abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136191393
Hier ook al ingeschreven met een jaar bij de hoog aangeschreven school.. er waren toen nog maar 6 plekjes over voor haar jaar! (op 6of7! kleuterklassen)... Uiteindelijk iets voor haar 2de verjaardag daar een rondleiding gehad en ook bij een school waar pas vanaf 2 jaar ingeschreven mocht worden. Toen was al snel duidelijk dat school 1 echt absoluut niets voor haar (en ons) was.. en die andere school ben ik nog net niet op de stoep gaan liggen om op tijd te zijn met inschrijven.

En rollenspellen.. God dat gaat nu echt heel hard...
Ze zit helemaal in de disneyprinsessenfase }:| ... Hoewel het wel echt heel erg cute is wanneer ze haar vader rond commandeert: Papa nu ben jij de prins en jij moet mij wakker kussen!! En dan gaan wij trouwen!.... Of zoals vanmorgen: Papa ik ben verliefd op jou.. Nu leven wij nog lang en gelukkig hè?... Gelukkig is het een meisje van 2 kanten want vanavond moest er een boek over piraten voorgelezen worden wil ze piloot of bouwvakker worden en wil ze de hele dag breakdansen ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_136197873
Heerlijk he lamb. Ben zo benieuwd naar haar reactie op assepoester de musical. Wij gaan morgen.

hier eind vorig schooljaar ingeschreven. De school had al mijn voorkeur toen ik in 2009 acht scholen in ons dorp had bezocht voor een project. En eenmaal daar sloot het ook bij ons aan.
Ik vond het ook moeilijk om een inschatting te maken op basis van yaro's karakter, maar de school past ook bij onze opvattingen. Nu kan ikzeggen dat we zeker de juiste keuze hebben gemaakt.
Ondanks dat het zo snel gaat heb ik er ook wel zin in om samen met hem deze periode te gaan verkennen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 09:00:00 #178
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136198023
Geweldige tekening mevr mus! ^O^

wat betreft school, ik ben daar geloof ik wel erg makkelijk in? De dichtstbijzijnde is 2 minuten lopen, de anderen allemaal veel verder weg, dus ik kies voor gemak . Ik ga nog wel naar de open dag, gewoon voor meer info, heb ook al een info pakket, maar mijn keuze staat al vast.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_136203016
CS welkom met je peuter!!!

Mus :D prachtig! het lijkt sprekend op je O+

School, ja we moeten ingeloot worden. We hebben een Dalton en een Jenaplan staan op het formulier. Geen idee wanneer we iets ervan horen!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136203227
Wij gaan binnenkort ook bij de basisschool om de hoek kijken, dichtbij en wat ik er over hoor lijkt het me een fijne school :) RK en kleine klassen, opa en oma wonen er achter en kunnen dus als het nodig is opvangen tussen de middag.

Hebben er meer peuters last van verlatingsangst? Cas wil absoluut niet alleen in slaap vallen. We zijn nu al ruim 1.5 week bij hem met het in slaap vallen.
pi_136203320
Check. Wij blijven ook nog bij yaro. Het voordeel dat hij dan wel met vijf min in slaap valt.
pi_136203411
Gister heb ik een uur boven gezeten :o voorheen was er niets aan de hand.
pi_136203653
Oh dat is wel een groot verschil dan.
pi_136203811
Het is echt pas sinds vorige week. Geen idee waar het door kan komen. Ik heb hem ook al gevraagd of hij liever op zijn oude kamer wil slapen maar dat wil hij niet ;)
pi_136203913
Ja. Hier wil ze alleen in slaap vallen als ze mijn hand vast houdt O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:53:45 #186
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136204377
O. heeft ook zulke fases. Zijn altijd van voorbij gaande aard. Zo plotseling als het er is, zo plotseling is het weer weg.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:00:45 #187
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136208676
Ik wilde wat zeggen over het slapen, maar ik doe het niet fok-wet en suks ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 februari 2014 @ 16:03:42 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136208771
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Wij gaan binnenkort ook bij de basisschool om de hoek kijken, dichtbij en wat ik er over hoor lijkt het me een fijne school :) RK en kleine klassen, opa en oma wonen er achter en kunnen dus als het nodig is opvangen tussen de middag.

Hebben er meer peuters last van verlatingsangst? Cas wil absoluut niet alleen in slaap vallen. We zijn nu al ruim 1.5 week bij hem met het in slaap vallen.
heb je al gevraagd waarom hier niet alleen in slaap wil vallen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:41:23 #189
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136209839
Ik zit ook regelmatig hand in hand met mijn zoon te wachten tot hij in slaap valt O+ Vooral in drukke tijden, als hij veel te verwerken heeft lijkt hij er behoefte aan te hebben.
Oude (on)bekende.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:42:20 #190
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_136209878
Ventje heeft net weer een periode gehad dat een van ons op zijn kamer moest blijven tot hij in slaap viel.nu gaat het iets beter, maar ik moet nog wel elke keer nadrukkelijk zeggen dat ik vlakbij ben, ik hem goed kan horen en dat ik zo boven ben als er iets is! Het zijn echt fases.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:42:26 #191
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136209883
Zeg hoe zit dat met die scholen met continurooster en scholen waarbij je gewoon kunt overblijven?
Zijn de scholen met een continurooster eerder uit dan? Of maakt dat geen verschil?
Rayen 2½ jaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 februari 2014 @ 16:55:21 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136210317
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:42 schreef TimeJumper het volgende:
Zeg hoe zit dat met die scholen met continurooster en scholen waarbij je gewoon kunt overblijven?
Zijn de scholen met een continurooster eerder uit dan? Of maakt dat geen verschil?
Jan gaat nu naar schhol van kwart voor negen tot kwart over twaalf, en van half twee tot half vier. Straks met continurooster gaat hij van half negen tot kwart over twee. Dus ruimschoots eerder uit :Y
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_136214894
Hier is het continu rooster van half 9 tot 4. Niets eerder vrij. Vroegah zat ze van kwart voor 9 tot half 4, het is juist langer geworden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:24:11 #194
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136214957
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:55 schreef DJMO het volgende:

[..]

Jan gaat nu naar schhol van kwart voor negen tot kwart over twaalf, en van half twee tot half vier. Straks met continurooster gaat hij van half negen tot kwart over twee. Dus ruimschoots eerder uit :Y
Lastig al die keuzes ;) Aan de ene kant denk ik, "gewone" tijden is lekker voor een kind. Even
's middags bijkomen en in alle rust eten.
Aan de andere kant is het ook wel lekker dat hij 's middags al vroeg vrij is. Dus dan alle tijd voor ontspanning.
Heeft Jan altijd dat continurooster al gehad? En zoniet, merk je verschil aan hem wat hij prettiger vind. Mist hij bijvoorbeeld niet die "rust-tijd" tussen de middag?
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:27:46 #195
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136215111
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:22 schreef Ticootje het volgende:
Hier is het continu rooster van half 9 tot 4. Niets eerder vrij. Vroegah zat ze van kwart voor 9 tot half 4, het is juist langer geworden.
Oh dus er zit ook nog verschil in tussen de scholen met continurooster. Nou dan zal ik het hier eerst maar eens navragen.
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:31:40 #196
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136215262
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:22 schreef Ticootje het volgende:
Maken kinderen en leerkrachten dan niet veel te veel uren?

Nathan gaat straks van half 9 tot kwart over 2, ze hebben uiutgezxocht dat dat arbo technisch net zou mogen. Wel 5 dagen per week dus geen dag met een lange middag -O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 februari 2014 @ 19:39:56 #197
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136215542
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:24 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Lastig al die keuzes ;) Aan de ene kant denk ik, "gewone" tijden is lekker voor een kind. Even
's middags bijkomen en in alle rust eten.
Aan de andere kant is het ook wel lekker dat hij 's middags al vroeg vrij is. Dus dan alle tijd voor ontspanning.
Heeft Jan altijd dat continurooster al gehad? En zoniet, merk je verschil aan hem wat hij prettiger vind. Mist hij bijvoorbeeld niet die "rust-tijd" tussen de middag?
kan ik nog niets over zeggen ;) 't rooster gaat pas komend schooljaar in, hij zit nu nog in een 'normaal' rooster. Wat ik wél merk is dat wanneer hij overblijft, minder gestresst is aan het einde van de dag, dan wanneer ik hem tussen de middag thuis heb. Ik verwacht dus veel goeds van het contuinurooster straks :Y
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef pessie het volgende:

[..]

Maken kinderen en leerkrachten dan niet veel te veel uren?

Nathan gaat straks van half 9 tot kwart over 2, ze hebben uiutgezxocht dat dat arbo technisch net zou mogen. Wel 5 dagen per week dus geen dag met een lange middag -O-
hier op de woensdagmiddag nog wel vrij, dan zitten ze tot half één op school. en éénmaal in de maand spelletjesochtend op woensdag,

pi_136215978
Hier gaat yaro straks van 8.30 - 14.45 uur. Ik vind het voor hem heel fijn dat hij daar eet. Hij is een langzame eter thuis. Terwijl het op de psz veel makkelijker gaat in de groep. Dus ik hoop straks ook.
Veel prettiger dan naar huis haasten, twee kinderen snel laten eten en weer terug brengen.
op de woensdagmiddag zijn ze hier wel vrij.

ik weet dat ze in de pauze deels eten en deels spelen onder supervisie. Of buiten en bij slecht weer in het speellokaal dus ook even uitrazen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 februari 2014 @ 20:01:07 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136216289
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:52 schreef As1981 het volgende:
Veel prettiger dan naar huis haasten, twee kinderen snel laten eten en weer terug brengen.
dit. precies dit. Dat gehaast tussen de middag maakt dat Jan chagrijnig wordt en na school bijna niet meer te hanteren valt .. hoop echt dat het straks beter gaat.

pi_136216969
Mijn schoonzus haalt de kinderen van school rond 12 uur, het is dan 20 minuten lopen naar huis dan moeten ze terug ruim een half uur later...Dat vind ik echt gek, zo veel haasten en veel heen en weer lopen! voor ons is dat in ieder geval geen optie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')