Het was in het zonnetje best lekker maar toen het zonnetje weg was, werd het wat ijzig koud. Mijn hoofd vond dat minder fijn. Kreeg er wat koppijn van.quote:
Geniaal!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
hahahahahahahaha
[ afbeelding ]
Jij bent van de generatie die nog heeft leren rekenen?quote:
Ja, uit het hoofd, zonder gebruik van apparaten.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij bent van de generatie die nog heeft leren rekenen?
Yup. Maar ik wil toch wel eens ergens anders wandelen. Ik sprak in het verleden nog wel eens af met een 3voor12 collega en dan gingen we ergens in nederland wandelen. Ik wil ook best eens naar jou toe komen hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Als we nou vlak bij elkaar woonden konden we samen wandelen, P!
Dan ben ik een stuk jonger dan dat je mij geeftquote:Op zondag 26 januari 2014 13:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, uit het hoofd, zonder gebruik van apparaten.
Dat vermoedde ik ook wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan ben ik een stuk jonger dan dat je mij geeft
Ja, leuk! Gaan we alle hunebedden bezoekenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Maar ik wil toch wel eens ergens anders wandelen. Ik sprak in het verleden nog wel eens af met een 3voor12 collega en dan gingen we ergens in nederland wandelen. Ik wil ook best eens naar jou toe komen hoor
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuk! Gaan we alle hunebedden bezoeken
Dat dus.quote:
Veel te simpel en te klein.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:35 schreef borisz het volgende:
Het huis uit Penoza staat te koop.
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-292/fotos/#foto-1
Koopje
En een babykamer.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik maak linzensoep. Al is het zo dik dat het bijna stoofpot genoemd mag worden![]()
En ik heb plannen om de zolder grondig op te ruimen, op te knappen en in te richten als een multifunctionele werkplek. Zodat naai-, foto- of andere crea-projecten daar een plekje kunnen krijgen.
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik maak linzensoep. Al is het zo dik dat het bijna stoofpot genoemd mag worden![]()
En ik heb plannen om de zolder grondig op te ruimen, op te knappen en in te richten als een multifunctionele werkplek. Zodat naai-, foto- of andere crea-projecten daar een plekje kunnen krijgen.
TAV.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]wie gaat zijn baby hier nou stallen? Raar..
Dit wordt interessant.......quote:
Idd. Zo jammer dat de mobiele layout dat niet heeftquote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Waar is de popcorn smilie als je hem nodig hebt.
Nou... poeh... zeker!quote:Op zondag 26 januari 2014 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
TAV én Sunny zwanger, dat zal wat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |