Ah, Mex' exxen hadden dikke tetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De D zit te ver van de A om dit een typo te laten lijken.
quote:
Een slanke dame met B heeft bijna niets natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
C is ook niet erg, maar ik vind gewoon een slanke dame met B mooier...
Niks mis mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, Mex' exxen hadden dikke tetten.
Ik heb anders meer dan genoeg hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een slanke dame met B heeft bijna niets natuurlijk.
Overigens is C nog te laag gedacht
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een slanke dame met B heeft bijna niets natuurlijk.
Overigens is C nog te laag gedacht
Bedankt dat je het benadrukt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb anders meer dan genoeg hoor.
Kom, doe es plaatsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
Het is dat ik hier geen foto's ga plaatsen van een vriendin van me, maar die heeft prima borsten, is superslank en heeft 75B
Goed te doen
Mex zou het vast goed met mij kunnen vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer dan zelfs?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb anders meer dan genoeg hoor.
Mintquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Mex zou het vast goed met mij kunnen vinden.
Ik heb persoonlijk liever een A dan een B, maar dat is omdat ik een ontzettende hekel heb aan bh's dragen.quote:
Wij hebben liever een B dan een Aquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever een A dan een B, maar dat is omdat ik een ontzettende hekel heb aan bh's dragen.
Ik hou er zelf ook niet zo van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever een A dan een B, maar dat is omdat ik een ontzettende hekel heb aan bh's dragen.
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou er zelf ook niet zo van.
En terecht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja ik zal niet ontkennen dat mijn smaak dicht in de buurt ligt van die van Bronson als ik zie wat ie zoal waardeert.
quote:
C cup.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag is natuurlijk: wat heeft Joss Stone?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een piercingquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag is natuurlijk: wat heeft Joss Stone?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |