Waarom? Ik maak me zorgen om de komende fruitoogstquote:
Ja daarom juist Sara. Vorig jaar was een slecht fruitjaar en als alle bloesems bevriezen gaat het dit jaar ook weer mis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef sararaats het volgende:
alle bloesems staan open. het is winter hé.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Die warmte is echt dictoriaal aan de kou die er normaal zo heerst rond deze tijd, je zou bijna zeggen dat je in Noord-Korea woont, daar is het ook zo warm
Daar hebben ze vast andere vruchtenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Die warmte is echt dictoriaal aan de kou die er normaal zo heerst rond deze tijd, je zou bijna zeggen dat je in Noord-Korea woont, daar is het ook zo warm
alle appels in de mistquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja daarom juist Sara. Vorig jaar was een slecht fruitjaar en als alle bloesems bevriezen gaat het dit jaar ook weer mis.
En bessen, kersen, pruimen, peren, bramen... We hadden ook al geen walnoten dit jaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
I love the smell of fresh apples in the morning
Ik kan niet in de Toekomst kijken, maar je zou er bijna Pinogen van krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En bessen, kersen, pruimen, peren, bramen... We hadden ook al geen walnoten dit jaar
Whut geen walnotenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En bessen, kersen, pruimen, peren, bramen... We hadden ook al geen walnoten dit jaar
Even kijken, nee, nog niet. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik zijn winterslaap niet goed kan onderscheiden van zijn zomerslaapquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:24 schreef indaha het volgende:
Hoe is het met OslowRewimo en heeft hij al zijn winterslaap uit .
O ja bomen zijn ook heel interessant voor katten.
Helemaal niksquote:
Sjors en Sjimmie komen normaal gesproken in de winter ook niet echt op het balkon, maar nu wel met deze verhitte temperaturen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef sararaats het volgende:
ik ben van slag maar het komt goed.
sinds de coniferen weg zijn, kruipt Frasier niet meer in de bomen. hij slaapt wel onder de buxus.
Daar zat kant noch wal aan, aan die notenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef Bamba het volgende:
Ik heb genoeg walnoten gezien vandaag anders
Waar kan , ik heb vanalles gezien wat kant nog wal raakte en wallen onder de ogen heb ik ook genoegquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb genoeg walnoten gezien vandaag anders
Kom maar met je handjequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar kan , ik heb vanalles gezien wat kant nog wal raakte en wallen onder de ogen heb ik ook genoegmaar naar de noten moet ik op zoek
Ik zag ze gewoon rondvliegenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar kan , ik heb vanalles gezien wat kant nog wal raakte en wallen onder de ogen heb ik ook genoegmaar naar de noten moet ik op zoek
Het stormde ineens hè?quote:
Oh, toch wel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, dat was geen storm in een glas water
quote:
Ja, wat was het nou?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, dat was geen storm in een glas water
Krokussen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:32 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, serieus, hier achter staan die, hoe heten die dingen? Die trompetbloemdingen uit het gras al in de knop
Soep, daar zeg je me wat. Die moet ik nog makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:32 schreef Qwea het volgende:
En als het wel gebeurd, dan hoop ik dat je soep hebt.
Nee. Die andere. Godsamme. Je hebt de krokus en de.....? Witte bloem meestal.quote:
Sneeuwklokjes?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:34 schreef Qwea het volgende:
Nee. Die andere. Godsamme. Je hebt de krokus en de.....? Witte bloem meestal.
*proest*quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja maar op woensdagmiddag heb ik andere bezigheden , dan moeten jullie ook geen noten laten rondvliegen want dan ben ik te laat en moet ik het met de 11 spuiten doenquote:
JA! Narcis! Die! Thnxquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:35 schreef Adnap het volgende:
soep soep soep, ik kan van de natuur geen ballen maken, dus heb ik mar een roerbakje in elkaar gezet en even inde oven met wat mozarella gehad, erg lekker
narcissen Q ?
Die zijn over het algemeen geel dus ik vermoed van nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:35 schreef Adnap het volgende:
soep soep soep, ik kan van de natuur geen ballen maken, dus heb ik mar een roerbakje in elkaar gezet en even inde oven met wat mozarella gehad, erg lekker
narcissen Q ?
die andere, je weet wel, die met de NNNquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Krokussenvroeger maakten wij die van eierdozen (toch...of zit ik nu aan die andere bloem te denken)
Maar mijn pc staat voor het raamquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Laysa het volgende:
ik kijk gewoon niet naar buiten, dan heb je dat hele probleem ook niet
WOW... maar ehh vergeet jij niet wat ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA! Narcis! Die! Thnx
Hier wilde ik broccoli eten, maar de natuur is van slag en daarom hebben de boeren slechte oogst ofzo en kost het 5 euro per kilo. Dus ik eet maar spitskool
Goed planquote:
Ow f*ck hoe blont kan je zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Adnap het volgende:
[..]
die andere, je weet wel, die met de NNN
Hier ook, had hem al bijna het raam uitgeflikkert, leek wel een error ofzo, alsof ie op slot zat.quote:
dat is een feit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:38 schreef indaha het volgende:
De aardappeloogst is ook niet meer wat het geweest is, kleine frietjes dan maar en lekker veel mayo
Geel, wit. Zeikerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen geel dus ik vermoed van niet
Edit: toch wel dus
Daar zeg je me wat, de hele dag de gordijnen dicht gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Laysa het volgende:
ik kijk gewoon niet naar buiten, dan heb je dat hele probleem ook niet
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:37 schreef Adnap het volgende:
[..]
WOW... maar ehh vergeet jij niet wat ?
Het is een virusquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier ook, had hem al bijna het raam uitgeflikkert, leek wel een error ofzo, alsof ie op slot zat.
Ik had voor een bepaald spel mods geïnstalleerd, maar dat doe ik mooi niet meer, daar heb je helemaal niks aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is een virusof genetisch gemanipuleerd door aliens
Geen virus zegt mijn PC, dus het moeten aliens zijn, die doen ook vast met de natuur rare dingenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is een virusof genetisch gemanipuleerd door aliens
Nee dat is zo 2013quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had voor een bepaald spel mods geïnstalleerd, maar dat doe ik mooi niet meer, daar heb je helemaal niks aan
Goh speel jij ook dat blokkenspel ? MInenogwaatttesquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had voor een bepaald spel mods geïnstalleerd, maar dat doe ik mooi niet meer, daar heb je helemaal niks aan
Toen je poepen nog met lange oe schreef en de sla nog een bh droegquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef indaha het volgende:
Vroegertoen was alles nog puur natuur van aardappels , groenten tot tieten an toe, nu is alles geplastificeerd, geen wonder dat de natuur het niet meer kan bijbenen
Daar raak je ook van in de war natuurlijk en dan krijg je rare dingenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef indaha het volgende:
Vroegertoen was alles nog puur natuur van aardappels , groenten tot tieten an toe, nu is alles geplastificeerd, geen wonder dat de natuur het niet meer kan bijbenen
Preciesquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toen je poepen nog met lange oe schreef en de sla nog een bh droeg
Neequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:48 schreef Qwea het volgende:
Omdat de natuur zo van slag is, denken jullie dat het zin heeft om de natuur in bescherming te nemen?
Meestal wel, je er mee bemoeien zorgt er vaak voor dat de natuur helemaal van de rel gaatquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Neegewoon de natuur de gang laten gaan en niet mee bemoeien dat werkt veel beter, de natuur lost het zelf wel op
wat voor tieten, kleintjes of die tot je navel hangen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef indaha het volgende:
Ik ben toch meer van het bemoeien, je moet de natuur gewoon laten zien dat ze fout zit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:52 schreef Adnap het volgende:
[..]
Meestal wel, je er mee bemoeien zorgt er vaak voor dat de natuur helemaal van de rel gaat
Van die Afrikaanse knielappenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat voor tieten, kleintjes of die tot je navel hangen?
Het is niet onze schuld PB, echt niet! Het is alsof hogere machten zich met de natuur bemoeien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kan jullie ook geen seconde alleen laten hè?
Je hebt altijd fundamentalisten die daar anders overdenken natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Neegewoon de natuur de gang laten gaan en niet mee bemoeien dat werkt veel beter, de natuur lost het zelf wel op
Vandaag wel jaquote:
De natuur houdt niet van eenzaamheid.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
Genetische manipulatiequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:48 schreef Qwea het volgende:
Omdat de natuur zo van slag is, denken jullie dat het zin heeft om de natuur in bescherming te nemen?
Uh huhquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is niet onze schuld PB, echt niet! Het is alsof hogere machten zich met de natuur bemoeien.
Worstquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
De natuur houdt niet van eenzaamheid.
Ik heb een broodje met margarine en worstDaar houdt de natuur wel van, worst.
Nee, wat weet jij daar nou van?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:48 schreef indaha het volgende:
Ik ga vanavond even naar mijn tante voor instructies hoe ik haar kat 2 dagen moet voeren en tegen haar planten moet praten want dat luistert heel nauw en ik zou niet willen dat ze van slag zijn als ze terugkomt van haar eerste weekendje weg in 10 jaar.
Ik verwacht 10 A4 tjes als instructie, ik heb ook echt geen verstand van katten
Nou ik denk dikke koeietetten want niemand gaat mierentietjes bij de plastisch chirurg laten fabriceren (mooi hoe ik bij flora en fauna onderwerpen blijf nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat voor tieten, kleintjes of die tot je navel hangen?
Ik ook. Dat je nog niet para gaat over de margarinequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uh huh
[..]
WorstIk ben op dieet, gek, hou eens op over eten!
Had ik maar mierentietjesquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik denk dikke koeietetten want niemand gaat mierentietjes bij de plastisch chirurg laten fabriceren (mooi hoe ik bij flora en fauna onderwerpen blijf niet)
Ik smeer rustig margarine, eet ontbijtkoek als ik daar zin in heb en doe ook wel eens suiker in m'n yoghurt!quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Dat je nog niet para gaat over de margarineLIJKT GVD WEL PLASTIC
Ha PBquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die hangen vast nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |