abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:19:18 #51
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_135945291
Domme :o :D

En knap van Anouk :Y

Pfff, wij zitten even in een wat lastigere fase :{ S kan nu ook zonder hulpmiddelen z'n bed uit en dat doet hij dan ook veelvuldig. Zodra hij beseft dat hij wakker is, concludeert hij dat hij wakker is en klimt hij uit bed en komt naar ons toe om dat te melden "ik wakker, ikke kan niet slapen!". We leggen m al een paar nachten consequent terug maar het is niet goed voor onze nachtrust :O En daarmee is het ook niet echt goed voor de gezelligheid hier in huis :')
Oude (on)bekende.
pi_135951509
Mus, wij hebben bij L. in de deuropening een hekje. Dus ze kan wel uit bed maar niet uit haar kamer. Wij hebben het hekje meer omdat haar kamerdeur recht tegenover de zoldertrap is en we het wel eng vinden als ze half wakker haar kamer uit zou gaan.
Maar het is buiten dat het bij ons voor de veiligheid is ook een goede manier om haar op haar kamer te houden.
  zondag 26 januari 2014 @ 08:11:08 #53
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_135951716
Dat is vervelend Mus. Wat Nikki zegt lijkt mij een goede oplossing. Alhoewel ik mij ook kan voorstellen dat je evengoed wakker wordt natuurlijk...

Anouk gaat overigens nog niet consequent naar de wc hoor.
En uitgeslapen tot 7.05! *O* oke, vals gespeeld, ze lag er pas kwart over 8 in ofzo :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_135955509
TJ, Chris heeft ook veel gehoest, vaak met een simpele verkoudheid was hij 2a3weken later nog aan het hoesten. Maar het ging wel vanzelf weer over. De huisarts bood ons ook een pufje aan. Maar melde dat het meer voor onze gemoedsrust zou zijn, dan voor zijn hoesten. Niet gebruikt en niet echt gemist. Maar Chris slaapt er meestal zelf wel doorheen (op wat heftige sessies naar waarbij ook spuugt)
Bij Chris helpt natterman bronchicum goed. Hij hoest dan eerst een kwartier harder, maar daarna is het uren rustig.

Dat is wel even lastig mus.. We hebben hier een ketting&haakje op de deur, de deur kan wel op een kier, maar niet zover open dat Daan ertussen door kan. Maar hij is op de eerste keer na ook niet meer uit bed gekropen.
Is het donker op zijn kamer? Ik merk dat Daan eerder gaat spoken(in zijn bed) als het lichter is, door bijv licht van de gang onder de deur door. Hij heeft alleen de 3 lichte sterretjes van de babyfoon 's nachts als licht.

Susie, dat is lekker zeg! Ik zeg, houden zo ;)

Daan lag er vrijdagavond om half 8 in, 8 uur was het stil. En gisterochtend 10 uur was hij pas weer wakker. Dat kun je wel een dagje zonder middagslaap :P
  zondag 26 januari 2014 @ 13:35:29 #55
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_135958879
Fijn FR dat ze alweer thuis is!

Deepfreeze, ik ga het gelijk opschrijven die Natterman, ik hoop niet dat hij het nog een keer krijgt maar dan zeker eens proberen. Misschien maakt het verschil.
Afgelopen nacht al een stuk minder gehoest. En nu tijdens zijn middagslaapje hem ook niet gehoord.

Susie :D haha die Anouk, handige tante, de boosheid wegneuzen :+

Hier nog helemaal geen interesse in het potje, ja om zijn auto';s in te parkeren |:( :P

Wij zijn vanochtend naar het theater geweest "de peuterparade". Nou mij persoonlijk viel het wat tegen. De kinderen waren meer bezig met wat er te spelen was op het podium, en Rayen dus ook.
En hij trok zich er weinig van aan wat de "artiesten" aan het uitvoeren waren.
De liedjes vond hij wel leuk, en nu was hij ook nog wel moe omdat hij de dag daarvoor geen middagslaapje had gedaan, maar ik geloof niet dat hij het zo indrukwekkend vond :+
Tijd daarvoor waren we naar Bob de Bouwer geweest dat vond ik persoonlijk leuker en Rayen hoorde je er ook meer over.
Toen we nu naar het theater fietsten riep hij al hard Bob de Bouwer :9 even hem herinneren dat we nu naar wat anders gingen kijken ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_135974872
Musje zou zo'n klok van een paar pagina's terug niet wat voor jullie zijn? dat aan geeft wanneer het dag is en wanneer hij out bed mag
Of spelen op zijn kamer? hoe laat kwam hij jullie wakker maken?

TJ klikt goed die shows!! we zijn nog niet geweest.

Peuter was helemaal van slag van gisteren, we zijn naar oma en opa geweest en ze sliep maar een uurtje in de auto en op weg terug ook een uurtje. Toen we haar naar bed brachten was ze compleet over de rooie en duurde echt andere half uur tot dat ze in slaap viel (eerst borst 40 minuten, dan ging papa bij haar dan ik weer)
En vannacht sliep ze ook niet zo bed en was wakker om half 6 -O- :Z
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135977960
Onze peuter was vanmorgen erg hangerig, wij dachten door de verjaardag van gisteren.

Maar hij werd vanmiddag helemaal gloeiend van de koorts wakker, 39,6 heb ik gemeten. En hij was ook helemaal aan het trillen.
Hij was verder nog wel vrolijk, en dronk ook nog goed, maar het is wel sneu..
pi_135978590
Laiv beterschap voor je knul :*
DF :D lekker uitgeslapen zeg!!

Susie ik las bij jou ook zo'n goede nacht!!! super fijn!

Dames met meisjes, wat voor badpak hebben jullie peuters tijdens het zwemmen? of alleen een luier? we gaan een midweek naar een landal park met zwembad, en in Portugal had ze een wasbare zwemluier aan maar nu denk ik, misschien is een badpak ook wel leuk...of niet?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135978676
Ik zou dat wel doen. Ik vond als kind enkel een broekje bij een meisje al stom staan, Het is toch een meid.

Laiv beterschap voor je zoontje.
pi_135978704
Ik heb geen peutermeisjes maar mijn dreumesmeisjes hebben een badpakje.
pi_135978845
Oh ze had geen badpak als dreumes :P

Ik vraag me af of het niet vreemd uitziet met zo'n luier onder de badpak }:| misschien dat ik er een bestel en even uitprobeer
pi_135978937
Nee hoor, die vallen er gewoon overheen. De zijn ook gemaakt om over ene luier heen te dragen.
  zondag 26 januari 2014 @ 21:26:15 #63
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_135980357
Beterschap voor je peuter Laiv! :*

Mwha, goede nacht.... moet niet je kerel pas om half 4 thuis komen :X :D Nee hoor, heb evengoed goed geslapen.

En als wij naar een openbaar zwembad zouden gaan, dan ook een badpakje ja. (Maar nooit geweest dus :@ ) Net wat fr zegt, het is toch een meisje.....
pi_135980830
Ja ja het is een meisje...maar ik ben op het strand ook graag topless :9 Mijn kleine nudistje is een kind van haar moeder :D (ik weet dat het strand anders is, we gaan een badpak uitzoeken)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 januari 2014 @ 21:34:26 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_135980932
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:32 schreef bitterend het volgende:
Ja ja het is een meisje...maar ik ben op het strand ook graag topless :9 Mijn kleine nudistje is een kind van haar moeder :D (ik weet dat het strand anders is, we gaan een badpak uitzoeken)
mwoah, ik wilde net zeggen, dat het jouw keuze is om graag topless te lopen, hoeft niet de keuze van je dochter te zijn ;) laat haar die beslissing maken als ze er oud genoeg voor is :P maar je had je post al aangepast voor ik kon reageren :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 26 januari 2014 @ 21:35:49 #66
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_135981022
Ik hou ook niet van topless :) Eigenlijk hou ik helemaal niet meer van strand en zwembad..... dat blubberlichaam van mij in bikini, brrrr, nee.
pi_135981256
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

mwoah, ik wilde net zeggen, dat het jouw keuze is om graag topless te lopen, hoeft niet de keuze van je dochter te zijn ;) laat haar die beslissing maken als ze er oud genoeg voor is :P maar je had je post al aangepast voor ik kon reageren :D
Sja ik zie meer kinderen van rond 1 jaar met alleen een luier hoor
Ze hoeft niet gelijk een badpak vind ik, sowieso vind ik het niet vreemd. Op het strand in Portugal had bijna geen kind een badpak. Het is niet zo dat ze 10 is en ik laat haar naakt rond lopen he
  zondag 26 januari 2014 @ 21:39:44 #68
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135981279
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

Een peuter is twee dus die is nu ook nog niet oud genoeg voor die keuze.

Ik persoonlijk vind enkel een zwembroekje minder erg dan die bikini's voor dreumes en peuter.
Ze zijn al zo vroeg volwassen tegenwoordig. Laat die bikini lekker achterwege tot er vulling voor verschijnt ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135981305
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:35 schreef Susie het volgende:
Ik hou ook niet van topless :) Eigenlijk hou ik helemaal niet meer van strand en zwembad..... dat blubberlichaam van mij in bikini, brrrr, nee.
Nudist strand ben ik vaker geweest en dat was echt erg leuk O+
pi_135981374
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef laziness het volgende:

[..]

Een peuter is twee dus die is nu ook nog niet oud genoeg voor die keuze.

Ik persoonlijk vind enkel een zwembroekje minder erg dan die bikini's voor dreumes en peuter.
Ze zijn al zo vroeg volwassen tegenwoordig. Laat die bikini lekker achterwege tot er vulling voor verschijnt ;)
Ja die bikini's zijn vreselijk! die verschuiven ook vaak, ziet er niet uit (vindik)

Ik zag een leuke zwempak met mini mouse erop :D denk dat ze hem erg leuk vindt
pi_135981537
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef laziness het volgende:
Ze zijn al zo vroeg volwassen tegenwoordig. Laat die bikini lekker achterwege tot er vulling voor verschijnt
+1

Ik vind trouwens ook niks mis met alleen een broekje. Vond alleen een badpakje wat schattiger. ik heb er namelijk al 1 met een zwembroekje ;)
pi_135981719
Sofie alleen een zwembroekje. Ze heeft nog niks te verbergen. Is nu ook makkelijker als ze moet plassen. En minder koud. Badpakken blijft langer nat en dus koud.
*poef* nu is het weg
pi_135982568
Ik ben me aan het oriënteren op een peuterspeelzaal. Wordt het tarief overal bepaald obv je jaarinkomen?
pi_135982635
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie alleen een zwembroekje. Ze heeft nog niks te verbergen. Is nu ook makkelijker als ze moet plassen. En minder koud. Badpakken blijft langer nat en dus koud.
Goed punt!!
pi_135982763
Ik heb toevallig gisteren een nieuw badpak bij de Primark gekocht voor eva. Hiervoor had ze ze allebei, maar ik vond een badpakje leuker staan.
pi_135982882
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Kyara het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren op een peuterspeelzaal. Wordt het tarief overal bepaald obv je jaarinkomen?
Was hier altijd zo maar sinds dit jaar niet meer. Valt nu onder wet kinderopvang, a la 8,34 per uur.
Maar dan kun je wel toeslag aanvragen. En als je daar geen recht op hebt is het ineens enorm duur (160 pmnd voor 1 ochtend en 1 middag, echt bizar).

Toen het nog inkomens afhankelijk was zat je trouwens ook heel snel in de hoogste groep voor 72 euro pmnd.
Met een meidenkwartet
pi_135983086
en bij ean zie je ook dat het een meisje is. ze werd laatst bij de Ikea door een tiener aangesproken met jongetje. -O- iemand haar groei middel?
pi_135983625
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Was hier altijd zo maar sinds dit jaar niet meer. Valt nu onder wet kinderopvang, a la 8,34 per uur.
Maar dan kun je wel toeslag aanvragen. En als je daar geen recht op hebt is het ineens enorm duur (160 pmnd voor 1 ochtend en 1 middag, echt bizar).

Toen het nog inkomens afhankelijk was zat je trouwens ook heel snel in de hoogste groep voor 72 euro pmnd.
Oh, dat is stom. Vanaf 2014 geldt dat misschien ook voor alle peuterspeelzalen he. Als ik dan nog werkloos ben dan kunnen we dat dus niet betalen, zeker niet voor 3 kinderen -O- En geen recht op toeslagen. Want als ik een baan had gehad dan gingen ze wel naar een kdv en dan had ik die hele psz niet nodig :(

72 euro p/m is dat voor 1 of 2 dagdelen?

Want in onze tariefgroep betalen we rond de 90 euro voor een ochtend en een middag. En dat is echt niet de de hoogste tariefgroep (mijn ww telt natuurlijk wel weer mee als inkomen).
pi_135984108
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef Kyara het volgende:

[..]

Oh, dat is stom. Vanaf 2014 geldt dat misschien ook voor alle peuterspeelzalen he. Als ik dan nog werkloos ben dan kunnen we dat dus niet betalen, zeker niet voor 3 kinderen -O- En geen recht op toeslagen. Want als ik een baan had gehad dan gingen ze wel naar een kdv en dan had ik die hele psz niet nodig :(

72 euro p/m is dat voor 1 of 2 dagdelen?

Want in onze tariefgroep betalen we rond de 90 euro voor een ochtend en een middag. En dat is echt niet de de hoogste tariefgroep (mijn ww telt natuurlijk wel weer mee als inkomen).
Heb je niet verschillende opvang organisaties die een psz hebben in de buurt? Want er kan onderling echt wel wat verschil zijn.
Bij ons is de kdv nu goedkoper dan de psz. Zo raar.

Mijn meisjes gaan straks niet naar de psz. Te duur. En niet nodig vind ik. Genoeg te doen hier thuis en gelukkig een crea oppas.
Met een meidenkwartet
pi_135984400
Wij betalen nu ¤180,- p.m. voor 2 dagdelen :X daar krijgen we nog ¤32,- van de belasting terug.

Ik weet dat Yaro van As 4 dagdelen naar de psz gaat maar die is gesubsidieerd. Ze betalen echt het belachelijk weinig. Misschien daar eens naar kijken?
pi_135984489
Ik vind het vooral voor M wel goed. Die moet zich thuis namelijk steeds aanpassen aan zijn zusjes en het is fijn voor hem om iets voor zichzelf te doen.

Crea dingen probeer ik wel maar verven vindt hij bijvoorbeeld heel erg leuk maar dat kan ik echt niet doen als de meiden ook wakker zijn (en ik alleen ben). En dan heb ik dus 1 klein uurtje per dag waarop M de rust en ruimte heeft zonder zijn zusjes.

Dit is de grootste, de overkoepelende organisaties die bijna alle psz's onder zich heeft.
pi_135984562
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef danic het volgende:
Wij betalen nu ¤180,- p.m. voor 2 dagdelen daar krijgen we nog ¤32,- van de belasting terug.
Jemig, dan is een kdv inderdaad bijna goedkoper. :X

(en een stuk praktischer qua halen en brengen)
pi_135984629
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef bitterend het volgende:
Laiv beterschap voor je knul :*
DF :D lekker uitgeslapen zeg!!

Susie ik las bij jou ook zo'n goede nacht!!! super fijn!

Dames met meisjes, wat voor badpak hebben jullie peuters tijdens het zwemmen? of alleen een luier? we gaan een midweek naar een landal park met zwembad, en in Portugal had ze een wasbare zwemluier aan maar nu denk ik, misschien is een badpak ook wel leuk...of niet?
Lisa heeft ook altijd badpakjes. Nu een van zeeman. Beetje groot op de billen aangezien ze geen zwemluier aanheeft. Maar veel leuker dan alleen een broekje. En ze vind t rokje erg leuk want het zwiert als ze loopt. En van de zomer een uv pak indien nodig.

als ze uit t water komt krijgt ze een cappuchon handdoek om en nog een droge in de tas voor bij het omklede. Ze heeft t nooit koud gehad.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sam1993 op 26-01-2014 22:26:17 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_135984731
Groot gelijk, ik snap dat het voor M leuk is. Het is ook echt leuk. Maar duur. Als mijn peuter niet snel naar school gegaan was had ik haar er nu al af gehaald.
Met een meidenkwartet
pi_135984839
Mijn peuter heeft bikini's, broekjes en badpakken aangehad. Van de bikini's moest het bovenstukje standaard uit, want het irriteerde haar en dat snap ik. Het badpak moet altijd gelijk uit als ze uit zee/zwembad komt, dus niet praktisch. Ik ga daarom nu voor zwembroekjes. Lekker praktisch alleen een stuk minder schattig.
pi_135985059
We betalen nu ook nog voor het kdv en ook met het gereduceerde tarief is dat nog net een paar tientjes duurder dus in die zin is het nog wel te doen. Maar niet als die nieuwe regels ingaan. Maar goed, hopelijk vind ik wel snel een baan en kan M gewoon op het kdv blijven en is die psz niet eens nodig.
pi_135985272
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:25 schreef Kyara het volgende:
We betalen nu ook nog voor het kdv en ook met het gereduceerde tarief is dat nog net een paar tientjes duurder dus in die zin is het nog wel te doen. Maar niet als die nieuwe regels ingaan. Maar goed, hopelijk vind ik wel snel een baan en kan M gewoon op het kdv blijven en is die psz niet eens nodig.
Ik weet niet of dat overal haar veranderen hoor, met die tarieven.
Ik duim voor je!
Met een meidenkwartet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 januari 2014 @ 22:40:24 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_135986274
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef danic het volgende:
Wij betalen nu ¤180,- p.m. voor 2 dagdelen :X daar krijgen we nog ¤32,- van de belasting terug.

Ik weet dat Yaro van As 4 dagdelen naar de psz gaat maar die is gesubsidieerd. Ze betalen echt het belachelijk weinig. Misschien daar eens naar kijken?
Geert gaat ook vier dagdelen, maar dat is geindiceerd vanwege een taalachterstand. Zo'n gesubsidieerde plaats krijg je niet zomaar helaas. dat het belachelijk weinig is ben ik met je eens. Ik betaal max 30 euro per maand voor vier dagdelen per week.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_135987095
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou dat wel doen. Ik vond als kind enkel een broekje bij een meisje al stom staan, Het is toch een meid.
:D
Ik vond als kind badpak of bikini bij peutermeisjes al stom staan. Het is toch een peuter. :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 26 januari 2014 @ 23:18:01 #90
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_135988901
Lientje gaat een ochtend per week naar de psz en dat is van 8.00 tot 12.30 uur en kost ons ong 100 euro per maand, valt ook onder kinderopvang, is wel de schoolvakanties gesloten, dus er zitten ook goedkopere maanden bij. Het liefst zou ik haar twee keer per week brengen, maar dat gaat dus niet.

Ik werk wel 40 uur per week als gastouder, maar ik heb geen recht op toeslag.... Dat is wel zuur!
Maar ik vind het wel belangrijk dat zij ook haar eigen dingen kan doen en dat ze ook af en toe bij mij vandaan is.

Ze gaat ook zo om de twee weken een dagje bij oma spelen, die woont vlakbij en ziet ze vaak, dus dat is ook groot feest.
pi_135995358
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef DJMO het volgende:

[..]

Geert gaat ook vier dagdelen, maar dat is geindiceerd vanwege een taalachterstand. Zo'n gesubsidieerde plaats krijg je niet zomaar helaas. dat het belachelijk weinig is ben ik met je eens. Ik betaal max 30 euro per maand voor vier dagdelen per week.
Dat is niet helemaal waar hoor. Het is niet dat zo'n plek echt aan Yaro is toegewezen ivm bijzonderheden in zijn ontwikkeling ofzo. Ze hebben daar zelf voor gekozen.
As, leg het even zelf uit als je wilt. Vind het zo stom om zo over jullie gezin te praten :@
pi_135995374
Hey werkt hier hetzelfde alt bij Juud. Dus december was een goedkopere maand inderdaad.

Ik heb het nog even nagekeken want onze berekening gaf vooraf ¤180,- aan, maar ik kon me niet herinneren dat we dat al eens betaald hebben. We betalen ¤130,-. Is nog veel, maar niet zo achterlijk veel als ik eerst zei. En dan nog ¤31/32,- van de belastingdienst terug.
pi_135996148
Hier in rotterdam worden de psz gesubsidieerd en betaal je 10 euro per maand ongeacht je i komen. Wij wonen in het dorp er naast en mogen ook gewoon daar aansluiten.
alle plekken zijn gesubsidueerd dus niet speciaal voor achterstand. Het is uiteraard wel zo omdat rotterdam nog veel achterstandswijken heeft.
bij ons op de psz hebben ze twee groepen. 1 van de twee groepen is een zo gehete 0 groep sinds vorig jaar. Dan staat er altijd een HBO-er, gaan de kinderen 5 dagdelen en zijn ouders verplicht om wekelijks deel te nemen aan een ouder/kind activiteit en zijn er huisbezoeken.
Yaro zit op de gewone groep. Dan gaan ze vier dagdelen en word er wel wekelijks een ouder/kind activiteit aangeboden maar geen huisbezoeken.

ik weet wel dat dit tarief niet altijd zo gaat blijven. Maar voor nu is het een koopje. En nog is per dit jaar de betaling veranderd omdat er regelmatig bij mensen het bedrag niet afgeschreven kon worden.
pi_135996205
Zo, lekkere prijs As. Dat scheelt veel! Hopelijk blijft dat zo. Bij ons was het vorig jaar 70 euro en het jaar daarvoor 40. Lekkere bezuinigingsmaatregel van de gemeente.

Gesubsideerde plaatsen zijn er bij ons ook maar ik denk dat die regeling (en eisen?) per gemeente verschilt?
Met een meidenkwartet
pi_135996253
Ja hier ook gesubsidieerde plaatsen voor kinderen met een taalachterstand. Er is ook een psz die daar meer in gespecialiseerd is maar daar voor geldt een wachtlijst. En ik weet ook niet of ik het wel zou willen om M naar een psz te sturen met veel kinderen met een taalachterstand. Ik ben dan toch een beetje bang dat daar alle aandacht naar die kinderen toe gaat en niet naar mijn kind :@
pi_135996339
Dat zal toch wel meevallen Kyara? Bij ons is dat in ieder geval niet zo.
Anders iets van peutergym? Dan heeft hij ook even een uurtje zonder zusjes.
Met een meidenkwartet
pi_135996395
Ja, het zal ook wel een irrationele gedachte zijn. En misschien ook niet zo aardig om te lezen voor ouders die een kindje met een taalachterstand hebben :@

Die psz wordt het sowieso niet. Wachtlijst en wij hebben geen indicatie. En sowieso is hij pas 2 he, dus sowieso nog een half jaartje wachten. Psz is meer voor als hij van het kdv af moet.

Peutergym willen we ook gaan doen idd. Maar dan samen.
pi_135996419
Hier dus niet. Omdat het niet maar een paar plekken zijn. En de kinderen met meer aandacht zitten dan ook nog eens in de andere groep. En ze willen juist een mix omdat ze ook van andere kinderen leren.

yaro loopt op taal gebied ver voor. Hij heeft heel lang gespeeld met een chinees jongetje dat amper nederlands begreep en niet sprak. Was echt leuk om te zien dat ze samen speelde. En yarp ging dan vertellen hoe dingen heette.
En nu is hij "boos" op die jongen want die is dus naar de andere groep gegaan.

Dit jaar (nog maar 6 :o maanden) blijft het deze prijs.
Denk alleen niet als Kyan gaat maar dat zien we dan wel.
pi_135996444
Oh, dat is wel heel leuk om te zien As O+
pi_135996525
Psz is nu bij ons vanaf 2.
Ik weet niet hoe dat werkt met een subsidie indicatie. Is dat alleen taal/spraak gerelateerd? Geen idee.
Zwemmen was geen succes? Dat is hier bij alle vier de meiden een dikke hit.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')