Jammer dat die imbeciel nog altijd mag posten hierquote:
volgens mij wel,quote:
iddquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat die imbeciel nog altijd mag posten hier
Ben je uit eten geweest? Wat had je?quote:
Het is wachten tot jij hier weg bent. Je hebt al zo vaak aangegeven dat je ging minderen, het is nog niet te merken. Is de verslaving soms te groot?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat die imbeciel nog altijd mag posten hier
inso heeft een banquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef JanCees het volgende:
Hee jongens
Ik had toch 3-1 voorspeld ?
Knap hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef JanCees het volgende:
Hee jongens
Houop.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is wachten tot jij hier weg bent. Je hebt al zo vaak aangegeven dat je ging minderen, het is nog niet te merken. Is de verslaving soms te groot?
Kan hij afkoelen. Al streven we natuurlijk voor een vermindering van tenminste 24 uur.quote:
Mooi. En het cadeau ook op waarde geschat, of wilde jullie stiekem toch al die tijd voetbal kijken.quote:
broccolisoep, halve pizza tonne, halve margherita en ananas met citroen ijs ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben je uit eten geweest? Wat had je?
hai jcquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef JanCees het volgende:
Hee jongens
Dit toont wel aan hoe extreem dom jij bent. Zeg dan niets als je niet weet waar je over spreekt manquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is wachten tot jij hier weg bent. Je hebt al zo vaak aangegeven dat je ging minderen, het is nog niet te merken. Is de verslaving soms te groot?
Nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
broccolisoep, halve pizza tonne, halve margherita en ananas met citroen ijs ofzo
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan hij afkoelen. Al streven we natuurlijk voor een vermindering van tenminste 24 uur.
[..]
Mooi. En het cadeau ook op waarde geschat, of wilde jullie stiekem toch al die tijd voetbal kijken.
oewhh gaillquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
broccolisoep, halve pizza tonne, halve margherita en ananas met citroen ijs ofzo
Nee 3-0quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef JanCees het volgende:
Hee jongens
De stats liegen er niet om maatje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit toont wel aan hoe extreem dom jij bent. Zeg dan niets als je niet weet waar je over spreekt man
nee jc zei 2-0 of 3-1quote:
joden plaatjes worden niet gewaardeerdquote:
Hey dildo, doe eens niet.quote:
Laat ze eens zien dan van afgelopen weekquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De stats liegen er niet om maatje.
mijn geheugen voor nutteloze dingenquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wil je niet mijn voorspelling horen?
quote:
quote:
ik ookquote:
| Forum Opties | |