Waarom? Ik maak me zorgen om de komende fruitoogstquote:
Ja daarom juist Sara. Vorig jaar was een slecht fruitjaar en als alle bloesems bevriezen gaat het dit jaar ook weer mis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef sararaats het volgende:
alle bloesems staan open. het is winter hé.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Die warmte is echt dictoriaal aan de kou die er normaal zo heerst rond deze tijd, je zou bijna zeggen dat je in Noord-Korea woont, daar is het ook zo warm
Daar hebben ze vast andere vruchtenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Die warmte is echt dictoriaal aan de kou die er normaal zo heerst rond deze tijd, je zou bijna zeggen dat je in Noord-Korea woont, daar is het ook zo warm
alle appels in de mistquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja daarom juist Sara. Vorig jaar was een slecht fruitjaar en als alle bloesems bevriezen gaat het dit jaar ook weer mis.
En bessen, kersen, pruimen, peren, bramen... We hadden ook al geen walnoten dit jaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
I love the smell of fresh apples in the morning
Ik kan niet in de Toekomst kijken, maar je zou er bijna Pinogen van krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En bessen, kersen, pruimen, peren, bramen... We hadden ook al geen walnoten dit jaar
Whut geen walnotenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En bessen, kersen, pruimen, peren, bramen... We hadden ook al geen walnoten dit jaar
Even kijken, nee, nog niet. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik zijn winterslaap niet goed kan onderscheiden van zijn zomerslaapquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:24 schreef indaha het volgende:
Hoe is het met OslowRewimo en heeft hij al zijn winterslaap uit .
O ja bomen zijn ook heel interessant voor katten.
Helemaal niksquote:
Sjors en Sjimmie komen normaal gesproken in de winter ook niet echt op het balkon, maar nu wel met deze verhitte temperaturen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef sararaats het volgende:
ik ben van slag maar het komt goed.
sinds de coniferen weg zijn, kruipt Frasier niet meer in de bomen. hij slaapt wel onder de buxus.
Daar zat kant noch wal aan, aan die notenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef Bamba het volgende:
Ik heb genoeg walnoten gezien vandaag anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |