quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
En dat cliché komt ook ergens vandaan he... "Als ze naar school gaan kunnen ze allemaal lopen"
Ik snap je hoor LE! Maar vergelijken is zinloos and you know it![]()
E is voor de 2e keer vanavond wakker... gisteren ook 3x eruit gehaald en toen sliep ze pas voor de rest van de nacht. Geen idee wat er aan de hand is, maar ze ligt echt hard te huilen danDr neusje is vrij, ze heeft dentinox op dr tandvlees, en verder kan ik niks bedenken
![]()
Ze gaat ook heel rustig liggen drinken en valt vrij snel weer in slaap, dus echt overstuur is ze ook niet....
Mja geen ideequote:
Wijze woordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
LE, bedenk je ook dat het heel leuk is om te praten over wat je kind allemaal wel kan he, en niet over wat ze allemaal nog niet kunnenIk sprak vandaag een collegaatje wiens zoontje volgende maand 1 wordt en die kon nog tot 2 weken geleden nog niet kruipen. Sommige kids doen het gewoon rustig aan en dan in 1 keer goed. En mijn kind mag dan al kruipen, maar doorslapen ho maar
Ik ben maar even aan het meedenken hoor. Misschien verlatingsangst?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nu is papa aan het kijken of hij haar weer in slaap kan krijgen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:33 schreef Spirit82 het volgende:
Je bent ook een maf wijf soms he LE, aan de ene kant heb je alle vertrouwen in je kereltje dat het goed komt, maar aan de andere kant ben je er stiekem toch onzeker over![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef L-E het volgende:
mandy, fysio kan geen kwaad he. Kyara is er volgens mij heel blij mee, en die heb ik hoog zitten, dus het is vast goed volk
Nee dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nu is papa aan het kijken of hij haar weer in slaap kan krijgen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee duskind valt om van vermoeidheid, maar heeft toch weer mijn GHB-borst nodig
Oh crap ik was aan het overdrijvenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:02 schreef Kyara het volgende:
Omen, van harte gefeliciteerd met Riley! Je hebt gewoon een dreumes!
Danicvoor de eerste stapjes!
quote:37 weken: Kijken, vergelijken en indelen
Nu volgt de wereld van de ‘categorieën’. Nu moet je baby leren dat een hond geen paard is. Of dat een zwart-wit gevlekte poes geen koe is. Dat vergt heel veel kijken en vergelijken en je baby gaat er in deze periode graag met jou op uit, de wijde wereld in.
fixedquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:06 schreef danic het volgende:
[..]
Oh crap ik was aan het overdrijven![]()
Ik dacht al huh? Eerste stapjes, dat was het nog niet echt. Maar ik zag dat ik dat wel had getypt. Maar ze STOND dus los. Ze loopt nog niet hoor
Oei ik groei gelezen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef Gulara het volgende:
En wat betreft ontwikkeling: het gaat er bij mij echt niet in dat Pi het verschil weet tussen een gevlekte poes en een koe!![]()
Nee, het stond ergens hierboven. Echt ik vind m'n kind een knapperd. Maar het gaat er gewoon echt niet in dat ie dat snapt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Oei ik groei gelezen?Ik zag daar zoiets instaan en dat vond ik vrij belachelijk.
Oh shit, daar heb ik overheen gelezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:21 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nee, het stond ergens hierboven. Echt ik vind m'n kind een knapperd. Maar het gaat er gewoon echt niet in dat ie dat snapt?
Ohhh, hier krijg ik ook tranen van in mijn ogenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:29 schreef Kyara het volgende:
Ik kan niet slapen. Ook ik ben aam het terugdenken. Ik lag in bed, op mijn rug met mijn handen op mijn buik. Zo lag ik ook altijd tijdens mijn zwangerschappen. Maar nu voelde het leeg. Mijn kindjes in hun eigen bedjes, in hun eigen kamers. Ver weg maar toch dichtbij. En precies een jaar geleden lag ik voor de laatste keer in mijn eigen bed, met in mijn buik 2 kindjes. Met mijn handen op mijn buik, hun bewegingen voelend onder mijn handen.
/emo
Belle!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:32 schreef bellelena het volgende:
Spark, ook al zo'n knappe dochter! Goed om te horen dat ze zo volop ontwikkelt, ondanks het etenEn een nieuw ritme, klinkt relaxed! Hier is de ervaring dat, zodra we een nieuw ritme ontdekken, het eigenlijk alweer voorbij is en we naar het volgende ritme gaan verschuiven
![]()
Hopelijk blijft dit ritme bij jullie een tijdje aan!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:28 schreef danic het volgende:
Ik doe even eenvoor het rollen van Gulara!
Aah ja, zo is het wat logischer inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk dat ze meer bedoelen dat baby's op deze leeftijd het verschil tussen verschillende dingen kunnen zien ook als ze enigszins op elkaar lijken.
F ziet wel het verschil tussen een kat en een koe. Bij een kat gaat hij namelijk meteen schateren en z'n hand uitsteken en er naartoe kruipen, en bij een koe is hij veel voorzichtiger. Op de kinderboerderij was de poes dus de grootste hit
Misschien ziet Pi wel het verschil tussen een lepel en een vork of iets dergelijks? Bij ons pakt hij ook wel de soepstengel en niet het potlood. Als hij honger heeft dan, anders is een potlood interessanter denk ik
Omen!!!van harte gefeliciteerd!! Verheug me nu al op de verjaardagsspam
Bij ons was het echt een echo bij beide kindjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:53 schreef L-E het volgende:
Hier ervaring mee. De term echo vond ik misleidend want ze maken gewoon een rontgenfoto. Dus je kindje moet even stil liggen op zo'n bank terwijl zij de foto maken, dat is het.
Ik raak in de war. Hier noemde iedereen het een echo, totdat ik 'Rontgenfoto heupen' op de aanvraag zag staan. Toen zei de ha dat men altijd echo zei terwijl van de heupen gewoon een foto wordt gemaakt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons was het echt een echo bij beide kindjes.
Hier hebben ze met een echokop (zo eentje ook bij echo in de buik) over de heupjes heen gegaan om metingen te verrichten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik raak in de war. Hier noemde iedereen het een echo, totdat ik 'Rontgenfoto heupen' op de aanvraag zag staan. Toen zei de ha dat men altijd echo zei terwijl van de heupen gewoon een foto wordt gemaakt?
L-E wat goed, dat lijkt me eerlijk gezegd ook best belangrijk voor de verwerking. Wat een hufters ook he soms, van achter een bureautje bepalen dat het misschien wel een andere ervaring is geweestquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef L-E het volgende:
Suiker![]()
![]()
Weten jullie nog dat het UWV meende dat mijn PTSS niet tgv zwangerschap/bevalling is. 'Dat had u door elke andere gebeurtenis ook kunnen ontwikkelen mevrouw'Bezwaar gemaakt, en tot mijn enorme verbazing ben ik in het gelijk gesteld. Erkenning! Ik ben er zo blij mee!
Hij blieft geen banaan. Gepureerd, in stukken, uit de schil, verstopt in ander fruit of yoghurt maakt niet uit, hij trapt er niet in. Juf van KDV was ook helemaal verbaasd. Hij eet altijd als een bootwerker, maar dit weigerde hij echt pertinent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef Suikertante het volgende:
MM hier eet hij juist alleen stukken banaan, maar als ik het pureer vindt ie het niks
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef L-E het volgende:
Suiker![]()
![]()
Weten jullie nog dat het UWV meende dat mijn PTSS niet tgv zwangerschap/bevalling is. 'Dat had u door elke andere gebeurtenis ook kunnen ontwikkelen mevrouw'Bezwaar gemaakt, en tot mijn enorme verbazing ben ik in het gelijk gesteld. Erkenning! Ik ben er zo blij mee!
Dan de doos dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:03 schreef Kyara het volgende:
Muv de doos hebben we dat allemaal al. Net zoals de badkraan en de foamen badpuzzels. Allemaal inderdaad heel erg leuk. Net zoals we ook al een shitload aan little people en duplo hebben.
En dan 1 abo nemen om geld uit te sparen, dan kan je de meisjes om en om meenemen! Ze lijken zo op elkaar dat de juf dat vast niet door heeftquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef L-E het volgende:
En iets heel persoonlijks Kyara? Een logeerkoffertje met hun naam er op, of een afbeelding die bij ze past (ik ben zelf niet zo van de namen op spullen). Of iets minder tastbaar, zoals een seizoen peuterdans (wat je dan 1 op 1 met ze doet)?
Haha, geniaal!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En dan 1 abo nemen om geld uit te sparen, dan kan je de meisjes om en om meenemen! Ze lijken zo op elkaar dat de juf dat vast niet door heeft
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En dan 1 abo nemen om geld uit te sparen, dan kan je de meisjes om en om meenemen! Ze lijken zo op elkaar dat de juf dat vast niet door heeft
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:26 schreef Phaidra het volgende:
Ik snap overigens de gedachte erachter heel goed hoor Kyara! Zeker na zo'n heftige start gun je ze hun eigen cadeautje en dan jezelf kunnen verheugen op hun blije koppies![]()
![]()
Mja ze huilt de laatste tijd ontzettend veel. Deels door haar buikje en deels door de eenkenigheid. Ik word er dol van. Ze slaapt niet goed meer. Wel door maar voor ze slaapt is het ook alweer 23:00. Mn moppie die altijd lacht is er even niet meer. Maar waar het verder aan ligt zou ik echt niet weten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Cwen het volgende:
LE, wat fijn van de erkenning - helemaal terecht ook! En wat goed dat Sticker nu weer goed drinkt! Hopelijk blijft ie zich weer goed voelen.
Kyara. Het is toch logisch dat het je allemaal even zwaar valt? Hopelijk heb je nu toch iets leuks voor je meiden
. Ik kan je helaas echt niet helpen, weet echt nog niets van meidencadeautjes...
Tally, hoe is het nu met Fee?
Omen, van harte gefeliciteerd met Riley!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here! Vind ik een prachtig cadeauquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:44 schreef bellelena het volgende:
Een gegraveerd kinderbestekje? Hier bijv. hebben ze veel bestekjes van rond de 25 euro: http://www.meesterslijper(...)rt=p.price&order=ASC en gratis gegraveerd stond ergens.
Vroeger heb ik zo'n bestekje gekregen bij m'n geboorte met m'n naam en geboortedatum erop, ik heb er altijd mee gegeten als kind en nu heb ik het nog steeds
Ik weet niet wat ik nog meer kan doen voor d'r buikje. Ik ben niet gestopt met de venkelwater want dit houdt de ontlasting zacht. Vandaag heeft ze voor het eerst nee gezegd tegen etenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Gulara het volgende:
Ach Tally dat klinkt heel ellendig.Dat gehuil is echt niet tof inderdaad.
Is er iets wat je kunt doen voor d'r buikje?
Hopelijk is de eenkennigheid snel over. Hier ging het eigenlijk best snel voorbij, dus wie weet.
Ik leg d'r op haar buikje als ze slaapt. Zo lijkt ze beter te liggen/slapen. Ze poept ook gewoon wat wel met moeite gaat maar het komt er wel uit. Dus ik zou niet weten wat ik de HA moet zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef Cwen het volgende:
Kyara, een tandje!
Tally, wat sneu. Wil je naar de ha voor haar buik? Standaard een lekkere kruik erop? Maar wat vervelend dat je het verder niet kan linken...
Twee schoolgaande al, jeetje!! Ik mis de foto's bijna altijd dus in mijn hoofd klopt dat nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Geen bijzondere reden
. Twee schoolgaande kinderen sinds kort en weer wat meer tijd.
![]()
Check het fototopic. Hoe gaat het met jullie kleine elfje?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Twee schoolgaande al, jeetje!! Ik mis de foto's bijna altijd dus in mijn hoofd klopt dat niet
Goed!! Ze is zo leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
[..]
Check het fototopic. Hoe gaat het met jullie kleine elfje?
Mabawa, neem ik aan, niet ik? Ik vind soms best dat Ellie een beetje ballen mag hebben, maar niet zoveel dat ze een hij wordtquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef pessie het volgende:
Ik vind juist de 6de foto zo mooi, echt al Riley
En cwenhet is soms ook gewoon om onzeker van te worden, maar je doet het goed! Je bent zijn mama en dat is wat hij nodig heeft!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:47 schreef Cwen het volgende:
[..]
Mabawa, neem ik aan, niet ik? Ik vind soms best dat Ellie een beetje ballen mag hebben, maar niet zoveel dat ze een hij wordt.
Done!quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
De pasbevallen dames moeten hun baby's even in de wikilijst zetten!! GotC is de laatste nu
8-weken sprongquote:
+1quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Spirit82 het volgende:
45 minuten is ook ongeveer de lengte van 1 slaapcyclus, dus wel logisch dat hij dan wakker wordt ijls hij zich niet lekker voelt. AIsa heeft dat nog steeds, like, all the time
+1 Nathan was ruim een jaar voordat hij overdag langer dan 1 slaap cyclus sliep aaneengesloten. Toen deed hij 2 (dus anderhalf uur).quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Spirit82 het volgende:
45 minuten is ook ongeveer de lengte van 1 slaapcyclus, dus wel logisch dat hij dan wakker wordt ijls hij zich niet lekker voelt. AIsa heeft dat nog steeds, like, all the time
Ja, die 45 minuten slaapjes zijn hier ook aan de orde van de dag!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
8-weken sprong
Lekker bij je houden, knuffelen voeden knuffelen dansen samen slapen.... even zoveel mogelijk aan hem toegeven (en jezelf voorhouden dat je daarná heus weer tijd voor jezelf hebt!!)![]()
Aha dat van die slaapcyclus wist ik niet. Maar waarom slaapt hij op mij en 's nachts wel langer dan? Verwarrendquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Spirit82 het volgende:
Je kunt zaterdag iets groots van M / iets niet superfantastisch voor ze inpakken, en dan het echte leuke later geven?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:13 schreef Kyara het volgende:
Ik had een paar leuke dingen op het oog, maar die hebben nu ineens een levertijd van 3 - 5 werkdagen
En dingen graveren is heel leuk maar ik moet online iets bestellen want ik kan moeilijk met 3 kinderen naar een juwelier.
Snachts is het donker, blijkbaar heeft hij een slaap/waak ritme al. En jij bent veilig! Bij jou kan hij ontspannen en weer in slaap vallen zonder dat hij zich alleen voelt ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:14 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
[..]
Aha dat van die slaapcyclus wist ik niet. Maar waarom slaapt hij op mij en 's nachts wel langer dan? Verwarrend
Ja Pessie hij zit hier regelmatig in de draagdoek, ook gewoon binnenHeerlijk!
Kan niemand anders dat even doen, graveren? Je man of misschien je moeder? Of even oppassen zodat jij kunt gaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:13 schreef Kyara het volgende:
Ik had een paar leuke dingen op het oog, maar die hebben nu ineens een levertijd van 3 - 5 werkdagen
En dingen graveren is heel leuk maar ik moet online iets bestellen want ik kan moeilijk met 3 kinderen naar een juwelier.
Het is een gavequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Spirit zegt elke keer precies wat ik wil zeggen!
Trouwen?
Heel raar inderdaad dat je je pasgeboren baby troost wil bieden als hij het moeilijk heeft. Vervelend hè als anderen zo reageren. Ik snap ook nooit zo goed waarom, want jij bent er helemaal niet mee geholpen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:54 schreef Mabawa. het volgende:
* Ze = de mensen die zeggen dat het maar raar is dat hij overdag niet 'op zichzelf'slaapt en dat dit waarschijnlijk komt omdat ik het stiekem zelf niet wil, ik hem niet zo moet verwennen, er nu toch wel ritme in moet zitten enz enz jullie kennen het wel.
Zie je DM!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef Kyara het volgende:
mjah, kan misschien wel. Moet ook met M naar het cb.
Ik heb er een hekel aan dat het zo'n laatste moment is geworden. En ik wil ook niet in 5 minuten een winkel binnen rennen en het eerste het beste wat voorhanden is kopen en daar komt het nu wel op neer.
Ik heb nog 35 minuten om iets via bol.com te bestellen
Buggy mee, zak vol rozijntjes en na het CB winkelen! Je kind hou jhe rustig met heel veel rozijntjes. Wil primaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef Kyara het volgende:
mjah, kan misschien wel. Moet ook met M naar het cb.
Ik heb er een hekel aan dat het zo'n laatste moment is geworden. En ik wil ook niet in 5 minuten een winkel binnen rennen en het eerste het beste wat voorhanden is kopen en daar komt het nu wel op neer.
Ik heb nog 35 minuten om iets via bol.com te bestellen
*gaat Pi weer uit het cadeaupapier halen.*quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef Kyara het volgende:
We zijn er uit....... pfffffffffffffffff
* Kyara annuleert de bestellingquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Gulara het volgende:
[..]
*gaat Pi weer uit het cadeaupapier halen.*
Je hebt helemaal gelijk ja. Als hij er gewoon op groeit is het prima.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:25 schreef Gulara het volgende:
[..]
Heel raar inderdaad dat je je pasgeboren baby troost wil bieden als hij het moeilijk heeft. Vervelend hè als anderen zo reageren. Ik snap ook nooit zo goed waarom, want jij bent er helemaal niet mee geholpen.
Ik herken je verhaal. Hier ook een huilerd die amper sliep. En daar word je afentoe best (heel) moedeloos van. Geeft niks.![]()
En een voorbeeldige slaper is het nog steeds niet, maar dat gaat steeds een stukje beter. En een ritme hebben we ook niet. Wel een heel lief, grappig, sociaal jongetje.
Het Komt Echt Goed. Echt!
Zorg goed voor jezelf en je jongetje op Jouw manier.
Dat is precies wat wij ook al opmerktenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:35 schreef Gulara het volgende:
Oh die is leuk Kyara. Hier is iets vergelijkbaars een enorm succes. En drie zijden.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Even de fokwet tarten, maar E is de hele avond al stil!![]()
Alleen even wakker geworden toen mn vriend en ik keihard zaten te lachen om deze foto's![]()
10x geen dna-test nodig
Noooooooquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:09 schreef Kyara het volgende:
Precies een jaar geleden, terwijl Omen Riley eruit lag te persen () braken mijn vliezen.
(ja sorry dames, over een paar dagen zijn jullie van mijn gezeik af.....)
En krap een uur laten stond in met een sprong naast mijn bedquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef Kyara het volgende:
Ik lig in bed met de iPad. En maagzuur en dorst maar te lui om op te staan...
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
En krap een uur laten stond in met een sprong naast mijn bed
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:18 schreef Kyara het volgende:
Zo'n tankende baby is toch wel lief vind ik. Lekker geconcentreerd en alleen maar bezig met drinken ipv slokslok, hey wat gebeurt er om me heen? slokslok, hallo zus!, slokslok, hey mama's haar, dat is leuk, slokslokslok, oh, ik heb voeten....slo...hey maar is mijn tiet nou? Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik was nog niet klaaahaaaar!
Je woont echt te lang in het buitenland he.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:20 schreef Gulara het volgende:
OMG. Ik heb dus glow in the dark spenen. Maar ik zag vanavond dat ze eigenlijk maar weinig licht gaven na een dag in een redelijk donkere slaapkamer. Dus ik leg ze net even een kwartiertje onder een felle lamp...
Laten we zeggen dat ik vannacht geen moeite zal hebben met het lokaliseren van m'n kind.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:18 schreef Kyara het volgende:
Zo'n tankende baby is toch wel lief vind ik. Lekker geconcentreerd en alleen maar bezig met drinken ipv slokslok, hey wat gebeurt er om me heen? slokslok, hallo zus!, slokslok, hey mama's haar, dat is leuk, slokslokslok, oh, ik heb voeten....slo...hey maar is mijn tiet nou? Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik was nog niet klaaahaaaar!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja nog even een wtfE heeft vandaag maar 200cc gedronken op de opvang, in 4 sessies!
![]()
En tanken jonguh toen ik thuiskwam om half zes(gelukkig maar)
OMG! Doe Iets! Jij hebt mod-powers. Make it go away! The horror!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je woont echt te lang in het buitenland he.
Ga jij je even heel hard schamen!
Oh, die die spenen klinken leuk. Jammer dat ze hier geen speen moeten.
Stil maar, het is al weg....quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef Gulara het volgende:
[..]
OMG! Doe Iets! Jij hebt mod-powers. Make it go away! The horror!
Ik ga me oprollen tot een bolletje en de hele nacht huilen. *kras*
Ik durf em nu echt niet te knuffelen hoor!quote:
`quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Gulara het volgende:
*gaat Pi weer uit het cadeaupapier halen.*
Wat wat wat????quote:
Als je babyzoutoplossing gebruikt mag je dat eindeloos blijven doen en ook vaker dan op de verpakking staat. Als je toch twijfelt gewoon even naar de ha gaan!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:38 schreef ymme het volgende:
Kyra, wat een leuk cadeau!
Klumsy, ziet er goed uit![]()
Hier zit ik met een varkentje (oh nee het is toch een baby). Knorren en piepen.
Heel erg verkouden, maar het zit echt vast zeg maar. Je ziet aan de buitenkant niets.
Hij wilt vooral erg veel slapen.
Voor de fles spray ik zijn neus anders lukt drinken echt niet. Maar hoelang kan ik dit doen?
Wil zijn neusje niet 'beschadigen'.
Verder luuf smeren en in bad met zwitsal vrijer ademen.
Hij slaap veel dus dat is een geluk voor hem.
(een ui ga ik echt niet op de kamer zettenkan ik steeds mijn eigen
opruimen ieuuueewwww)
Heb je ook een handtas van met spulletjes en geluidjes er inquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:04 schreef klumsy het volgende:
Wat hier trouwens favoriet is is dit
[ link | afbeelding ]
Heb je ook een picknick setje van die krijgt ze van d'r nichtjes op d'r verjaardag
Ik hoop het ook. Ik word er een beetje kriegelig van en kom nergens meer aan toe. Nu vind de rest in het huis dat niet erg maar ik wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:57 schreef Suikertante het volgende:
Fieder hier is mijn moeder ook zo dol op toet toetEn Kyara, goed gevonden! Inderdaad afzichtelijk, maar ze kunnen er gewoon met zn drieën mee spelen zelfs
Tally, F heeft geen buikpijn maar inslapen is hier ook moelijk (geweest) en hij piept echt veel sneller dan eerst. Ik denk echt dat het eenkennigheid is, hij raakt echt over de rooie als we uit beeld zijn. Niet altijd, maar wel vaak. En gisteren wilde hij alleen op mij slapen, normaal wil hij dat juist helemaal niet. F begint nu weer bij te draaien, hopelijk jouw kleine ook en dan hoop ik dat de buikpijn meteen ook verdwijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |