Je bent in ieder geval goed gecamoufleerd als je vogels gaat fotograferen!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn meest recente foto-gerelateerde aanschafF-Stop Satori Malibu met een 'Small pro' ICU - die zo small nog niet is
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval goed gecamoufleerd als je vogels gaat fotograferen!
62 liter, da's een beste fotorugzakquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn meest recente foto-gerelateerde aanschafF-Stop Satori Malibu met een 'Small pro' ICU - die zo small nog niet is
Maand Sri Lankaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef Ener-G het volgende:
[..]
62 liter, da's een beste fotorugzakPlannen?
[..]
Je bent in ieder geval goed gecamoufleerd als je vogels gaat fotograferen!
[..]
Je bent in ieder geval goed gecamoufleerd als je vogels puffins gaat fotograferen!
Die ICU kan inprincipe in iedere tas om die als cameratas te laten dienen, maar de vorige keer hadden we een Vanguard Oregon geleend, ietsje kleiner als deze, en in de praktijk ging die gewoon altijd mee. Kunnen mooi de flesjes water en de bananen in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef Ener-G het volgende:
Ha cool.. mag wel hopen dat je ook nog een klein tasje hebt om je fotomeuk in te doen, anders moet je dat grote ding overal meeslepen
In Indonesie en Thailand dumpte ik iig mn grote backpack (nou ja 'groot', 50L) in het hostel/hotel en ging ik op pad met een kleinere dagrugzak.
Heeft 'ie een panoramamodus?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar góed, mocht er straks iemand interesse hebben in een gereviseerde 1DsMark3 let me know. Worden ook wat andere aanpassingen gedaan aan o.a. de multicontroller.
En wifi voor instagram?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar góed, mocht er straks iemand interesse hebben in een gereviseerde 1DsMark3 let me know. Worden ook wat andere aanpassingen gedaan aan o.a. de multicontroller.
Topic kaap met tetten!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:25 schreef Xilantof het volgende:
Zeg! Ik ga echt dat hele vorige deel niet meer terug lezen hoor, heb ik wat gemist?
Hoezo verkopen? Nog een 1dX erbij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Juiaewirhapewighadsg; moeilijk dinges gaat niet eerder meer wat zeggen dan dat ie een nieuwe camera heeft, Merlijn, Ynske en Thinkpink moeten sporten maar hebben geen zin en Ynske gaat vanavond vrij dansen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:25 schreef Xilantof het volgende:
Zeg! Ik ga echt dat hele vorige deel niet meer terug lezen hoor, heb ik wat gemist?
Goed samengevatquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Juiaewirhapewighadsg; moeilijk dinges gaat niet eerder meer wat zeggen dan dat ie een nieuwe camera heeft, Merlijn, Ynske en Thinkpink moeten sporten maar hebben geen zin en Ynske gaat vanavond vrij dansen.
Wat doe je nou! Ssst!quote:
Ik ga niks meer zeggen over jeweetwel, ik ga niet niets meer zeggen in deze SC!! Lezen, pizzapuntboomdingunderscore9000x24010isgelijkaanpizzaquote:
dat gaat rustig worden dan ^^quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik ga niks meer zeggen over jeweetwel, ik ga niet niets meer zeggen in deze SC!! Lezen, pizzapuntboomdingunderscore9000x24010isgelijkaanpizza
Niet niet = - + - = + Dus niet niet is wel en wel wel is niet dus wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
dat gaat rustig worden dan ^^
Congrats!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:01 schreef Merlijn het volgende:
Yes! eindelijk getekend contract binnen... Mijn eerste fulltime freelance inzet is bevestigd![]()
Oh ja ^^quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef J03llV het volgende:
[..]
Niet niet = - + - = + Dus niet niet is wel en wel wel is niet dus wel.
Een jompel voor jouquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:01 schreef Merlijn het volgende:
Yes! eindelijk getekend contract binnen... Mijn eerste fulltime freelance inzet is bevestigd![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:01 schreef Merlijn het volgende:
Toppiequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:01 schreef Merlijn het volgende:
Prima tassen, heb zelf de loka. Prima spul.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel een paar jaartjes terugquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:41 schreef Uncle het volgende:
waar is de tijd gebleven dat je een halve dag niet online bent en de SC niet een heel topic verder is
Of vorige week.quote:
Er zit sinds de jaarwisseling zeker een stijgende lijn in!quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wou zeggen een tijd terug was het hier zo druk toch nog niet?
Ik vind het wel gezellig. Beetje ouwehoeren enzo ^^quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er zit sinds de jaarwisseling zeker een stijgende lijn in!
Wat een gelul.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. Beetje ouwehoeren enzo ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |