Pelle zou keihard falen bij Ajaxquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Aanvallend gezien is het toch allemaal wat te licht bij Ajax, niet alleen vandaag. Een type Pelle zou goud waard zijn bij Ajax, zou Siggy moeten zijn maar is het helaas niet.
Weet ik niet maar ik heb het over een type Pelle. Sterke spits die z'n duels wint (door de lucht en over de grond) en die de bal aflegt op inkomende spelers. En zelf ook nog wel is scoort natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Pelle zou keihard falen bij Ajax
zo en zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:11 schreef wieisboos het volgende:
Blind weer de beste man op het veld
Met Bojan als goede 2e.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:11 schreef wieisboos het volgende:
Blind weer de beste man op het veld
Ik neem aan dat Salzburg niet 2 wedstrijden alla Feyenoord vanaf minuut 1 gaat tegenhouden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:23 schreef MrStock het volgende:
Ik ben bang dat het wel iets scherper moet tegen Salzburg over een maandje...
Ik weet de speelstijl van Salzburg absoluut niet. Maar ik hoorde dat ze de laatste tijd goed bezig waren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Salzburg niet 2 wedstrijden alla Feyenoord vanaf minuut 1 gaat tegenhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |