abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136085354
quote:
11s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:32 schreef Q. het volgende:

[..]

Toen pas?
Mja, ik snap ook niet helemaal waarom.
pi_136085460
Maar even iets anders, een klein zijspoortje: wie is dit btw:

120115_8443_fokblog_nieuw_3.jpg
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:38:35 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_136085469
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef Q. het volgende:
Er gaan nog even 17 bomen op het Smakkelaarsveld om. Lekkere kale boel wordt het daar.

http://www.bouwpututrecht(...)men-smakkelaarsveld/
Gewoon omzagen, uitgraven en daarna weer nieuwe planten. Je moet wat met het subsidiegeld nu de Bieb++ daar niet door gaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_136085640
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Gewoon omzagen, uitgraven en daarna weer nieuwe planten. Je moet wat met het subsidiegeld nu de Bieb++ daar niet door gaat.
Gewoon weer lekkere sprietjes neerzetten, die zijn over 30 jaar wel weer van een fatsoenlijke omvang. Net op tijd voor de volgende verbouwing van het stationsgebied. :7
For great justice!
pi_136093431
quote:
Sloop Stationstraverse gaat door: dwarsliggende zussen zetten handtekening

De sloop van de Stationstraverse gaat door. De twee zussen die de sloop tegen hielden zetten alsnog hun handtekening waardoor de Stationstraverse kan worden verkocht aan de gemeente. De traverse wordt gesloopt om plaats te bieden aan Stationsplein Oost.

In het appartement van de twee zussen is in december 2012 een wietplantage opgerold. De zussen moesten betalen voor de illegaal afgetapte elektriciteit, en wilden deze kosten terug in ruil voor hun handtekening. De Vereniging van Eigenaren van de Radboudveste heeft een kortgeding tegen de zussen aangespannen. Deze komt te vervallen, omdat zij alsnog hun handtekening hebben gezet.

De Stationstraverse was gezamenlijk eigendom van de Vereniging van Eigenaren en Corio. De bewoners waren voor 11,8 procent eigenaar van dit deel van Hoog Catharijne, en Corio voor 88,2 procent. In ruil voor het opgeven van dit eigendom worden de appartementen van de bewoners verbeterd.
Nou, slopen maar zou ik zeggen...

duic.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 14:18:59 ]
pi_136093519
quote:
Angst voor HIV onder Utrechtse studenten ongegrond

De angst onder Utrechtse studenten voor besmetting met het HIV-virus is ongegrond. Er ging een hardnekkige gerucht dat studenten van zowel het Utrechts Studenten Corps als de Utrechtse Vrouwelijke Studenten Vereeniging besmet zouden zijn met het virus. Volgens de GGD regio Utrecht is er ‘geen enkele aanwijzing die dit gerucht ondersteunt’.

Bij de studentenverenigingen USC en UVSV circuleert al enkele weken het gerucht dat een van de studenten besmet zou zijn met het HIV-virus na een vakantie in een Afrikaans land. De student zou op zijn beurt andere studenten hebben besmet.

Gerucht blijkt nergens op gebaseerd
In overleg met de verenigingen heeft de GGD regio Utrecht het gerucht onderzocht, en het blijkt nergens op te zijn gebaseerd. ‘Navraag bij de soa-poli en bij de hiv-behandelaren in het UMCU leert dat er geen enkele aanwijzing is die dit gerucht ondersteunt. Ook bij de verenigingen zelf is niets bekend over studenten met hiv. Het gerucht lijkt daarom ook niet berusten op enige waarheid,’ aldus de GGD in een persbericht dat zij gisteren naar buiten bracht.

In de afgelopen jaren deden vergelijkbare geruchten de ronde in andere studentensteden. Het is onduidelijk waar deze geruchten vandaan komen.
Dus vanavond gewoon weer lekker onbeschermd die tampeloeris danwel toplul in de gleuf van een uf rammen met z'n allen! Morning-after pil en hoppa!

duic.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 15:23:16 ]
pi_136094655
Pak van mijn hart dit nieuws
pi_136104480
Wat voor volk hangt er nou bij HC rond in de late avond? Beetje veilig of ben ik daar liever niet? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 18:45:24 ]
pi_136104861
Het is geen 1990 meer hoor
For great justice!
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:56:20 #85
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_136104994
Nog nooit wat raars meegemaakt rond HC. De helers en daklozen lopen gewoon op de Oudegracht.
pi_136105847
Nog even in navolging van de eerder besproken knip Monicabrug:
http://www.stopknipmonicabrug.nl/ met petitie op http://petities.nl/petitie/stop-knip-monicabrug

Kwam bij toeval achter het bestaan van de site en breng 'm graag even onder jullie aandacht :)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_136108848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dus vanavond gewoon weer lekker onbeschermd die tampeloeris danwel toplul in de gleuf van een uf rammen met z'n allen! Morning-after pil en hoppa!

duic.nl
Dit gerucht duikt echt ueder jaar opnieuw op..bizar dat het nog aandacht krijgt :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_136127829
In de hele wijk hier waren de fietsen ineens allemaal voorzien van grote blauwe stickers van de gemeente :')

Attentie!

Maximale stallingstermijn 28 dagen. Verboden om hem langer dan aangegeven termijn hier te stallen blabla.

En wat gelul dat je de fiets moet verwijderen voor die aangegeven termijn. Maar het gaat hier om fietsen in een woonwijk, binnen de stalling of tegen het hek van mijn eigen huis. En gewoon fietsen die dagelijks worden gebruikt maar wel weer op dezelfde plek worden teruggezet. Wat willen ze hier nou mee bereiken? Zo nutteloos dit..en dan hebben die ambtenaren dus letterlijk de hele wijk (en vast nog meer wijken) doorgelopen en aan iedere fiets zo'n ding gehangen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_136128138
Ik ben juist blij dat ze dat af en toe doen! Er staan in mijn buurtje steeds fietsen die niet meer gebruikt worden/van niemand zijn/fietswrak zijn. Die fietsen nemen de schaarse plekken in de fietsenrekken in en blokkeren soms ook de stoep als ze tegen huizen staan. Alleen maar fijn dat ze zo nu en dan weggehaald worden.

En ambtenaren kunnen niet zien welke fiets er wel gebruikt wordt en welke niet, dus hangen ze gewoon aan elke fiets zo'n ding. Als ze dan na de aangegeven periode weer langskomen, zien ze precies welke fietsen er nog wel en welke er niet gebruikt worden. Hangt er zo'n ding aan je fiets, dan haal je het er af, geen probleem toch? Volgens mij best een efficiënt systeem.

Ik snap het probleem niet zo. Juist fijn dat al die fietswrakken en ongebruikte fietsen af en toe worden weggehaald en volgens mij hebben ze er een prima systeem voor bedacht!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_136133879
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:38 schreef DW457 het volgende:
Maar even iets anders, een klein zijspoortje: wie is dit btw:

[ afbeelding ]
Geen idee maar goeie kont!
pi_136134319
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:51 schreef Naamah het volgende:
Ik ben juist blij dat ze dat af en toe doen! Er staan in mijn buurtje steeds fietsen die niet meer gebruikt worden/van niemand zijn/fietswrak zijn. Die fietsen nemen de schaarse plekken in de fietsenrekken in en blokkeren soms ook de stoep als ze tegen huizen staan. Alleen maar fijn dat ze zo nu en dan weggehaald worden.

En ambtenaren kunnen niet zien welke fiets er wel gebruikt wordt en welke niet, dus hangen ze gewoon aan elke fiets zo'n ding. Als ze dan na de aangegeven periode weer langskomen, zien ze precies welke fietsen er nog wel en welke er niet gebruikt worden. Hangt er zo'n ding aan je fiets, dan haal je het er af, geen probleem toch? Volgens mij best een efficiënt systeem.

Ik snap het probleem niet zo. Juist fijn dat al die fietswrakken en ongebruikte fietsen af en toe worden weggehaald en volgens mij hebben ze er een prima systeem voor bedacht!
Mijn fiets staat iedere dag op dezelfde plek..dan vraag ik me af hoe ze gaan beoordelen of ik hem in de tussentijd nog heb gebruikt. Door te kijken of hij stoffig is? Of alleen of die sticker er nog op zit? :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:21:04 #92
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_136134395
Dat laatste.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:29:55 #93
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_136136573
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef Lemans24 het volgende:
Dat laatste.
Je mag de sticker eraf halen wanneer je je fiets gebruikt. Wij kregen net een flyer in de bus dat ze in Noordoost ook een opruimactie gaan houden.
Iets anders Biltstraat 95 (voormalig Moluks museum) is verkocht volgens het bordje wat er op hing. Zal mij benieuwen wat er in komt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_136136758
Ik heb nu ook een wijkbericht in de brievenbus liggen ja..nu is het wel wat duidelijker. Stiekem toch wel een goede actie ja :@
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:48:23 #95
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_136137255
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef bork het volgende:

[..]

Je mag de sticker eraf halen wanneer je je fiets gebruikt. Wij kregen net een flyer in de bus dat ze in Noordoost ook een opruimactie gaan houden.
Iets anders Biltstraat 95 (voormalig Moluks museum) is verkocht volgens het bordje wat er op hing. Zal mij benieuwen wat er in komt.
Dat bedoel ik. Sticker er op: fiets weg, sticker er af: niks aan de hand.
pi_136139843
Ha Utrechtenaren!
Op valentijnsdag heb ik precies een jaar een relatie met mijn vriendin (ik haat die datum :') )

We zitten in een hotel dichtbij Utrecht. Is er iets leuks te doen op vrijdag in Utrecht? En zaterdagochtend/middag?
Wat moeten we niet missen? :) Liefst niet al te cultureel

Thanks!
pi_136140526
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Pond het volgende:
Ha Utrechtenaren!
Op valentijnsdag heb ik precies een jaar een relatie met mijn vriendin (ik haat die datum :') )

We zitten in een hotel dichtbij Utrecht. Is er iets leuks te doen op vrijdag in Utrecht? En zaterdagochtend/middag?

Thanks!
Als je al zo begint, dan kun je beter wegblijven uit Utrecht, anders ga je geen vrienden maken hier ;) .
Zoek maar eens op wat Utrechtenaar betekent.
pi_136141090
quote:
Ha Utrechtenaren!

Thanks!
nee, het is hier stom
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:40:02 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136141143
quote:
Liefst niet al te cultureel
Vrijdagavond lekker naar de Hofman, een goed en rustig cafe op het Janskerkhof. Ideaal om lekker romantisch te tafelen met een goed glas wijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_136141435
En daarna spacecake eten in ACU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')