Leuk, waar kan ik solliciteren?quote:
http://film.fok.nl/sitene(...)zoekt-collega-s.htmlquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk, waar kan ik solliciteren?
Je zeikt mij af over mijn beroep. Ik stel dan dat jij vooralsnog zelf niets meer bereikt hebt. Lijkt me niet onredelijk na jouw eeuwig domme commentaar. Hou je smoel gewoon eens en stop eens met die actieve relnicht rol van je. Het is meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij begon over het feit dat ik niks had bereikt of weet ik veel wat (de helft wat hij roept slaat sowieso nergens op), nou, dan reageer ik met evenveel onzin hè.
Waarom staat dat op film.?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://film.fok.nl/sitene(...)zoekt-collega-s.html
Wat speel je zoal?
Heb je waarschijnlijk ook niet. Is ook niet zo erg. Ik heb ook nog niets bereikt. Maar we zijn nog jong eh. Ooit word ik de beste chocoladeproever van de wereld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij begon over het feit dat ik niks had bereikt of weet ik veel wat (de helft wat hij roept slaat sowieso nergens op), nou, dan reageer ik met evenveel onzin hè.
Ja, geen idee, vond het ook al vreemd. Stond wel gewoon onder het kopje van games bovenaan het forum.quote:
En dan voor je werk chocolade snuiven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk ook niet. Is ook niet zo erg. Ik heb ook nog niets bereikt. Maar we zijn nog jong eh. Ooit word ik de beste chocoladeproever van de wereld.
Candy Crush.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://film.fok.nl/sitene(...)zoekt-collega-s.html
Wat speel je zoal?
Een chocoladebad nemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan voor je werk chocolade snuiven.
Lijkt me vies vooral.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een chocoladebad nemen.Oh man, dan zou ik echt gelukkig dood kunnen gaan.
Nou ja, ze zoeken iemand met een krachtige PC, maar die heb ik niet. Beetje jammer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
Lijkt mij eigenlijk ook best tofMaar dan nemen de DT fouten wel drastisch toe
Weet ik niet, ik zou de manager van de spellcheckers even een DM sturen als ik jou was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk, waar kan ik solliciteren?
onder andere toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, ze zoeken iemand met een krachtige PC, maar die heb ik niet. Beetje jammer.
CHOCO IS VOOR DE ZWAKKEN, COKE IS VOOR DE STRAKKEN.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan voor je werk chocolade snuiven.
Daar zijn de spellcheckers voor. En het leren kan altijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
Lijkt mij eigenlijk ook best tofMaar dan nemen de DT fouten wel drastisch toe
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zou de manager van de spellcheckers even een DM sturen als ik jou was.
Solid.
JE KAN NIET IN COKE BADDEREN, RAAR FIGUUR!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
CHOCO IS VOOR DE ZWAKKEN, COKE IS VOOR DE STRAKKEN.
pc*quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, ze zoeken iemand met een krachtige PC, maar die heb ik niet. Beetje jammer.
Beetje water en pokon bij doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
JE KAN NIET IN COKE BADDEREN, RAAR FIGUUR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |