Neh, ik heb nog nooit iets met instrumenten of noten gedaan. En op mn 24ste heb ik daar weinig zin inquote:
Noten lezen heb je in één dag geleerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Neh, ik heb nog nooit iets met instrumenten of noten gedaan. En op mn 24ste heb ik daar weinig zin in
Ja nu wil ik het weten!quote:
Maakt dat nou uit? Koopt gewoon een gitaar van een paar euro en volg zo'n online tutorial ofzo. Of die van Garageband als je eenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Neh, ik heb nog nooit iets met instrumenten of noten gedaan. En op mn 24ste heb ik daar weinig zin in
Hij heeft wel heerlijke tieten!quote:
Geldt dat ook bij een moord plegen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef imikethat het volgende:
Beter spijt dat je het gedaan hebt dan spijt dat je het níet gedaan hebt
"Ik heb er geen spijt van dat ik haar vermoord heb, maar wel spijt dat ik haar daarna niet verkracht heb" verhaal geldt het wel jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Geldt dat ook bij een moord plegen?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:52 schreef imikethat het volgende:
[..]
"Ik heb er geen spijt van dat ik haar vermoord heb, maar wel spijt dat ik haar daarna niet verkracht heb" verhaal geldt het wel ja
Hahah zo dom ben jij. Altijd slim doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Rezania het volgende:
Op het vmbo zijn begonnen.Anders zat ik nu gewoon al in mijn derde studiejaar.
![]()
Studeer nu wel aan de TU Delft en Universiteit Leiden ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hahah zo dom ben jij. Altijd slim doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |