Z'n vriendin is van HD-kwaliteit denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:28 schreef TUFKAL het volgende:
Goeie kloon
laatste bezoek: 2 minuten, 5 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Wij willen helegaar geen seks met een 13 jarige.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Inb4 'wij willen ook seks met jouw vriendin'.
Ligt aan de ontwikkeling van de secundaire geslachtskenmerken van de dertienjarige in kwestie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:45 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Wij willen helegaar geen seks met een 13 jarige.
Ik schat het zelfs op 90%. En gelukkig horen jij en ik daar niet bij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef imikethat het volgende:
"Ik wil seks en ik wil een vriendin" - half FOK!
Ervaringsdeskundige in deze?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ligt aan de ontwikkeling van de secundaire geslachtskenmerken van de dertienjarige in kwestie.
Disclaimer: willen is niet hetzelfde als doen.
In welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
In het willen of het doen natuurlijk, dat post je zelf.quote:
quote:willen is niet hetzelfde als doen.
Doen niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef IBAZ het volgende:
[..]
In het willen of het doen natuurlijk, dat post je zelf.
[..]
Ho ho ho, spreek voor jezelf. Ik zit met een tent te wachten op updates.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik schat het zelfs op 90%. En gelukkig horen jij en ik daar niet bij.
Willen (dus fantaseren) is net zo erg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ligt aan de ontwikkeling van de secundaire geslachtskenmerken van de dertienjarige in kwestie.
Disclaimer: willen is niet hetzelfde als doen.
Ik ook,quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:24 schreef imikethat het volgende:
[..]
Ho ho ho, spreek voor jezelf. Ik zit met een tent te wachten op updates.
Hoe is het met haar, al lang niet gesproken. Hier komen er nog wel eens vrouwen langs maar die wimpel ik dan maar af. Hoop dat ze lief voor je blijft en groetjes aan de kat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik ook,
en die bloedmooie wijven bellen nooit aan hier.
Gelukkig maar, want mijn echtgenote maakt gehakt van ze. Helaas wel.
Maar zij is ook wel lief voor mij. Dat maakt veel goed.
Mijn vrouw is nog steeds lief, maar de kat vraagt of je liever een ander object voor je lusten zoekt. Het arme beest heeft nog steeds veel pijn, en je moet niet zo hard in de staart knijpen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:39 schreef imikethat het volgende:
[..]
Hoe is het met haar, al lang niet gesproken. Hier komen er nog wel eens vrouwen langs maar die wimpel ik dan maar af. Hoop dat ze lief voor je blijft en groetjes aan de kat.
Ik wil wel eens iemand wat aandoen, dan fantaseer ik daarover. Dat is even erg dan het doen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Willen (dus fantaseren) is net zo erg.
Excuus aan de kat dan. Ik zal er op proberen te letten hem met wat meer liefde te behandelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:45 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nog steeds lief, maar de kat vraagt of je liever een ander object voor je lusten zoekt. Het arme beest heeft nog steeds veel pijn, en je moet niet zo hard in de staart knijpen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:08 schreef shifto het volgende:
Alsof 14 zo super vreemd is.Al die laatbloeiers hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |