Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Is de term klemmen nou ook echt dat er een klem opgaat?
Als 1 spoor genoeg is hoef je er geen twee aan te leggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Een soort zijwaartse lift dus
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
ja. Vastleggen in 1 bepaalde stand. Rechtdoorleidend normaalgesprokenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:45 schreef James1988 het volgende:
De HSL naar Portugal wordt nog kariger uitgevoerd: enkelspoor, geen bovenleiding, en waarschijnlijk Iberisch breedspoor.
wat srsly?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:05 schreef b2py het volgende:
Oh, het sneeuwt in Delfzijl. Vandaar dat alles daar stuk is.
In Delfzijl is niets stuk, hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:05 schreef b2py het volgende:
Oh, het sneeuwt in Delfzijl. Vandaar dat alles daar stuk is.
Nee wat spoedreparaties omdat er niets stuk is natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
In Delfzijl is niets stuk, hoor.
Ja dat is legitiem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Maar dat is bij eigenlijk ieder treinproject wel zo.. Dus ik vraag me af of dat een legitieme reden is.
Nee, er wordt gekeerd in Appingedam omdat de kering in Delfzijl niet haalbaar is door de vertraging die bij Sauwerd opgelopen wordt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wat spoedreparaties omdat er niets stuk is natuurlijk
Precies. Ze zijn nu in Sauwerd wissels aan het repareren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, er wordt gekeerd in Appingedam omdat de kering in Delfzijl niet haalbaar is door de vertraging die bij Sauwerd opgelopen wordt.
Ja dat zou kunnen. Als ik met jou afspreek dat jij mij het inpakpapier levert omdat jij dan kosten bespaart omdat je ervan overtuigd bent dat jij dat zelf beter kan, maar je bent te laat met het versturen van het inpakpapier. Tja dan ik niets naar jou opsturen. Dus kan ik niet op tijd leveren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht wat? Jij bestelt iets bij mij, ik bepaal dat jij wel ziet wanneer je je troep krijgt en ik leg ook nog even een claim bij je neer?
Eensch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Als ik met jou afspreek dat jij mij het inpakpapier levert omdat jij dan kosten bespaart omdat je ervan overtuigd bent dat jij dat zelf beter kan, maar je bent te laat met het versturen van het inpakpapier. Tja dan ik niets naar jou opsturen. Dus kan ik niet op tijd leveren.
Ah okay, thanks. Dat werd me uit het artikel niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef WhiteJoker het volgende:
Niet echt bezig met een nieuw station, ze waren een ruimte bij een roltrap aan het opvullen. In Londen zijn ze al een tijdje bezig met refurbishment van roltrappen. Waaronder het aanleggen van extra noodroltrappen bij Victoria Tube Station, die ook de control room huisvestigt.
Naja ze hebben in het artikel wel over "new station area" als in een nieuw gedeelte in het station. Victoria is vrij druk, dus ze moeten wat aan de ophopingen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ah okay, thanks. Dat werd me uit het artikel niet echt duidelijk
Heen en terug altijd lopenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker heen terug met de bus lopen?
Alsjeblieft zeg.Dan is het al waterkoud, moet er ook nog bevroren water op de grond liggen. Bah.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Bleef verder helaas gelukkig niet liggen.
Hihi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
In Delfzijl is niets stuk, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |