Curl-hater dat je bentquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef superniger het volgende:
Alle sporten op sneeuw ga ik kijken
quote:
Voor mij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso schansspringen, noordse combinatie, langlaufen, biatlon, schaatsen, bobsleeën, rodelen en skeleton
Kunstschaatsen niet.
De Paralympics zijn dan ook geen olympische wintersport.quote:
heb je een slechte televisie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef superniger het volgende:
Alle sporten op sneeuw ga ik kijken
Vraag dat maar aan mansjester.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom ben je dan altijd in het schaatstopic?
Hallo hallo, laat je mij er even buiten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan mansjester.
mooi plaatje jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo hallo, laat je mij er even buiten?
Het antwoord is trouwens:
[ afbeelding ]
Briljant concept wel die paralympics. Stelletje gehandicapten tegen elkaar laten strijden voor ons vermaak.quote:
Schansspringen is tof. Alleen jammer dat dat wordt geruïneerd door een volstrekt onnodige jurering.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso schansspringen, noordse combinatie, langlaufen, biatlon, schaatsen, bobsleeën, rodelen en skeleton
Half mee eens. Die windcompensatie vind ik prima, zodat het een level playing field is, maar de beoordelingen over hoe "mooi" iemand in de lucht vliegt en kan landen, die mogen van mij ook wel geschrapt worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Schansspringen is tof. Alleen jammer dat dat wordt geruïneerd door een volstrekt onnodige jurering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |