SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
En 1 goal. Fischertje toch.
En prachtige assist van blindHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Laat maar, nieuwe is openFirst of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
En goaaaaallll. Viktor 'jj kan helemaal niks' fischerFirst of all, I'm not your friend.
Wat ga ik haten op fisher. Gouden voeten
Weer bijna
Lijkt erop alsof Ajax niet had verwacht dat Feyenoord zo zou inzakken. Dat heeft Koeman best goed gedaan, maar Ajax is voetballend gewoon beter. Moet goed komen![]()
Klaassen staat te diep, Frenkie geeft hem wel een trap voor zijn reet in de rust. Geen zorgen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
feyenoord heeft het spel inderdaad goed kunnen ontregelen, maar blijkbaar kunnen ze dat niet zo lang volhoudenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef CaasS het volgende:
Lijkt erop alsof Ajax niet had verwacht dat Feyenoord zo zou inzakken. Dat heeft Koeman best goed gedaan, maar Ajax is voetballend gewoon beter. Moet goed komen![]()
Dat is de opdracht helaas. Hebben we ook al 3 jaar lang met de Jong kunnen zien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef TJV het volgende:
Klaassen staat te diep, Frenkie geeft hem wel een trap voor zijn reet in de rust. Geen zorgen.![]()
Had De Jong ook een beetje. De linker middenvelder is gewoon de spelmaker, rechter moet meer lopen en valt daardoor minder op.quote:![]()
ook goede goal ja, verprutst het ook niet bijnaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef imikethat het volgende:
En goaaaaallll. Viktor 'jj kan helemaal niks' fischer![]()
![]()
Goh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermeer komt graag uit heb ik het idee.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Bojan was de eerste 35 minuten de enige die aanvallend nog wat liet zien, speelt niet slecht. Nu het rendement nog.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Aanvallend gezien is het toch allemaal wat te licht bij Ajax, niet alleen vandaag. Een type Pelle zou goud waard zijn bij Ajax, zou Siggy moeten zijn maar is het helaas niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Pelle zou keihard falen bij Ajaxquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Aanvallend gezien is het toch allemaal wat te licht bij Ajax, niet alleen vandaag. Een type Pelle zou goud waard zijn bij Ajax, zou Siggy moeten zijn maar is het helaas niet.![]()
Weet ik niet maar ik heb het over een type Pelle. Sterke spits die z'n duels wint (door de lucht en over de grond) en die de bal aflegt op inkomende spelers. En zelf ook nog wel is scoort natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Pelle zou keihard falen bij AjaxAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Feyenoord is snel counteren en alles op pelle. Ajax heeft een veel te dominante speelstijl hiervoor en dan zou pelle veel te veel moeten lopen. Een soort inzaghi intikspits hebben ze meer aan. Of suarez natuurlijkFirst of all, I'm not your friend.
Wat is met Denwill????????xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
BojaaaaaannFirst of all, I'm not your friend.
Denswil was de weg ff kwijt denk ik. Maar dan hebben we Blind nog met een schitterende passFirst of all, I'm not your friend.
zo en zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:11 schreef wieisboos het volgende:
Blind weer de beste man op het veldHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Met Bojan als goede 2e.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:11 schreef wieisboos het volgende:
Blind weer de beste man op het veldAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Riedewald tegen Go Ahead? Boilesen is kapot, niet zijn schouder maar qua fitheid. Lijkt mij wel verstandig.![]()
Bojan moet wel uit kijken, hij wil indi een kaart aansmeren.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Ik ben bang dat het wel iets scherper moet tegen Salzburg over een maandje...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik neem aan dat Salzburg niet 2 wedstrijden alla Feyenoord vanaf minuut 1 gaat tegenhouden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:23 schreef MrStock het volgende:
Ik ben bang dat het wel iets scherper moet tegen Salzburg over een maandje...![]()
Ik weet de speelstijl van Salzburg absoluut niet. Maar ik hoorde dat ze de laatste tijd goed bezig waren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Salzburg niet 2 wedstrijden alla Feyenoord vanaf minuut 1 gaat tegenhouden.
Qua scherpte met druk zetten enzo vind ik Ajax wel goed. Maar de eindpass is vaak net voor of achter de man waar ze dan niet meer bij kunnen. Zoals net Fischer op Schöne.
Maar ze hebben nog een kleine maand de tijd om weer in absolute vorm te komen
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ja en dit is toch een penaltyFirst of all, I'm not your friend.
Omfg, penalty is gewoon penalty, ook al sta je zo kort voor tijd nog op voorsprong...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
Forum Opties Forumhop: Hop naar: