rtquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoi schatje
is de kloonscan bij koelkast al gelukt?
quote:
quote:
ga wegquote:
Brutale aap!quote:
Wauw. Lekker. Ik had een zak chips gekocht voor de wedstrijd, niet eens aan begonnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
broccolisoep, halve pizza tonne, halve margherita en ananas met citroen ijs ofzo
Ja, ging prima.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoi schatje
is de kloonscan bij koelkast al gelukt?
En?..quote:
ik snap de link tussen een gezellige avond en voetbal kijken niet echtquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechte grappen moet je niet uitleggen dat maakt het nog pijnlijker
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=17quote:
Tuurlijk nietquote:
topperquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=17
Van een stuk of 10-12 topics ontbraken tientallen posts
pls fopje deel het met onsquote:
quote:
Met andere woorden: hij gebruikt gewoon een kloon maar we kunnen er niks tegen doen dus we laten hem gewoon verder posten.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
stuart je mag niet stoppen anders worden de stats niet bijgewerkt en missen we je leuke uitspraken (zie tt)
rtquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
stuart je mag niet stoppen anders worden de stats niet bijgewerkt en missen we je leuke uitspraken (zie tt)
Hahahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
Voor jou is die er ook niet. Dat was wellicht de gr....quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap de link tussen een gezellige avond en voetbal kijken niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |