Het is goed geplanned, de uitvoering is ook prima, groot compliment, zo'n grote verbouwing met zo weinig hinder uitvoeren terwijl er zoveel mensen elke dag door het station komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:14 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso best een soepele verbouwing so far moet ik zeggen. Heb er weinig hinder van ondervonden eigenlijk. Misschien dat mensen die er echt dagelijks komen het anders hebben ervaren, maar ik vond het echt prima geregeld tot nu toe.
Het hele noordelijke deel gaat tegelijk open volgens mij, ergens in 2015. Dat wordt echt wel even een tof wow-momentje volgens mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:16 schreef speknek het volgende:
Ja het duurt nog wel twee jaar ofzo, maar er komen nu wat grote stukken bij.
Parkeer je je fiets dan in de tunnel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:19 schreef speknek het volgende:
Sinds ik erachter ben dat de Sijpestijningang voor mij een stuk sneller is kom ik nooit meer in het station (hooguit als ik net de trein gemist heb voor een cappuccino). Ik vind het alleen jammer dat hij uiteindelijk minder mooi lijkt te gaan worden dan Rotterdam CS.
Ben helaas bij slechts 2 uit de top 40 geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:28 schreef Nielsch het volgende:
Artikel over Tivoli op 3voor12
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Tivoli-Utrecht.html
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:37 schreef Blik het volgende:
Ze hebben gisteren bij mijn vriendin de bel gejat van de fiets, hoe kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |