Z'n vriendin is van HD-kwaliteit denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:28 schreef TUFKAL het volgende:
Goeie kloon
laatste bezoek: 2 minuten, 5 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Wij willen helegaar geen seks met een 13 jarige.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Inb4 'wij willen ook seks met jouw vriendin'.
Ligt aan de ontwikkeling van de secundaire geslachtskenmerken van de dertienjarige in kwestie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:45 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Wij willen helegaar geen seks met een 13 jarige.
Ik schat het zelfs op 90%. En gelukkig horen jij en ik daar niet bij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef imikethat het volgende:
"Ik wil seks en ik wil een vriendin" - half FOK!
Ervaringsdeskundige in deze?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ligt aan de ontwikkeling van de secundaire geslachtskenmerken van de dertienjarige in kwestie.
Disclaimer: willen is niet hetzelfde als doen.
In welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
In het willen of het doen natuurlijk, dat post je zelf.quote:
quote:willen is niet hetzelfde als doen.
Doen niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef IBAZ het volgende:
[..]
In het willen of het doen natuurlijk, dat post je zelf.
[..]
Ho ho ho, spreek voor jezelf. Ik zit met een tent te wachten op updates.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik schat het zelfs op 90%. En gelukkig horen jij en ik daar niet bij.
Willen (dus fantaseren) is net zo erg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ligt aan de ontwikkeling van de secundaire geslachtskenmerken van de dertienjarige in kwestie.
Disclaimer: willen is niet hetzelfde als doen.
Ik ook,quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:24 schreef imikethat het volgende:
[..]
Ho ho ho, spreek voor jezelf. Ik zit met een tent te wachten op updates.
Hoe is het met haar, al lang niet gesproken. Hier komen er nog wel eens vrouwen langs maar die wimpel ik dan maar af. Hoop dat ze lief voor je blijft en groetjes aan de kat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik ook,
en die bloedmooie wijven bellen nooit aan hier.
Gelukkig maar, want mijn echtgenote maakt gehakt van ze. Helaas wel.
Maar zij is ook wel lief voor mij. Dat maakt veel goed.
Mijn vrouw is nog steeds lief, maar de kat vraagt of je liever een ander object voor je lusten zoekt. Het arme beest heeft nog steeds veel pijn, en je moet niet zo hard in de staart knijpen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:39 schreef imikethat het volgende:
[..]
Hoe is het met haar, al lang niet gesproken. Hier komen er nog wel eens vrouwen langs maar die wimpel ik dan maar af. Hoop dat ze lief voor je blijft en groetjes aan de kat.
Ik wil wel eens iemand wat aandoen, dan fantaseer ik daarover. Dat is even erg dan het doen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Willen (dus fantaseren) is net zo erg.
Excuus aan de kat dan. Ik zal er op proberen te letten hem met wat meer liefde te behandelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:45 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nog steeds lief, maar de kat vraagt of je liever een ander object voor je lusten zoekt. Het arme beest heeft nog steeds veel pijn, en je moet niet zo hard in de staart knijpen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:08 schreef shifto het volgende:
Alsof 14 zo super vreemd is.Al die laatbloeiers hier.
Nou, 15/16/17 is al een heel stuk beter dan 13/14.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:08 schreef shifto het volgende:
Alsof 14 zo super vreemd is.Al die laatbloeiers hier.
Dat. En verderquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef LittleLady het volgende:
Ik zou als ik jou was dat eens voorleggen aan haar ouders.
Stoepranden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
Als 13 jarige willen neuken
Ga stoepranden jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:50 schreef Molleman het volgende:
[..]
Stoepranden?Met een bal. Geniale tijd. Ook een tof spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand die het een keer wil doen?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Zolang jij maar op de grond gaat liggen: prima!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Met een bal. Geniale tijd. Ook een tof spel![]()
Iemand die het een keer wil doen?
Op het moment dat jullie er allebei aan toe zijn lijkt me er niks mis mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef HDkwaliteit het volgende:
Hey mensen van het goede leven,
Ik heb sinds een paar weken een vriendin en ik wil graag seks met haar (zij is 13 en ik ben 14). Maar hoe laat ik sit merken? Zelf ben ik wel van mening dat het te vroeg is, niet te jong naar te vroeg. Ik wil graag weten hoe de rest hierover denkt.
Fantaseren over een 13 jarige meisje is erg treurig jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Willen (dus fantaseren) is net zo erg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofiliequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Fantaseren over een 13 jarige meisje is erg treurig ja
Ik vind een heleboel dingen OK maar pedofilie is daar niet 1 van....
nee ik speel liever met playmobilquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef CrashO het volgende:
![]()
Wacht nog maar even 3 jaar en ga met lego spelen mên jong
Een 13 jarige willen batsen
Ik maak een schrijf fout en jij een grammatica fout, ik denk dat jij lesjes Nederlands moet gaan volgen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Taexon het volgende:
Eerst je Nederlands lesjes volgen en dan pas vragen om te neuken
godver nee man dan is sesamstraat al afgelopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:39 schreef jpg97 het volgende:
Als het voor 20.00u 's avonds is, is het inderdaad te vroeg.
Niet te jong, maar te vroeg.
Maar even serieus, heb je condooms?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef HDkwaliteit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef LittleLady het volgende:
Ik zou als ik jou was dat eens voorleggen aan haar ouders.
[/quote. Dus jij wilt zeggen dat jij als je een vriend/vriendin hebt tegen zijn/haar ouders gaat zeggen van: ja wij gaan boven even neuken, niet storen alstublieft
zo hee, jij bent de nieuwe dr Phil zekerquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:42 schreef Waterloos het volgende:
Gewoon je vriendinnetje vastbinden op het bed en beuken maar. Zorg er alleen voor dat ze niet al te veel lawaai maakt.
Trouwens, als ooit ongesteld is geweest raad ik je aan om een boterhamzakje om je piemel te doen alvorens je het malse vlees binnengaat.
Jij moet wel een troll zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef HDkwaliteit het volgende:
[..]
zo hee, jij bent de nieuwe dr Phil zeker
Zou je even je beschuldigingen, voor je willen houden? Flikt niemand nog een tweede keer namelijk via dit forum, niets persoonlijk btw maar ben dat meer dan spuugzatquote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef Moira. het volgende:
Oh, dus TS is een trollkloon van aijumu?
haha wat?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef aijumu het volgende:
[..]
Zou je even je beschuldigingen, voor je willen houden? Flikt niemand nog een tweede keer namelijk via dit forum, niets persoonlijk btw maar ben dat meer dan spuugzat
Schrok je?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha wat?
Ik zei maar wat dude, vanwege die geheimzinnige posts boven mij![]()
Ik ken je niet eens
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef aijumu het volgende:
[..]
Zou je even je beschuldigingen, voor je willen houden? Flikt niemand nog een tweede keer namelijk via dit forum, niets persoonlijk btw maar ben dat meer dan spuugzat
Voor het geedit stond er alleen maar dat ik een kloon zou zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef Moira. het volgende:
Oh, dus TS is een trollkloon van aijumu?
Geile boyquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Voor het geedit stond er alleen maar dat ik een kloon zou zijn
oh, aightquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Voor het geedit stond er alleen maar dat ik een kloon zou zijn
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef aijumu het volgende:
Neen, maar sadpanda, is echt een geile knul, daarom die geheimzinnigheid niemand weet dat hij eigenlijk op mannen valt
Oud genoegquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef HDkwaliteit het volgende:
Hey mensen van het goede leven,
Ik heb sinds een paar weken een vriendin en ik wil graag seks met haar (zij is 13 en ik ben 14). Maar hoe laat ik sit merken? Zelf ben ik wel van mening dat het te vroeg is, niet te jong naar te vroeg. Ik wil graag weten hoe de rest hierover denkt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
Als 13 jarige willen neuken
Ga stoepranden jong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |