicals.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongen, dit is een meesterwerk.Vergelijk het nou niet met je groep 8 optreden.
Ik weet wat ik gezien heb godverdomme.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gejodel? Jij hebt geen Les Mis gezien dan.![]()
Nee, er zit geen gejodel in Les Mis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik weet wat ik gezien heb godverdomme.
Maakt niet uit. Belangrijkste is de vraag of je de afgelopen dagen goed geslapen hebt. Ik kan zonder problemen een nachtje doorhalen en de volgende dag nog steeds productief zijn, mits ik de dagen ervoor goed geslapen heb (+/- 8-9u per nacht).quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezang danquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er zit geen gejodel in Les Mis.
Ja inddquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef FL_Freak het volgende:
LOL! Ik was vandaag ingepland om te werken en deze nacht en hadden ze afgesmst. Krijg ik zojuist een sms binnen of ik nog kan werken.
JA KK LEKKER OP
ik ben iig geen gekke henkie. Eerst allemaal afzeggen en dan ineens zeggen dat ik kan komen. Dan zoeken ze maar lekker iemand anders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja inddwtf denken ze wel niet
Nee, alleen gisteren, dag ervoor 3 uur of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Belangrijkste is de vraag of je de afgelopen dagen goed geslapen hebt. Ik kan zonder problemen een nachtje doorhalen en de volgende dag nog steeds productief zijn, mits ik de dagen ervoor goed geslapen heb (+/- 8-9u per nacht).
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gezang danIs toch godverdomme allemaal hetzelfde man.
quote:
hmm.. dan wordt het arelaxedquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, alleen gisteren, dag ervoor 3 uur of zo.
[..]
[..]
HARD AANPAKKEN!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
Rez wil gewoon zelf ONZ mod worden. Met z'n ONZ-Rezime.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja ik duik m'n nest in, morgenochtend een tentamen verneuken en dan daarna weer de hele dag studeren zodat ik de rest van m'n tentamens niet verneukGelukkig zijn die ook een stuk interessanter dan die van morgen
#studentsbelikequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Achja, volgend jaar is er weer een her
Succes d'r mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja ik duik m'n nest in, morgenochtend een tentamen verneuken en dan daarna weer de hele dag studeren zodat ik de rest van m'n tentamens niet verneukGelukkig zijn die ook een stuk interessanter dan die van morgen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Zie het ook nog wel gebeuren dat ik me verslaap voor m'n tentamenZou niet de eerste keer zijn
ONZ ENKEL NOG ALS EEN ARCHIEF!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen enkel topic meer open.Het hele land dicht!
Oh, wil ook wel het land leiden hoor, vind ik niet erg.quote:
Jij kan niet eens fatsoenlijk Googlen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:34 schreef FL_Freak het volgende:
jij doet mij niet eens fatsoenlijk helpen met ST online
http://sto.gamepedia.com/Guide:_Basicsquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:36 schreef FL_Freak het volgende:
maar er zijn zoveel knopjes en shit en weet het allemaal niet
mijn videokaart kan het spel trouwens niet op maximale graphics draaien. wel jammerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://sto.gamepedia.com/Guide:_Basics
Moeilijk hoor.
Nieuwe kopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mijn videokaart kan het spel trouwens niet op maximale graphics draaien. wel jammer
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, wil ook wel het land leiden hoor, vind ik niet erg.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wat zou dat rellen opleveren.
Ja, gaat mis als je nu niet gaat slapen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef OllieWilliams het volgende:
7 wekkers gezet, als dit nog misgaat..
Ik zei neerslaan, niet neerzwaffelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De FOK!knokploeg wordt de REZknokploeg?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei neerslaan, niet neerzwaffelen.
Dat ik nu wil gaan slapen betekent niet dat ik gelijk in slaap val hè, dat gebeurt rond 3 uur.quote:
Samequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ik nu wil gaan slapen betekent niet dat ik gelijk in slaap val hè, dat gebeurt rond 3 uur.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei neerslaan, niet neerzwaffelen.
tantoeskaffa jwtquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Net alsof ze high is of zo.
Bankzaken, mail checken, datingsites, kennis opdoen, porno kijken, etc. Verzin wat leuks, maar begin niet over FOK!quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:03 schreef d4v1d het volgende:
Mijn pa wil uit intresse weten wat ik nou op Internet doe omdat ik er zoveel mee bezig ben... Hoe ga ik FOK! Op een normale manier uitleggen met mensen die alles onderswaffelen? (Ik noem geen namen )
quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:03 schreef d4v1d het volgende:
Mijn pa wil uit intresse weten wat ik nou op Internet doe omdat ik er zoveel mee bezig ben... Hoe ga ik FOK! Op een normale manier uitleggen met mensen die alles onderswaffelen? (Ik noem geen namen )
quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:04 schreef d4v1d het volgende:
"Ja dan praten we over van alles, hoe hork 450 euro wint, BL weer de nazi uithangt.. " nee dat wordt wat
die werkt niet meer xdquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik weet een mop.
Twee tetten in een envelop.
niks leuks uit mijn 50/60 abonnementen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waz met jou?
Er is altijd wel iets op YT.
Zoek en gij zult vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
niks leuks uit mijn 50/60 abonnementen.
Uhu, komt vast goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens je tentamens, #yolo.
Quote Stuart en Rez even.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
weetje we hebben gewoon een fok fittie nodig.
jaquote:
Eerst gelikt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:07 schreef Roburtt het volgende:
Lekker postzegels geplakt. Ik hou van mijn stagiair leven.
Nee ze plakte al. Anders moest ik 400 postzegels likken. Toch liever kutjes XDquote:
Dan heb je me toch een lap leer in je smoel als je dr 400 moet likken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee ze plakte al. Anders moest ik 400 postzegels likken. Toch liever kutjes XD
Haha ja niet te zuinigquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb je me toch een lap leer in je smoel als je dr 400 moet likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |