'Onze rook is mooier dan die van marck' (aan kanker overleden feyenoord fan). Beetje trieste actie maar dan doet iedereen of de hele arena dit spandoek heeft gemaakt. Is werk van een klein groepje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Platina het volgende:
Ik heb het begin gemist, wat stond er op het spandoek dan?
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef imikethat het volgende:
[..]
'Onze rook is mooier dan die van marck' (aan kanker overleden feyenoord fan). Beetje trieste actie maar dan doet iedereen of de hele arena dit spandoek heeft gemaakt. Is werk van een klein groepje.
Schöne zaakquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Pedroso het volgende:
Blind wel goud waard in dit Ajax. Amper 2 jaar geleden werd ie door driekwart van het Ajaxpubliek uitgefloten en mocht ie bij het grof vuil. Zo zie je maar, geduld is een schone zaak.
Dat sluit ik zelf totaal niet uit. Is al helemaal afgebrand hier, maar heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef Adames het volgende:
[..]
En voor Serero geldt hetzelfde
VdHoorn gaat een topper worden
Complimenten aan de Boer voor zijn geduld en doorzettingsvermogen. En dan eind van het seizoen roepen 'ik zei het toch'quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Pedroso het volgende:
Blind wel goud waard in dit Ajax. Amper 2 jaar geleden werd ie door driekwart van het Ajaxpubliek uitgefloten en mocht ie bij het grof vuil. Zo zie je maar, geduld is een schone zaak.
rooier dan*quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef imikethat het volgende:
[..]
'Onze rook is mooier dan die van marck' (aan kanker overleden feyenoord fan). Beetje trieste actie maar dan doet iedereen of de hele arena dit spandoek heeft gemaakt. Is werk van een klein groepje.
meh... niet echt okquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef imikethat het volgende:
[..]
Moet je niet doen op een avond dat iedereen 'opstaat tegen kanker'. Ff een weekje uitstellenquote:
Dit is me matig allemaal zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee je moeder is een dikke trol
Ik kwam daarbij klaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die bal van Blind bij de 1-1 was trouwens tering nice
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax, dus Feyenoord wint dit met speels gemak.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, ik geniet ook van je grafhoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |