Iedereen kwam tegelijk binnen....quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:56 schreef Soempie het volgende:
Zo Kyara, dat klinkt wel erg druk als je zelf zo druk bezig bent geweest dat je niet alle cadeautjes mee hebt gekregen.![]()
Hoe komt het dat het zwemmen op een fiasco is uitgelopen? Het zag er wel heel gaaf uit; M. zo onder water.
De stats hier: 91 cm en bijna 13 kg. Misschien heeft Midas hem wel ingehaald, want een groeispurt is hier niet geweest.
Verder heeft hij lichaamsdelen aangewezen, plaatjes benoemd en met een bal gegooid. Oja, en een lichamelijk onderzoekje nog. Allemaal keurig.
M. vond het lampje van de arts erg mooi: 'ooooh, wauw!' en bij de stethoscoop: 'heel koud papa!'. Ik vond het al heel wat dat hij mee wilde werken tijdens dat onderzoek.
M is een slaapkop, die slaapt makkelijk 3,5 uur zo 's middags maar als er maar genoeg vertier is kan ook hij een hele dag door. Maar dan slaapt hij de dag erna ook wel uit tot half 10 of zo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:06 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik verbaas me eigenlijk nog hoe makkelijke Daan op woensdag zonder middagslaap kan. Normaal slaapt hij toch 1,5-2,5 uur. Maar op woensdag gaat hij vrolijk door. Alleen 's avonds een half uurtje eerder erin. Kijken hoelang die andere middagslaapjes nog blijven..
Zijn onze peuters even oud?!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is vreemd Kyara. Bij ons in het dorp werken de gemeentelijke reinigingsmensen echt ambtenaarsuren.Wel heel schattig dat hij zo met de vuilniswagen bezig is.
![]()
Ik heb een afspraak gemaakt voor het wennen op school van L. Mijn kleine meisje moet vanaf 10 maart gewoon 2 dagen per week naar school en vanaf half april 5 dagen per week. Ik ben er nog helemaal niet aan toe geloof ik.L. wel overigens, die kan niet wachten.
Ik hoop L. het allemal gaat trekken, want ze heeft dan net twee broertjes en moet ook nog eens naar de basisschool. Maar misschien vind ik het wel sneuer dan L. zelf.
Het ging om de trapauto....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef Troeta het volgende:
Speelgoed gewoon meenemen naar de arts Kyara, is echt geen probleem en na afloop terug leggen.
Wat voor oogtest kreeg hij? Hier keken ze daar pas met 3 jaar naar.
Ah bedankt voor je reactie, idd het klinkt heel vervelend en zielig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef simmu het volgende:
zowel ravi als selene hebben wel eens een periode gehad waarin ze veel hoestten, bij beiden kon dat gerust 1 a 2 weken duren en klonken ze echt wel heel zielig als zieke zeehondjes![]()
ik vind het maar raar dat de arts niks hoort maar wel dingen voorschrijft eerlijk gezegd
ja, dat piepen idd. dat klinkt toch zo zieligquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:49 schreef Troeta het volgende:
Mex heeft ook wel eens weken gehoest en ook wel eens een piepende ademhaling en dan ga ik naar de dokter en die zegt dan dat zijn longen helemaal goed zijn.
Hij gaf wel een uitleg dat het piepen wat wij horen niet is waar hij naar luistert, maar geen idee hoe het precies zit.
Oh ja oeps. Ik voel me nog niet echt weer een babymoeder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanyel jij moet ook bij,de baby's meelezen
Sac wordt verdacht van het rs virus.
lisa heeft 2 maande gelede een puffer gehad. Longe schoon maar toch benauwd voornamelijk snachts. Het hielp hier wel enorm.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah bedankt voor je reactie, idd het klinkt heel vervelend en zielig.
Toen hij de eerste nacht zo begon met hoesten, kreeg hij een hoestbui waar hij zowat in bleef. Ik schrok me eigenlijk wild. Piepend ademhalen en dat kleine smoeltje van hem keek gewoon angstig. Het leek wel of hij erin bleef.
Dit vertelde ik ook de arts, die schreef toen dat pompje voor, voor zo'n soort "noodgeval". Dus wel meegenomen maar nog niet direct gebruikt.
Toen hij na 3 dagen nog hartstikke veel hoestte heb ik de huisarts weer gebeld en die zei toen dat ik dat pompje maar moest gaan gebruiken.
Want dan zou het gemakkelijker op te hoesten zijn.
Voor mijn gevoel is het nogal wat om longblaasjes open te zetten bij zo'n klein ventje. Tsja als het nodig is, is het nodig .
Maar ik vroeg me nu toch eigenlijk wel af of het vaker word voorgeschreven. Vandaar dat ik dacht ik zet het hier eens neer.
Ah hier voornamelijk ook 's nachts hoestbuien, overdag hoor je hem haast niet behalve als hij aan het hardlopen is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:04 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
lisa heeft 2 maande gelede een puffer gehad. Longe schoon maar toch benauwd voornamelijk snachts. Het hielp hier wel enorm.
Das fijn zeg!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn kleinste is thuismijn grote ook hoor.
anouk weet hoe ze haar moeder aan het lachen moet krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |