SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond HTquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net even geteld: ik ben inmiddels in 22 Europese landen geweest
Dan reken ik landen waar ik eigenlijk alleen doorheen ben gereden (Zweden, Denemarken) wel mee, maar ook zonder die landen is het lang geen verkeerde score
quote:Op donderdag 23 januari 2014 03:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huh, ik heb geloof ik een baan. Wellicht.
Dat is al bijnaquote:Op donderdag 23 januari 2014 04:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
juich nog niet te hard tot ik echt aan het werk benMaar ga geloof ik vrijdag ochtend al even proberen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wel doordat ik de onderbaas bij ons aan tafel uitnodigde in een waterpijp bar omdat ie alleen was. We raakten aan de praat en ze bleken iemand nodig te hebben in PR/Graphic Design. Fun fact; daar ben ik beiden goed in
ik heb het laatst eens geteld, kom geloof ik op 35quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan reken ik landen waar ik eigenlijk alleen doorheen ben gereden (Zweden, Denemarken) wel mee, maar ook zonder die landen is het lang geen verkeerde score
Netwerkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wel doordat ik de onderbaas bij ons aan tafel uitnodigde in een waterpijp bar omdat ie alleen was. We raakten aan de praat en ze bleken iemand nodig te hebben in PR/Graphic Design. Fun fact; daar ben ik beiden goed in
Als ik Nederland niet mee tel kom ik op 23 landenquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
netjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik heb het laatst eens geteld, kom geloof ik op 35maak er nu een wedstrijd van met mijn broer om ze allemaal te bezoeken, moet er nog een stuk of 8 geloof ik
quote:Op donderdag 23 januari 2014 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bij een bedrijf dat kleding en andere memorabilia maakt voor fraternities en sororities,
Zo zie je maar hoe het kan lopen. Nice!quote:Op donderdag 23 januari 2014 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
opgeblazen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:03 schreef MaJo het volgende:
Zo weer met de auto naar de garage, blower is (weer) kapot. Hopelijk wordt het niet een al te duur grapje
jazeker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Kent iemand hier trouwens de uitdrukking 'je padje inkorten' ?
Mooi zo. nu hoop ik nog op een aantal bevestigende reacties uit andere provinciesquote:
Volgens mij is het Noord-Hollandsquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooi zo. nu hoop ik nog op een aantal bevestigende reacties uit andere provincies
Daar ben ik opgegroeid en heb het echt nog nooit gehoord in die omgeving.quote:
neequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, volgens mij zelfs West-Fries.quote:
Nope. (Zuid-Hollands exportproduct, nog even en dan tel ik mee als Brabantse import)quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb geen *boem* gehoord dus ik gok dat ie gewoon een stille dood is gestorven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
opgeblazen?
Maar ik hoop voor je dat de kosten meevallen!
Zometeen weer naar het midden van het land, vergadering die eigenlijk om 14.00 uur zou zijn is verschoven naar half 1, dus de dag is alweer bijna naar z'n grootje nu
Nopequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
De watquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Padje inkorten is naar huis gaan. 's Middags om half vijf op je werk zeg je dan bijvoorbeeld tegen je collega's: "Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga mijn padje inkorten. Tot morgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb geen *boem* gehoord dus ik gok dat ie gewoon een stille dood is gestorven.
[..]
Nope(Utrecht represent) Wat betekent het?
Dat slaat echt nergens opquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Padje inkorten is naar huis gaan. 's Middags om half vijf op je werk zeg je dan bijvoorbeeld tegen je collega's: "Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga mijn padje inkorten. Tot morgen".
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Padje inkorten is naar huis gaan. 's Middags om half vijf op je werk zeg je dan bijvoorbeeld tegen je collega's: "Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga mijn padje inkorten. Tot morgen".
Dat had ik echt nooit bedachtquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:25 schreef Bart het volgende:
Je maakt dus het pad naar huis korter.
Zeker wel. Het pad naar huis is de route die je aflegt. Die maak je korter als je naar huis gaat.quote:
Hm. Oplossing?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
En ja hoor! Sinds vandaag een nieuwe buurvrouw in een lege flat naast me. Kwam haar buiten tegen. Netjes voorstellen e.d.
Zij gaat weg en ik ga mijn flatje binnen. En wat hoor ik? Een blaffende hond in haar flat. Nu heb ik verdomme aan 2 kanten van die mormels die blaffen als er niemand thuis is.
Ultrasone hondenverjager tegen het raam, zodat ze in de verste hoek wegkruipen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
En ja hoor! Sinds vandaag een nieuwe buurvrouw in een lege flat naast me. Kwam haar buiten tegen. Netjes voorstellen e.d.
Zij gaat weg en ik ga mijn flatje binnen. En wat hoor ik? Een blaffende hond in haar flat. Nu heb ik verdomme aan 2 kanten van die mormels die blaffen als er niemand thuis is.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:54 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ultrasone hondenverjager tegen het raam, zodat ze in de verste hoek wegkruipen?
http://www.conrad.nl/ce/n(...)rglLwCFdShtAod3CsA9Q
Da's wel een goeie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:54 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ultrasone hondenverjager tegen het raam, zodat ze in de verste hoek wegkruipen?
http://www.conrad.nl/ce/n(...)rglLwCFdShtAod3CsA9Q
Ik heb nog wel wat middelen die je gegarandeerd van het blaffen én je buren afhelpen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
Is mijn flatje dan ook nog bewoonbaar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat middelen die je gegarandeerd van het blaffen én je buren afhelpen...
Oeh, dat klinkt wel als een prima hotel. NOT.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat je dan een nieuw flatje krijgt. Huisdiervrij. De aanwezigheid van comfort of daglicht niet gegarandeerd. Met gratis spijlen voor je ramen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)vangeniskosten.dhtmlquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
He wat? Anderen verzorgen overlast. Ik zorg voor een oplossing. En dan moet ik zelf dokken voor die "vakantie" na afloop?
Ja, mits juist gebruikt, maar dat vertrouw ik jou als ex-Rambo wel toe...quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is mijn flatje dan ook nog bewoonbaar?
Het gebruik van C4 begrijp ik wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mits juist gebruikt, maar dat vertrouw ik jou als ex-Rambo wel toe...
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gebruik van C4 begrijp ik wel.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat je dan een nieuw flatje krijgt. Huisdiervrij. De aanwezigheid van comfort of daglicht niet gegarandeerd. Met gratis spijlen voor je ramen
Wat goed!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb even een januaridipje geloof ik. Werk zuigt (politiek ge-emmer (en trema stuk op tabletkeyboard)), huis was een chaos en moe. Gelukkig ben ik weer bij met de was, slaapt de muppet en heb ik de nieuwe Good Food.
Nopequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
je werkgever haalt het nieuws aardigquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En leuk he, politiek gezeur.... ik heb er op mn werk nu ook indirect last van. Gelukkig werk ik nu nauwelijks ivm klussen/verhuizing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |