Was al niet spannend meer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef imikethat het volgende:
11 gespeeld 10 gewonnen. De klassieker is klassieker-af.
Jij snapt er echt geen klote van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bojan speelde weer eens zeer slecht. Die goal was het enige lichtpuntje, maar die had jij ook nog wel gemaakt. Duarte speelde inderdaad nuttig, maar ik vind hem nog altijd minder dan Serero.
Vermeer was om te janken trouwens, man hij gaf in de eerste helft nog bijna de hele wedstrijd weg. Denswil was goed maar oogt toch echt onrustiger dan Moisander.
Boeit niet, is ook niet relevant. Ajax heeft gewonnen 3-1quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen klote van.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bojan speelde weer eens zeer slecht. Die goal was het enige lichtpuntje, maar die had jij ook nog wel gemaakt. Duarte speelde inderdaad nuttig, maar ik vind hem nog altijd minder dan Serero.
Vermeer was om te janken trouwens, man hij gaf in de eerste helft nog bijna de hele wedstrijd weg. Denswil was goed maar oogt toch echt onrustiger dan Moisander.
Aha..quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fischer komt net in vorm. Bojan lekker in de spits zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Smoofie het volgende:
Bojan kun je ook ipv fisscher opstellen, wat een balverlies die gast man, het is maar dat hij een assist en een doelpunt maakt vandaag.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alsof iemand dat nog doet hierquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aha..
Nog iemand naast LitmanenAFCA die ik dus helemaal niet meer serieus ga nemen.
Lastig te zeggen. Maar hij deed het vandaag goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Reemi het volgende:
Duidelijk dat Bojan in de spits het beste is.
Kwartet*quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Nog steeds in de race voor de treble.
Niet veel gezien van Pelle anders.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Aanvallend gezien is het toch allemaal wat te licht bij Ajax, niet alleen vandaag. Een type Pelle zou goud waard zijn bij Ajax, zou Siggy moeten zijn maar is het helaas niet.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef iemand het volgende:
Tja, wat moet je zeggen behalve heel veel scheld en vloek woorden. En 410: Val dood, sterf, langzaam, hard, pijnlijk, maak een lijdensweg die nog geen ander ooit heeft gekend. Laf vies kanker volk met dat spandoekje van ze. En dan in het zwart gaan, in het zwart, en dan zoiets flikken. Volk komt er nooit meer in in Rotterdam, al moet ik er persoonlijk voor zorgen.
Genieten dit, overwinning had niet mooier kunnen zijn. In de laatste minuten de kakkerlakjes de laatste hoop uit de handen zien glijden door een panna. Vernederingquote:
Ik zie het al voor me. Shreyas als hoofdtrainerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Denswil was zozo, maar deze wedstrijden zijn hele goeie ervaringen voor hem. Feyenoord thuis verlies je niet door een centrale verdediger, dan is er wel meer fout gegaan. Gelukkig ziet een de Boer dat ook en heb je niet een type Shreyas als hoofdtrainer die hem dan een wedstrijdje tegen Go Ahead laat spelen.
Echt serieus?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
leggo
The most unintelligent way to say "Let's Go."
Frankquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij speelt Ajax de tweede helft ook vaak beter vanwege het tactisch inzicht van Frank.
Genieten jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een bazentopic dat Feyenoord-topic![]()
Word. Je gaat wel achteruit inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Echt serieus?Ik wordt officieel oud
Dacht dat ik op telefoon geen nieuw deel kon openen. Toch wel!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Word. Je gaat wel achteruit inderdaad.
Ze hopen op een rijke sjeikquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een bazentopic dat Feyenoord-topic![]()
En voor Serero geldt hetzelfdequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Pedroso het volgende:
Blind wel goud waard in dit Ajax. Amper 2 jaar geleden werd ie door driekwart van het Ajaxpubliek uitgefloten en mocht ie bij het grof vuil. Zo zie je maar, geduld is een schone zaak.
'Onze rook is mooier dan die van marck' (aan kanker overleden feyenoord fan). Beetje trieste actie maar dan doet iedereen of de hele arena dit spandoek heeft gemaakt. Is werk van een klein groepje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Platina het volgende:
Ik heb het begin gemist, wat stond er op het spandoek dan?
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef imikethat het volgende:
[..]
'Onze rook is mooier dan die van marck' (aan kanker overleden feyenoord fan). Beetje trieste actie maar dan doet iedereen of de hele arena dit spandoek heeft gemaakt. Is werk van een klein groepje.
Schöne zaakquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Pedroso het volgende:
Blind wel goud waard in dit Ajax. Amper 2 jaar geleden werd ie door driekwart van het Ajaxpubliek uitgefloten en mocht ie bij het grof vuil. Zo zie je maar, geduld is een schone zaak.
Dat sluit ik zelf totaal niet uit. Is al helemaal afgebrand hier, maar heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef Adames het volgende:
[..]
En voor Serero geldt hetzelfde
VdHoorn gaat een topper worden
Complimenten aan de Boer voor zijn geduld en doorzettingsvermogen. En dan eind van het seizoen roepen 'ik zei het toch'quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Pedroso het volgende:
rooier dan*quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef imikethat het volgende:
[..]
'Onze rook is mooier dan die van marck' (aan kanker overleden feyenoord fan). Beetje trieste actie maar dan doet iedereen of de hele arena dit spandoek heeft gemaakt. Is werk van een klein groepje.
meh... niet echt okquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef imikethat het volgende:
[..]
Moet je niet doen op een avond dat iedereen 'opstaat tegen kanker'. Ff een weekje uitstellenquote:
Dit is me matig allemaal zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee je moeder is een dikke trol
Ik kwam daarbij klaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die bal van Blind bij de 1-1 was trouwens tering nice
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax, dus Feyenoord wint dit met speels gemak.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, ik geniet ook van je grafhoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |