quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
THULI WONDERBOY SERERO JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ze hebben echt totaal geen bank neequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel armoedig bij Feyenoord dat ze Armenteros en Nelon inbrengen, niveau onderste helft eredivisie / bovenste helft Jupiler League.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik schat PSV hoger in tegen Ajax dan Feyenoord. Bij Feyenoord hebben ze allemaal een grote waffel en daar denken ze ook serieus te kunnen stunten. Zal wel een 3-1 worden oid.
En inderdaad tegen PSV was ik nog gespannen, vanavond totaal niet.
Zo,lekker he. Tweede weer dikke primaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo nog steeds actief op 3 fronten
Niks mis met Serero.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben blij
En weer Serero die iemand op fysiek volledig opzij zetIk ga nog echt in hem geloven ook straks
Mag in de spits blijven staan tot de Jong terug is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Ludachrist het volgende:
Bojan was wel echt goed vandaag. Hopelijk blijft hij nu gewoon een serie wedstrijden staan.
Bojan speelde weer eens zeer slecht. Die goal was het enige lichtpuntje, maar die had jij ook nog wel gemaakt. Duarte speelde inderdaad nuttig, maar ik vind hem nog altijd minder dan Serero.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Tyron het volgende:
Duarte is wel een krachtige speler hoor en Bojan MotM.
Shreyas
Duarte groeide ook echt in de wedstrijd ja. Al blijft hij wel erg traag...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met Serero.
Met Duarte overigens ook niet
iets beter je best doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bojan speelde weer eens zeer slecht. Die goal was het enige lichtpuntje, maar die had jij ook nog wel gemaakt. Duarte speelde inderdaad nuttig, maar ik vind hem nog altijd minder dan Serero.
Vermeer was om te janken trouwens, man hij gaf in de eerste helft nog bijna de hele wedstrijd weg. Denswil was goed maar oogt toch echt onrustiger dan Moisander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |