Was hier altijd zo maar sinds dit jaar niet meer. Valt nu onder wet kinderopvang, a la 8,34 per uur.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Kyara het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren op een peuterspeelzaal. Wordt het tarief overal bepaald obv je jaarinkomen?
Oh, dat is stom. Vanaf 2014 geldt dat misschien ook voor alle peuterspeelzalen he. Als ik dan nog werkloos ben dan kunnen we dat dus niet betalen, zeker niet voor 3 kinderenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Was hier altijd zo maar sinds dit jaar niet meer. Valt nu onder wet kinderopvang, a la 8,34 per uur.
Maar dan kun je wel toeslag aanvragen. En als je daar geen recht op hebt is het ineens enorm duur (160 pmnd voor 1 ochtend en 1 middag, echt bizar).
Toen het nog inkomens afhankelijk was zat je trouwens ook heel snel in de hoogste groep voor 72 euro pmnd.
Heb je niet verschillende opvang organisaties die een psz hebben in de buurt? Want er kan onderling echt wel wat verschil zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, dat is stom. Vanaf 2014 geldt dat misschien ook voor alle peuterspeelzalen he. Als ik dan nog werkloos ben dan kunnen we dat dus niet betalen, zeker niet voor 3 kinderenEn geen recht op toeslagen. Want als ik een baan had gehad dan gingen ze wel naar een kdv en dan had ik die hele psz niet nodig
72 euro p/m is dat voor 1 of 2 dagdelen?
Want in onze tariefgroep betalen we rond de 90 euro voor een ochtend en een middag. En dat is echt niet de de hoogste tariefgroep (mijn ww telt natuurlijk wel weer mee als inkomen).
Jemig, dan is een kdv inderdaad bijna goedkoper.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef danic het volgende:
Wij betalen nu ¤180,- p.m. voor 2 dagdelen daar krijgen we nog ¤32,- van de belasting terug.
Lisa heeft ook altijd badpakjes. Nu een van zeeman. Beetje groot op de billen aangezien ze geen zwemluier aanheeft. Maar veel leuker dan alleen een broekje. En ze vind t rokje erg leuk want het zwiert als ze loopt. En van de zomer een uv pak indien nodig.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef bitterend het volgende:
Laiv beterschap voor je knul![]()
DFlekker uitgeslapen zeg!!
Susie ik las bij jou ook zo'n goede nacht!!! super fijn!
Dames met meisjes, wat voor badpak hebben jullie peuters tijdens het zwemmen? of alleen een luier? we gaan een midweek naar een landal park met zwembad, en in Portugal had ze een wasbare zwemluier aan maar nu denk ik, misschien is een badpak ook wel leuk...of niet?
Ik weet niet of dat overal haar veranderen hoor, met die tarieven.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:25 schreef Kyara het volgende:
We betalen nu ook nog voor het kdv en ook met het gereduceerde tarief is dat nog net een paar tientjes duurder dus in die zin is het nog wel te doen. Maar niet als die nieuwe regels ingaan. Maar goed, hopelijk vind ik wel snel een baan en kan M gewoon op het kdv blijven en is die psz niet eens nodig.
Geert gaat ook vier dagdelen, maar dat is geindiceerd vanwege een taalachterstand. Zo'n gesubsidieerde plaats krijg je niet zomaar helaas. dat het belachelijk weinig is ben ik met je eens. Ik betaal max 30 euro per maand voor vier dagdelen per week.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef danic het volgende:
Wij betalen nu ¤180,- p.m. voor 2 dagdelendaar krijgen we nog ¤32,- van de belasting terug.
Ik weet dat Yaro van As 4 dagdelen naar de psz gaat maar die is gesubsidieerd. Ze betalen echt het belachelijk weinig. Misschien daar eens naar kijken?
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou dat wel doen. Ik vond als kind enkel een broekje bij een meisje al stom staan, Het is toch een meid.
Dat is niet helemaal waar hoor. Het is niet dat zo'n plek echt aan Yaro is toegewezen ivm bijzonderheden in zijn ontwikkeling ofzo. Ze hebben daar zelf voor gekozen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geert gaat ook vier dagdelen, maar dat is geindiceerd vanwege een taalachterstand. Zo'n gesubsidieerde plaats krijg je niet zomaar helaas. dat het belachelijk weinig is ben ik met je eens. Ik betaal max 30 euro per maand voor vier dagdelen per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |