Ja, het is zo ergquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig zo erg?
Die hele serie van De Zotte, De Kneus, Heerenplein, enz, is daar nog wat van open? Bestaan ze überhaupt nog (kom daar nooit meer...)?
Dinsdagavond was altijd dikke feestavond op UCU. Woensdag is de enige dag dat die lui geen college hebben om 9 uur dus dinsdagavond was altijd zuipen en neuken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:32 schreef Blik het volgende:
Dinsdag was altijd verkapte studentenavond toch?
't Neutje! Ze noem(d)en zich dan wel een studentencafe maar er komt genoeg 20+ en 30+... Gaan volgens mij elke dag wel door tot een uur of 3.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef Naamah het volgende:
Waarom gaat alles door de week zo vroeg dicht?Word er een beetje chagrijnig van. Ik ben om 1.00 gewoon nog niet klaar met een leuke avond hebben
![]()
Zijn er cafés die op dinsdag/woensdag wel gewoon tot een beetje een fatsoenlijke tijd open zijn?
Ik kan de Luifel ook wel waarderen om de bizar snelle service op het terras.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het Neutje is ook echt een van de weinige fatsoenlijke tenten aan de Neude
Ik zit eigenlijk nooit op het terras aan de Neude. Liever bij de Zaak, Tilt of aan het ledigerf. Maar ik zal het onthouden voor als ik daar een keer terecht kom.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik kan de Luifel ook wel waarderen om de bizar snelle service op het terras.
Het is goed geplanned, de uitvoering is ook prima, groot compliment, zo'n grote verbouwing met zo weinig hinder uitvoeren terwijl er zoveel mensen elke dag door het station komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:14 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso best een soepele verbouwing so far moet ik zeggen. Heb er weinig hinder van ondervonden eigenlijk. Misschien dat mensen die er echt dagelijks komen het anders hebben ervaren, maar ik vond het echt prima geregeld tot nu toe.
Het hele noordelijke deel gaat tegelijk open volgens mij, ergens in 2015. Dat wordt echt wel even een tof wow-momentje volgens mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:16 schreef speknek het volgende:
Ja het duurt nog wel twee jaar ofzo, maar er komen nu wat grote stukken bij.
Parkeer je je fiets dan in de tunnel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:19 schreef speknek het volgende:
Sinds ik erachter ben dat de Sijpestijningang voor mij een stuk sneller is kom ik nooit meer in het station (hooguit als ik net de trein gemist heb voor een cappuccino). Ik vind het alleen jammer dat hij uiteindelijk minder mooi lijkt te gaan worden dan Rotterdam CS.
Ben helaas bij slechts 2 uit de top 40 geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:28 schreef Nielsch het volgende:
Artikel over Tivoli op 3voor12
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Tivoli-Utrecht.html
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:37 schreef Blik het volgende:
Ze hebben gisteren bij mijn vriendin de bel gejat van de fiets, hoe kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |