Nog wel.quote:
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef HSG het volgende:
Probleemwijken Twente en zet er een plaatje neer van een probleemwijk in Groningen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
Jezus, wat een verhaal. Ik snapte er geen kut van.
Dit is wat ik eruit haalde:
Maar dat wijf was dus verliefd op Samir, maar Samir vond het niets en nu is ze maar met Mario en wordt ze meteen tante van zijn zus die een dochtertje krijgt? En ze heeft een moeder die zich niet naar haar leeftijd gedraagt en het verstandig vindt zich te mengen in discussies tussen VMBO scholieren.
Hoe kom je hieraan? Ben je bevriend met dit soort mensen?quote:
Nee, gelukkig niet. Ik kwam het tegen via een vriend op Facebook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan? Ben je bevriend met dit soort mensen?
Ze weten echt niet beter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:23 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik heb alles gelezen, ik verveelde me. Ik vraag mij tijdens het lezen af of ze te lui zijn om normaal te typen, of dat ze het echt niet kunnen. In het tweede geval hebben deze jongeren geen kans op een normale toekomst.
Verder stoor ik me het ergst aan het overmatig gebruik van het woord 'hun'. De beste quote uit het gesprek: ''Haha zegt dat kleine kind zelf. Leer jij dan typen? Met je punt, waar geen punt hoort. Sukkeltje''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was wel duidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:51 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar ik zag wel snel dat het tokkies zijn.
Terechte klacht derhalve
ok manquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:23 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik heb alles gelezen, ik verveelde me. Ik vraag mij tijdens het lezen af of ze te lui zijn om normaal te typen, of dat ze het echt niet kunnen. In het tweede geval hebben deze jongeren geen kans op een normale toekomst.
Verder stoor ik me het ergst aan het overmatig gebruik van het woord 'hun'. De beste quote uit het gesprek: ''Haha zegt dat kleine kind zelf. Leer jij dan typen? Met je punt, waar geen punt hoort. Sukkeltje''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ey kom je ook SC, we missen wat mensenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk inderdaad.
Ben al in de SC.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ey kom je ook SC, we missen wat mensen
ja waar andersquote:
Grote kans ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft de Facebookdiscussie langer geduurd dan de relatie.
quote:
quote:
Eh, wat?quote:
Ik hoop het wel!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
Goed topic, mooie paints. Wel echt geen hol van die facebookdingen te volgen.
[..]
[..]
[..]
Eh, wat?
Zijn Hope en Mario nou nog samen of niet?
Hope heeft zich. Zonder overdrijven. Inmiddels door minstens 30 andere mannen laten uitwonen. Zie mn andere klb topicquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
Goed topic, mooie paints. Wel echt geen hol van die facebookdingen te volgen.
[..]
[..]
[..]
Eh, wat?
Zijn Hope en Mario nou nog samen of niet?
Waarom. Al die. Punten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hope heeft zich. Zonder overdrijven. Inmiddels door minstens 30 andere mannen laten uitwonen. Zie mn andere klb topic
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hope heeft zich. Zonder overdrijven. Inmiddels door minstens 30 andere mannen laten uitwonen. Zie mn andere klb topic
Ah, dat is diezelfde als die chick die zwanger is? Serieus, waar haal je deze mensen vandaanquote:Met je punt, waar geen punt hoort. Sukkeltje
Ja zelfde chick, vriend van me reageerde op die statusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat is diezelfde als die chick die zwanger is? Serieus, waar haal je deze mensen vandaan![]()
Wel leuke entertainment op een langzame maandagavond.
Ja, mijn mobiel doet wel eens een punt als ik op de komma probeer te drukken (worstenvingers, weeg 200 kilo jwt)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:20 schreef sinadOH het volgende:
[..]
En daarom al die punten zeker. Ja hoor.
God nee, dat duurt nog wel een jaar of 15quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:48 schreef Enchanter het volgende:
Of krijgen we over een paar maanden een kleine Toto69 ?
Wil niet echt lukken ,, dan maar weer gaan Fokken .quote:
DM die pics dan ff??quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:23 schreef Uitgebloed het volgende:
Twee jaar terug was het best een lekker wijf qua gezichtje eigenlijk.
Nu is het een ordinair wijf
Ja die 1e ken ik ik heb geen facebook meerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:44 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
2 jaar terug: in pagina 1 van dit topic.
Nu: zie haar facebook.
In die eerste heeft ze best een aardig smoeltje, vind ik dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die 1e ken ik ik heb geen facebook meer
Vond ik ook wel iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:46 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
In die eerste heeft ze best een aardig smoeltje, vind ik dan.
Moet je een account hebben voor facebook om die te bekijken? Nee toch.
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 04:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig ook zonder te posten, lamlul.
De Kapstok leerwerktrajecten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Die laatste pijl naar kapstop;
De kapstok is een of andere pauperschool in Twente, in Hengelo ofzo
Ah. Dat verklaart.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:04 schreef Cici het volgende:
[..]
De Kapstok leerwerktrajecten.
De jongeren noemen het ook wel "school".
Is onderverdeeld in meerdere trajecten.
Zit in o.a. Almelo, Oldenzaal, Enschede en Hengelo.
Jajaquote:
dank uquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB / Tienermoeders op Facebook #2
KLB / Tienermoeders op Facebook
Deze topics er bij kan ik niet meer aan hoor. Mijn iq is na het lezen van de op al met 20 punten gestegen, verder lezen maakt me een enorm arrogante hufterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB / Tienermoeders op Facebook #2
KLB / Tienermoeders op Facebook
heh echt die griet van sbs probleemwijken? dat was toch groningen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:44 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
2 jaar terug: in pagina 1 van dit topic.
Nu: zie haar facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |