SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rijd er louter langs.quote:
Wij gaan het gewoon over interessante dingen hebbenquote:
ik ga er alleen met de bus doorheenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ren gewoon van de Zara naar de H&M, de Hema, de Vero Moda en alle andere vrouwenzaken op de oudegracht
Neequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:38 schreef Etsu het volgende:
Ezell ga eens met Aldo bezig zijn ipv fok
Hm, ik ga morgen welquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga er alleen met de bus doorheen
omg
Ja,quote:
Doeiquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ga wel even mijn tentamen afmaken
Doei
Gniffel.quote:
Succes. Hopelijk verneuk je het allemaal minder dan ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ga wel even mijn tentamen afmaken
Doei
Pot-lood-ven-ter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,
Doe m'n lange regenjas aan alles
Let op: je moet vanavond niet op 818 kijken, maar op 815. Gratis tip van Muto.quote:
Veel te lang wachtenquote:
Jezusquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Veel te lang wachten![]()
ik ben al niet meer nuchter
Ik ook niet meer als de examencommissie me dit keer niet matst zoals ze al 100x hebben gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Veel te lang wachten![]()
ik ben al niet meer nuchter
Er zijn twee inso's?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje is nu in amsterdam
#jaloers
Woont je broertje niet in Londonquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje is nu in amsterdam
#jaloers
Hij ook niet?quote:
En dan moet ik je in je kontje pakken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je best voor betalen zoals bij Spatie.
quote:
Okéquote:
Alles is bespreekbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dan moet ik je in je kontje pakken?
Spatie ook maar hij heeft zich overheen gezet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uhh, ik doe het liever met een dame.
Etsu kan heel vrouwelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uhh, ik doe het liever met een dame.
Momenteel kom ik geen geld te kort.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spatie ook maar hij heeft zich overheen gezet.
Jouw UI, is dat Josh Holloway?quote:
In natura kan ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Momenteel kom ik geen geld te kort.
Wat?quote:
quote:
13.gifquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet meer als de examencommissie me dit keer niet matst zoals ze al 100x hebben gedaan.
Nog even mijn pruillipje oefenen en gaan. Dag beste mensen ROTTERDAM HOOLIGANS
Je kan niet onder de zee liggen. Wel op de bodem van de zee.quote:
ohhh brrrr brr powquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet onder de zee liggen. Wel op de bodem van de zee.
Oehhhhhquote:
Apengeluiden maak je maar in de arenaquote:
Ik doe wat ik wil vandaagquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apengeluiden maak je maar in de arena
Jahoor * essnhills geeft johannes een stuk taartquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik een stukje taart?
ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jahoor * essnhills geeft johannes een stuk taart
Iemand anders nog?
Ja, er zijn al veel variaties op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt: oh oh br br pow pow pow
Fedoraquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dude met fedora, trenchcoat en alles loopt collegezaal binnen. Sowieso FOK!ker
Vraag zijn username. Misschien is het Spatie wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dude met fedora, trenchcoat en alles loopt collegezaal binnen. Sowieso FOK!ker
MOIquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jahoor * essnhills geeft johannes een stuk taart
Iemand anders nog?
2010 beldequote:
Aanmelden op fokquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef Toto69 het volgende:
Wat zijn de grootste fouten die jullie tot nu toe in jullie leven gemaakt hebben?
Mijn zoontje. Alimentatie is een bitchquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef Toto69 het volgende:
Wat zijn de grootste fouten die jullie tot nu toe in jullie leven gemaakt hebben?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn zoontje. Alimentatie is een bitch
rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:53 schreef essnhills het volgende:
Hoe laat is ie wedstrijd? Ik vertrek rond half 6 kwart voor 6 van Delft naar Amsterdam. Ga ik dat overleven?
Dan is het drukquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:53 schreef essnhills het volgende:
Hoe laat is ie wedstrijd? Ik vertrek rond half 6 kwart voor 6 van Delft naar Amsterdam. Ga ik dat overleven?
Je hebt geen club dingen in je auto hangen toch? Vast wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:53 schreef essnhills het volgende:
Ik ga met de treinquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt geen club dingen in je auto hangen toch? Vast wel.
Gogoswedenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn zoontje. Alimentatie is een bitch
denken dat hij ooit seks heeftquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denken dat hij ooit seks heeft
wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb wel BLO gehad maar ik ben niet gek!
Je bent zelf die gastquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die gast van probleemwijken ´s-Hertogenbosch
kom we helpen haarquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
hahaha ess moet vechten tussen de hoolies
Had toch eens een topic geopend? In R&P. Na jarenlang gezeur over maagd zijn, dat hij een zoontje had in Nederland en die iedere keer op en neer ging tussen Zweden en hier?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denken dat hij ooit seks heeft
Lokpostquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.rapecoin.com/
Deze heeft vast potentie
Richting Artisquote:
Es gaat vechten met Feyenoord hooligansquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
Wat valt er in deze SC te beleven?!
Ik heb taartquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
Wat valt er in deze SC te beleven?!
Naakt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Es gaat vechten met Feyenoord hooligans
Nee, ik ben vriendjes met de chimps daarquote:
Moeten ze mijn taart maar niet jattenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Es gaat vechten met Feyenoord hooligans
rebelquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
Bier in de toetsweek op de dag voor de moeilijkste toets
Ik hoop dat je zakt #500 euroquote:
Als ik dit jaar al zak dan moet er wel veel mis gaan zegquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
S van E
Misschien niet vandaag en misschien niet morgen maar uiteindelijk kom je er wel achter !
Zal ik reageren met "dit boeit echt niemand"
gastquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik dit jaar al zak dan moet er wel veel mis gaan zeg
Maar wie weet verlies ik mijn arm en mis ik veel school en raak ik verslaafd aan cocaīne, alles kan.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef essnhills het volgende:
Ik droomde dat iedereen werd tegengehouden op Amsterdam Centraal, omdat ze niet geloofden dat we niet kwamen rellen. Maar toen zei ik dat ik alleen maar kwam om m'n verjaardag te vieren en toen checkten ze mijn ID, kreeg ik een felicitatie en mocht ik doorlopen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Vroeger zeiden ze altijd dat 5 vwo het moeilijkste jaar was, maar dit is echt makkelijker dan de onderbouw
Ik heb heel veel dingen in de 5e niet gedaan. 2 weken in het nieuwe schooljaar kreeg ik een hersenschudding en omdat ik veel te vroeg weer aan de slag ging heb ik daar maanden last van gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Vroeger zeiden ze altijd dat 5 vwo het moeilijkste jaar was, maar dit is echt makkelijker dan de onderbouw
jij hebt een probleemwijken obsessiequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
weet iemand welk nummer vanaf 26:18 speelt?
ik vraag alleen 't nummerquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij hebt een probleemwijken obsessie
bewijst wel weer dat je er WEER mee bezig bentquote:
Dat nummer is wel echt pure aids trouwens. Zal vast 1 of ander happy hardcore remixje zijn.quote:
wel lachen deuntjequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat nummer is wel echt pure aids trouwens. Zal vast 1 of ander happy hardcore remixje zijn.
okequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Discussies hier zijn soms net als schaken met een duif.
Hoe goed je ook kan schaken, de duif zal alles omgooien en rondlopen alsof het gewonnen heeft.
quote:
Dank je.quote:
Er zijn veel soorten liefde, VA.quote:
Ach schatje tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
De dame waar ik mee naar de film zou gaan zegt net af. Heb wel wat steun nodig
[..]
Er zijn veel soorten liefde, VA.
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je mijn held zijn, Toto?
Al mijn buren hebben me toch al naakt gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach schatje tochzit je vanavond op de bank kijken ze zo tegen je stijve lul aan
Awwwquote:
No homo?quote:
no hom.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn buren hebben me toch al naakt gezien.
[..]
Awww
[..]
No homo?
Dan okquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
no hom.
ONZ / Van welke dingen heb jij spijt in je leven?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ok
Ik heb nergens spijt van Toto. Ooit was het namelijk precies wat je wilde.
*mooi*quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Diep. Zeer diep.
Met die tekst ga ik ff PISSEN
Je had hem in GC moeten posten voor meer serieuze reacties.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
no hom.
ONZ / Van welke dingen heb jij spijt in je leven?
truequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had hem in GC moeten posten voor meer serieuze reacties.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Even wandelingetje maken naar de super
Waar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
De dame waar ik mee naar de film zou gaan zegt net af. Heb wel wat steun nodig
[..]
Er zijn veel soorten liefde, VA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |