Ah, Mex' exxen hadden dikke tetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De D zit te ver van de A om dit een typo te laten lijken.
quote:
Een slanke dame met B heeft bijna niets natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
C is ook niet erg, maar ik vind gewoon een slanke dame met B mooier...
Niks mis mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, Mex' exxen hadden dikke tetten.
Ik heb anders meer dan genoeg hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een slanke dame met B heeft bijna niets natuurlijk.
Overigens is C nog te laag gedacht
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een slanke dame met B heeft bijna niets natuurlijk.
Overigens is C nog te laag gedacht
Bedankt dat je het benadrukt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb anders meer dan genoeg hoor.
Kom, doe es plaatsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
Het is dat ik hier geen foto's ga plaatsen van een vriendin van me, maar die heeft prima borsten, is superslank en heeft 75B
Goed te doen
Mex zou het vast goed met mij kunnen vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer dan zelfs?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb anders meer dan genoeg hoor.
Mintquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Mex zou het vast goed met mij kunnen vinden.
Ik heb persoonlijk liever een A dan een B, maar dat is omdat ik een ontzettende hekel heb aan bh's dragen.quote:
Wij hebben liever een B dan een Aquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever een A dan een B, maar dat is omdat ik een ontzettende hekel heb aan bh's dragen.
Ik hou er zelf ook niet zo van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever een A dan een B, maar dat is omdat ik een ontzettende hekel heb aan bh's dragen.
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou er zelf ook niet zo van.
En terecht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja ik zal niet ontkennen dat mijn smaak dicht in de buurt ligt van die van Bronson als ik zie wat ie zoal waardeert.
quote:
C cup.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag is natuurlijk: wat heeft Joss Stone?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een piercingquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag is natuurlijk: wat heeft Joss Stone?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee zij heeft een B denk ik.... ze stond niet echt vooraan met uitdelen zeg maar...quote:
http://www.brasizefinder.com/2010/07/joss-stone-bra-size.htmlquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee zij heeft een B denk ik.... ze stond niet echt vooraan met uitdelen zeg maar...
35???quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.brasizefinder.com/2010/07/joss-stone-bra-size.html
Amerikaanse maatvoeringquote:
Het is niet dat ik er niet van houd, maar kleiner dan dat heeft m'n voorkeur, dit hangt zo...quote:
Ik heb ook wel E gezien wat absoluut niet hangt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er niet van houd, maar kleiner dan dat heeft m'n voorkeur, dit hangt zo...
Wij verstaan wat anders onder "hangen" begrijp ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook wel E gezien wat absoluut niet hangt.
Baas.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook wel E gezien wat absoluut niet hangt.
Hangen is dat het niet compleet recht vooruit staat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij verstaan wat anders onder "hangen" begrijp ik
Ik heb toch meer met motorbotenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toch meer met motorboten
Uh, oké.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens maak ik voor Minthy een uitzondering, maar dat is meer omdat zij andere positieve eigenschappen heeft
Zeker.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verrassend na bovenstaand verhaal
Wat is jouw cupmaat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:19 schreef alors het volgende:
Ah, de wekelijkse cupmaatdiscussie is ook weer geweest zie ik.
En wat is jouw mening in dit geheel alorsepors?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:19 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:19 schreef alors het volgende:
Ouwe hosselaarquote:
Ik hou niet van uiers.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
En wat is jouw mening in dit geheel alorsepors?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
Problemen mee?quote:
Dank! Het is ook niet zo dat ik er iets aan kan doen, niet om gevraagd enzulksquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens maak ik voor Minthy een uitzondering, maar dat is meer omdat zij andere positieve eigenschappen heeft
EATSLEEPMANAGEREPEATquote:
Hoeveel vellen?quote:
Beter dan de commerciële bagger waar Coen altijd mee aan komt zettenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:52 schreef Zaktabak het volgende:
Deze hoor je al paar weken op 3FM en Sander doet alsof hij compleet nieuw is
Ik hoop niet meer dan 2 rollen, anders heb ik een probleem!quote:
Inderdaad. Laat dat maar aan Sander overquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:56 schreef alors het volgende:
Domien gaat weer stoer pratenDat past zo niet bij hem he
Wat wel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:56 schreef alors het volgende:
Domien gaat weer stoer pratenDat past zo niet bij hem he
Niet genoeg toiletpapier in huis hebben is zo student zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop niet meer dan 2 rollen, anders heb ik een probleem!
538!quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
Tijd voor de moeder aller avondsjoowwwwsss
Nou.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Tijdmeldingen doen, pjoewpjoew tracks instarten...
maar wel goed voor het milieu.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet genoeg toiletpapier in huis hebben is zo student zijn
Dan heb je gewoon recycle plee papier in huis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
maar wel goed voor het milieu.
-ieniminimuis
Morgen boodschappendag!quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet genoeg toiletpapier in huis hebben is zo student zijn
Ik gebruik altijd alle 6 de kanten van het velletje!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon recycle plee papier in huis.
Leuke reden om curling te gaan kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:05 schreef Pandaplint het volgende:
Het Noorse Olympische Curling pak![]()
![]()
[ afbeelding ]
Elke keer dubbelvouwen na een veeg. Dat papier blijft dan ook mooi plakken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd alle 6 de kanten van het velletje!
Ik krijg nu al pijn aan m'n ogenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:05 schreef Pandaplint het volgende:
Het Noorse Olympische Curling pak![]()
![]()
[ afbeelding ]
Elk jaar!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuke reden om curling te gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Elk jaar!Hállo curlingteamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
De baan wordt nog gladder!quote:
Dat zei m'n vader net ookquote:
Ach ze staan al klaar met hun dweil.quote:
De Wereld Draait Doorrrquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
Tijd voor de moeder aller avondsjoowwwwsss
quote:
Is Jorien Voorhuis er ook?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach ze staan al klaar met hun dweil.
Ik heb altijd gelijk. En mocht ik dat niet hebben, dan komt dat gewoon omdat de wereld dan niet klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vader net ook
En het erge is, ik zet me er heel erg tegenaf en geef het niet graag toe, maar je hebt wel gelijk
Inb4 SC die een letter verandertquote:
Het is bijna donderdagquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn pizza redden uit de oven.
Heel niet-burgerlijk een pizza eten op een doordeweekse dag.
Laat Rock het niet lezen. Pizza op woensdagquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn pizza redden uit de oven.
Heel niet-burgerlijk een pizza eten op een doordeweekse dag.
Hoort op donderdag!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat Rock het niet lezen. Pizza op woensdag
Ik heb toch geen ballen verstand van schaatsen.quote:
Als je nu inschakelt zijn er er morgen misschien 41.001quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef Pino112 het volgende:
1927
STARTUP
0,3 0,7 43.000
2530
STARTUP
0,3 8,3 42.000
Godverdomme
Goddamnitquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inb4 SC die een letter verandert
Ik wacht nog even op negatieve getallenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef Pino112 het volgende:
1927
STARTUP
0,3 0,7 43.000
2530
STARTUP
0,3 8,3 42.000
Godverdomme
WAT EEN KIJKCIJFERKANON WAT EEN KIJKCIJFERKANON!!!!1!!1111!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef Pino112 het volgende:
1927
STARTUP
0,3 0,7 43.000
2530
STARTUP
0,3 8,3 42.000
Godverdomme
Met een Fleeeeuwr ofzo?quote:
Jopenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:49 schreef SilentChaos het volgende:
N.a.v. vanmiddag heb ik maar een Jopen-bier aangebroken
Cheers
Nee billenquote:
Meh, Slash is niet mijn typequote:
Zwarte krullenquote:
Bijvoorbeeldquote:
Meuh....quote:
quote:
Maar goed, alles beter dan:quote:
Congrats brother!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
Jeej nieuwe pinpas
Met opgedrukt IBAN nummer wh00pwh00p
Zo'n kekke verticale pas?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
Jeej nieuwe pinpas
Met opgedrukt IBAN nummer wh00pwh00p
Zelfs al was dat niet het geval #teammokkeltjequote:
Met lang haarquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, alles beter dan:
[ afbeelding ]
Met lang haar vond ik het ook al niet veel, maar dit slaat echt alles
[ afbeelding ]
Sjakkelien Godvert.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op Giels FB.
[ afbeelding ]
is morgen te gast. TOPSHOW.
Ik heb m'n Chevy op m'n pasquote:
Ik heb een fel oranje pas.quote:
#yoloquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een fel oranje pas.
Hoe hip is die shit
Ook met hip & happening nieuwnieuw wauwauwauw contactloos betalen functie #swag
Nee, betalen in de toekomst. NFC bedoel je zeker?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Kan ik mn pinpas dan ook als OV chipkaart gebruiken ofzo met dat contactloze geneuzel??
Ik heb een golden cardquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een fel oranje pas.
Hoe hip is die shit
Ook met hip & happening nieuwnieuw wauwauwauw contactloos betalen functie #swag
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb een golden card![]()
![]()
![]()
![]()
Standaard rabo![]()
Die zwarte strips werken tegenwoordig al niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
Het maakt niet uit wat voor kleur, soort of ras kaart je hebt, uiteindelijk zijn onze magneetstrips allemaal zwart.
Magneetstrips zijn zóóóóóó 2010.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
Het maakt niet uit wat voor kleur, soort of ras kaart je hebt, uiteindelijk zijn onze magneetstrips allemaal zwart.
Daarnaast is het natuurlijk niet belangrijk hoe hij er uit ziet, maar wat wat je er mee doetquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
Je weet zelfquote:
Placebo is een slimme mix van Bowie, The Cure, Pixies en early shoegazing.quote:
Stuur het naar Willybilly. Misschien vindt hij het wel de beste plaat van de afgelopen 50 jaarquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op Giels FB.
[ afbeelding ]
is morgen te gast. TOPSHOW.
Nog 2 wekenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Binnenkort bij Giel
MH
Als ze bij Giel is geweest, is ze óf MH óf binnen twee weken daarna is ze MH.
Zo niet, dan neem ik een week een Sid-UI:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Stuur het naar Willybilly. Misschien vindt hij het wel de beste plaat van de afgelopen 50 jaar
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie?
Verder natuurlijk wel terecht
Ohquote:
Ga je nou naar Hongarije, of ga je met het vliegtuig?quote:
quote:
De juiste instellingquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit![]()
Wel grote kans dat het na 2 dagen al m'n strot uit komt maar dat zien we dan wel.
Eens, niet alles kan deze kwaliteit hebben:quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben dit plaatje nu al beu. Sorry jongens.
Ik vind O bla di o bla da leukerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, niet alles kan deze kwaliteit hebben:
Daar gaat je geloofwaardigheid. Het slechtste Beatles nummerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind O bla di o bla da leuker
Een van de weinig kutplaten van de beatlesquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daar gaat je geloofwaardigheid. Het slechtste Beatles nummer
Nouja in de tijd van Please Please hebben ze wel wat slechters gedaan maar Obladi is treurig inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daar gaat je geloofwaardigheid. Het slechtste Beatles nummer
Grannymusic, zoals John Lennon zou zeggen. Maar wel leuke grannymusic.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen dat je dan het legendarische Rubber Soul fijn vindt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben groot fan van de nummers die gezongen zijn door Ringo
Misschien omdat het heel erg naar de country neigt (what goes on, with a little help from my friends, act naturally).
sgt. Pepper's lonely hearts club band blijf ik toch wel 1 van de meest geniale CD's vinden
Ik heb 'm even verkracht voor jequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef Cee het volgende:
Ik vind Act Naturally echt een geweldig nummer.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb 'm even verkracht voor je
Die kon er echt hé-le-maal niets vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je Ringo hierop ook laten drummen?
Nee Fruity Loopsquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Held op de bassquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb 'm even verkracht voor je
Ook op de zojuist geposte live versiequote:
Die smurf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee Fruity Loops(drumcomputer, wel geprogrammeerd op zijn stijl
)
Ik heb 'm ook live voor je
Scouting pandquote:
Wederom in je Metallica-lijstje Gele Boekenkast-setting.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Scouting pand
Ik heb ook nog een van de mooiste Beatles nummers verkracht(ook met m'n pa op de bas @pandaplint)
Die DD collectie houdt je eeuwig single ben ik bangquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Scouting pand
Ik heb ook nog een van de mooiste Beatles nummers verkracht(ook met m'n pa op de bas @pandaplint)
I know, echt een drama die uitspraakquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Wederom in je Metallica-lijstje Gele Boekenkast-setting.![]()
Wel een beetje schaven aan je uitspraak nog, SC. Komt goed.
Lara is een belangrijk onderdeel geworden in m'n video's na deze clip:quote:
Niet mijn ervaring dat een vrouw daar over valtquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die DD collectie houdt je eeuwig single ben ik bang
Kloptquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga kapot op Lara
Wat een geweldig beest
Jouw marmot daarentegenquote:
De meesten hierquote:
Je hamster daarentegenquote:
Deze post gaat raar worden wanneer je Youtube linkjes ooit stuk gaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn laatste verkrachting nog maar even promoten
Ze draait zich om in haar graf
Bij "kept pussy wet" had je Lara even in een emmer water moeten zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Deze post gaat raar worden wanneer je Youtube linkjes ooit stuk gaan
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Deze post gaat raar worden wanneer je Youtube linkjes ooit stuk gaan
Dubbelquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij "kept pussy wet" had je Lara even in een emmer water moeten zetten.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij "kept pussy wet" had je Lara even in een emmer water moeten zetten.
Ik vind dat je onderstaande aan moet schaffen!quote:
Klopt helemaal btwquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dat je onderstaande aan moet schaffen!
[ afbeelding ]
Hoe tof is dat?!
Als je het continu over verkrachtingen hebt, waarom maak je nog nieuwe kuffers dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wederom een drukke dag voor de boeg, geen idee of ik hier morgen benquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt helemaal btw
Daarover gesproken, ik ga dat ding maar eens opzoeken (m'n bed dan)
Lara kan weer gezellig tegen me aankruipen zoals elke avond![]()
![]()
Tot morgen.
Dat liedje van hem mogen ze nog wel een halfjaar blijven draaien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef Pino112 het volgende:
Cris Cab nu bij RTL LN
Vrijdag pas bij Giel
Slaap lekker jonkiequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen
Ik ga jullie NIET MISSEN!!! NEE ECHT NIET!!!1
Truste wolfjequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen
Kusjekroelquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen
je ziet Lara denken...kan mij het rotten wat mijn slaafmens allemaal doet op op die besnaarde planken, als ik mn vreten maar krijg!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I know, echt een drama die uitspraak
[..]
Lara is een belangrijk onderdeel geworden in m'n video's na deze clip:
Mensen blijven om haar vragen
[..]
Niet mijn ervaring dat een vrouw daar over valt
Dit. Tyfus.quote:
quote:
Trustequote:Op donderdag 23 januari 2014 01:03 schreef ddx het volgende:
Bij gebrek aan Herman duik ik m'n bedje maar in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |