Smakelijk, van rogge kan je wat mij betreft maar 1 ding maken:quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kijk straks even.
Nu eten.
[ afbeelding ]
Dat komt o.a. door de winterroggequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Heuh, daar heb ik gisteren een paar glaasjes van naar binnen gegooid. Lekkere zachte wodka dat.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kijk straks even.
Nu eten.
[ afbeelding ]
Vraag het hemquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Crientj het volgende:
Hoi Fles. Wat doe jij in Driebergen?
Hij niet, ik wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag het hem. Hij bijt niet hoor
.
Ik gok dat het iets met bijen van doen heeft...
Al ¤1800 voor 'FOK! de bijtjes'
roggebroodquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kijk straks even.
Nu eten.
[ afbeelding ]
In de trein zitten. Nou ja een broodje filet americain kopen bij die meid naast je, na afloop van verkenningen voor de bijerij zoals al eerder aangegevenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Crientj het volgende:
Hoi Fles. Wat doe jij in Driebergen?
Goed bericht Driek.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:17 schreef DriekOplopers het volgende:
Aardige woorden gezegd richting de mensen die deze dagen keihard hebben gewerkt om de wissels te fiksen.
http://www.voorbeterov.nl/140116c.php
(Los van de beleidsmatige vragen en kritiek die we hebben, maar dat is een ander chapiter.)
Daarna hebben ze gewoon je aansluiting gemold en daar ben je nu blij omquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Litpho het volgende:
Fijn, controle in de trein, maar van mij hadden de controleurs ook mee mogen rijden in plaats van de trein een vijf minuten extra vast te houden. Nu maakt het me niet zoveel uit, maar voor 9 december had ik er weer eens een half uur vertraging door gehad.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:41 schreef bork het volgende:
[..]
Smakelijk, van rogge kan je wat mij betreft maar 1 ding maken:
[ afbeelding ]
en dat is dan het laatste wat ik erover zal zeggen
Dat was een aansluiting van 0 minuten, dus dat die gemold is was sowieso wel fijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarna hebben ze gewoon je aansluiting gemold en daar ben je nu blij om
Volgens mij nog niet. Daar zag ik toen nog de Varkentjes heen rijden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
het wordt een steeds grotere tijdmachine dat België. Komen die Desiro ML's ook in Binche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |