Jezus wat slechtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Alstom, al stom, haha.
Ik ga stuk hier.
Dan staat die andere trein weer vast bij hetzelfde puntquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was dan doorgereden en had 'm een zetje gegeven.
Nee, te simpel. Daar zijn Regeltjes tegen. En weet je hoe belangrijk die zijn?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dan staat die andere trein weer vast bij hetzelfde puntHebben de VIRM's niet 2 panto's? Ene omlaag en de andere omhoog, of denk ik te logisch?
Dan sleept de eerste trein die tweede weer verderquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dan staat die andere trein weer vast bij hetzelfde puntHebben de VIRM's niet 2 panto's? Ene omlaag en de andere omhoog, of denk ik te logisch?
Hebben wij wel eens gehad. Trein 1 per ongeluk naar een dieselspoor gereden. Trein 2 er tegenaan en trekken maar. Waren ze even vergeten dat bij combineren van trein 1 de stroomafnemer weer omhoog gaat. Ze trokken 200 meter aan bovenleiding mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan sleept de eerste trein die tweede weer verder
Oh wat zouden alle problemen makkelijk opgelost zijn als het aan mij lag
Foutje, bedanktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hebben wij wel eens gehad. Trein 1 per ongeluk naar een dieselspoor gereden. Trein 2 er tegenaan en trekken maar. Waren ze even vergeten dat bij combineren van trein 1 de stroomafnemer weer omhoog gaat. Ze trokken 200 meter aan bovenleiding mee.
ook als je het stel helemaal dood maakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hebben wij wel eens gehad. Trein 1 per ongeluk naar een dieselspoor gereden. Trein 2 er tegenaan en trekken maar. Waren ze even vergeten dat bij combineren van trein 1 de stroomafnemer weer omhoog gaat. Ze trokken 200 meter aan bovenleiding mee.
Nee dan niet natuurlijk. Maar ja moet je daar WEL eerst aan denken hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook als je het stel helemaal dood maakt?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook als je het stel helemaal dood maakt?
Die zitten wel allebei op dezelfde bak, dus het kan best gebeuren dat geen van beide panto's onder de draad zit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef J.B. het volgende:
[..]
Hebben de VIRM's niet 2 panto's? Ene omlaag en de andere omhoog, of denk ik te logisch?
Single Point of Fingerpaintquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef ReisT het volgende:
[..]
Die zitten wel allebei op dezelfde bak, dus het kan best gebeuren dat geen van beide panto's onder de draad zit.
Materieelspecifiek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook als je het stel helemaal dood maakt?
uiteraardquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Materieelspecifiek.
Volgens mij als je het stel helemaal dood maakt gaat het bij de meeste materieelsoorten naar beneden. Zolang ze maar een handmatige knop/hendel/pomp hebben om hem weer omhoog te zetten als je batterijen leeg zijn en je geen lucht meer hebt.
Anders wordt het een lastig verhaal met opstarten
gewoon even in het slangetje blazen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Materieelspecifiek.
Volgens mij als je het stel helemaal dood maakt gaat het bij de meeste materieelsoorten naar beneden. Zolang ze maar een handmatige knop/hendel/pomp hebben om hem weer omhoog te zetten als je batterijen leeg zijn en je geen lucht meer hebt.
Anders wordt het een lastig verhaal met opstarten
Het was een rangeerdeel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Inclusief alle passagiers? Dat lijkt me een beetje overdreven!
Was een SLT die het probleem had. Wij zaten in een ICMm, dus ik weet niet of dat een strak plan is. Hoe sterk zijn die SLTtjes eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dan staat die andere trein weer vast bij hetzelfde puntHebben de VIRM's niet 2 panto's? Ene omlaag en de andere omhoog, of denk ik te logisch?
Als de koppeling past qua hoogte hoef je alleen maar mechanisch en pneumatisch te combineren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:17 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Was een SLT die het probleem had. Wij zaten in een ICMm, dus ik weet niet of dat een strak plan is. Hoe sterk zijn die SLTtjes eigenlijk?
Redelijk sterk volgens mij. Hoe zag die SLT er ookalweer uit die in Amsterdam een VIRM had gekopt? Of bedoelde je dat niet met sterk?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:17 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Was een SLT die het probleem had. Wij zaten in een ICMm, dus ik weet niet of dat een strak plan is. Hoe sterk zijn die SLTtjes eigenlijk?
Ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Redelijk sterk volgens mij. Hoe zag die SLT er ookalweer uit die in Amsterdam een VIRM had gekopt? Of bedoelde je dat niet met sterk?
Ah zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:21 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ikMaar de SLT moest geduwd worden Mono
Misschien stond de handrem er nog op?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waarom kregen wij het dan niet voor elkaar een duewag tram weg te duwen?
Misschien al 12 jaar geleden, t was op de brielselaan, lijn 2 Rotterdam. Maar waarom zou de machinist om ons vragen te helpen en zelf meeduwen als ie de handrem er nog op laatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:41 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Misschien stond de handrem er nog op?
Ik weet niet hoe het met trams en weerstand zit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Misschien al 12 jaar geleden, t was op de brielselaan, lijn 2 Rotterdam. Maar waarom zou de machinist om ons vragen te helpen en zelf meeduwen als ie de handrem er nog op laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |