heb je al gevraagd waarom hier niet alleen in slaap wil vallen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Wij gaan binnenkort ook bij de basisschool om de hoek kijken, dichtbij en wat ik er over hoor lijkt het me een fijne schoolRK en kleine klassen, opa en oma wonen er achter en kunnen dus als het nodig is opvangen tussen de middag.
Hebben er meer peuters last van verlatingsangst? Cas wil absoluut niet alleen in slaap vallen. We zijn nu al ruim 1.5 week bij hem met het in slaap vallen.
Jan gaat nu naar schhol van kwart voor negen tot kwart over twaalf, en van half twee tot half vier. Straks met continurooster gaat hij van half negen tot kwart over twee. Dus ruimschoots eerder uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:42 schreef TimeJumper het volgende:
Zeg hoe zit dat met die scholen met continurooster en scholen waarbij je gewoon kunt overblijven?
Zijn de scholen met een continurooster eerder uit dan? Of maakt dat geen verschil?
Lastig al die keuzesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan gaat nu naar schhol van kwart voor negen tot kwart over twaalf, en van half twee tot half vier. Straks met continurooster gaat hij van half negen tot kwart over twee. Dus ruimschoots eerder uit
Oh dus er zit ook nog verschil in tussen de scholen met continurooster. Nou dan zal ik het hier eerst maar eens navragen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:22 schreef Ticootje het volgende:
Hier is het continu rooster van half 9 tot 4. Niets eerder vrij. Vroegah zat ze van kwart voor 9 tot half 4, het is juist langer geworden.
Maken kinderen en leerkrachten dan niet veel te veel uren?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:22 schreef Ticootje het volgende:
Hier is het continu rooster van half 9 tot 4. Niets eerder vrij. Vroegah zat ze van kwart voor 9 tot half 4, het is juist langer geworden.
kan ik nog niets over zeggenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lastig al die keuzesAan de ene kant denk ik, "gewone" tijden is lekker voor een kind. Even
's middags bijkomen en in alle rust eten.
Aan de andere kant is het ook wel lekker dat hij 's middags al vroeg vrij is. Dus dan alle tijd voor ontspanning.
Heeft Jan altijd dat continurooster al gehad? En zoniet, merk je verschil aan hem wat hij prettiger vind. Mist hij bijvoorbeeld niet die "rust-tijd" tussen de middag?
hier op de woensdagmiddag nog wel vrij, dan zitten ze tot half één op school. en éénmaal in de maand spelletjesochtend op woensdag,quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef pessie het volgende:
[..]
Maken kinderen en leerkrachten dan niet veel te veel uren?
Nathan gaat straks van half 9 tot kwart over 2, ze hebben uiutgezxocht dat dat arbo technisch net zou mogen. Wel 5 dagen per week dus geen dag met een lange middag
dit. precies dit. Dat gehaast tussen de middag maakt dat Jan chagrijnig wordt en na school bijna niet meer te hanteren valt .. hoop echt dat het straks beter gaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:52 schreef As1981 het volgende:
Veel prettiger dan naar huis haasten, twee kinderen snel laten eten en weer terug brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |