Te vaak meegemaakt. Je gaat hopen, eerste 15 minuten zijn aardig.quote:
Oh ja ook in dat restaurant nog.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
But seriously, are you gonna keep that?
Hm, als het verlengen wordt wint Ajax wel ja.quote:
Als je de tweede ook kijkt merk je echt dat hij ook een stuk menselijker isquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ook in dat restaurant nog.
Zijn karakter is nog baziger geworden
gewoon pingelsquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, als het verlengen wordt wint Ajax wel ja.
je uitschrijven?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga nu naar school. Wat ik ga doen durf ik niet toe te geven. Ezell neemt mij al niet serieus
utrecht? daar ben ik zo ook even... oeh la laquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:33 schreef Fok-it het volgende:
Lekker weer. Wil eigenlijk even de stad in maar geen geld
Zullen we elkaar proberen te zoekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
utrecht? daar ben ik zo ook even... oeh la la![]()
![]()
zegquote:
je loopt mij sowieso misquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen we elkaar proberen te zoeken
Almeloquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
De kleur is zwart met wit, de stad is Almeleu, en wij hebben schijt aan iedereeeeen ole ole
Ik ren gewoon van de Zara naar de H&M, de Hema, de Vero Moda en alle andere vrouwenzaken op de oudegrachtquote:
ik ben al 4 dagen zenuwachtigquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het niet vanavond pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |