weer gezien (de mijne helaas niet, die wonen iets teveel uit de richting (Twente)), en ook nog een flink aantal vrienden bezocht, en een 3D pretecho laten maken, en nog uit eten geweest in het restaurant van mijn zwager, en geshopt bij de Babydump en Prénatal... De AH weer leeggekocht en flink wat boeken en tijdschriften ingeslagen...
 weer gezien (de mijne helaas niet, die wonen iets teveel uit de richting (Twente)), en ook nog een flink aantal vrienden bezocht, en een 3D pretecho laten maken, en nog uit eten geweest in het restaurant van mijn zwager, en geshopt bij de Babydump en Prénatal... De AH weer leeggekocht en flink wat boeken en tijdschriften ingeslagen...  

Wat een flinkerd! Is het uiteindelijk de naam geworden die je mij een keer DM'de? Alles goed met moeder en kind?
 Wat een flinkerd! Is het uiteindelijk de naam geworden die je mij een keer DM'de? Alles goed met moeder en kind? 

Gefeliciteerd!
  Gefeliciteerd! 
  Morgen doe ik weer een poging!
 Morgen doe ik weer een poging!

Nee klopt maar ze zijn zooo fout dat t magquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef NoBoNo het volgende:
Bijgelezen maar eigenlijk alleen roze beenwarmers onthouden. ...die hadden gabberinnetjes toch niet?
Lig in eigen bed...snel slappen en dan morgenochtend vroeg weer naar het ziekenhuis. Raar...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

, fijn ook dat je zus langzaam went aan de situatie.
 , fijn ook dat je zus langzaam went aan de situatie. hoe verzinnen mensen het?  net als dat de schoonouders van mn nichtje reageerden met 'och, misschien komt het nog af. Dan kunnen jullie het tenminste goed doen' omdat ze nog niet getrouwd zijn
 hoe verzinnen mensen het?  net als dat de schoonouders van mn nichtje reageerden met 'och, misschien komt het nog af. Dan kunnen jullie het tenminste goed doen' omdat ze nog niet getrouwd zijn  .  Ik zou ervan gaan slaan, echt.
 .  Ik zou ervan gaan slaan, echt. . Ze komen om 3 uur een nieuwe ophangen. Nu zijn ze alle dingetjes aan het afwerken, bij de leidingen en zo.
 . Ze komen om 3 uur een nieuwe ophangen. Nu zijn ze alle dingetjes aan het afwerken, bij de leidingen en zo.

hoop dat alles goed is.
 hoop dat alles goed is.

vanavond zit je er hopelijk weer warm bij.
  vanavond zit je er hopelijk weer warm bij. 

Ik wil ook werken maar zit nog steeds in een tramquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:24 schreef Dot. het volgende:
Succes nobono-vrouw!
En wat naar idd Nummer_zoveel. Dat lijkt me idd nog het verdrietigste, voor het kind zelf... Maar jullie geven hem vast een heel fijn thuis en veel liefde
Succes JJ! Ik was er idd ook zenuwachtig voor, maar komt vast allemaal goed!
Ik wil thuiswerken vandaag, liggen echt gewoon alle systemen eruit. De website doet het niet eens
Brr, KP! Lekker onder de dekens blijven dus! Wij gaan vandaag ook zonder verwarming zitten, de radiator wordt opgehangen in de badkamer. Hopelijk is hij snel klaar
 inmiddels een uur onderweg en ben er nog laaaaang niet.
 inmiddels een uur onderweg en ben er nog laaaaang niet.

Stom gedoe....
  Stom gedoe....  

Succes!
 Succes! 

Lastige situatie. Ik kan me beide posities indenken. Voor een man lijkt het me al lastig dat hij sowieso al iets meer aan de buitenkant staat, zeg maar. Maar uiteindelijk is het natuurlijk net zo goed zijn kind als jouw kind. Maar jij bent wel degene die het kind eruit moet persen, dus wat dat betreft zou ik niemand erbij willen hebben met wie ik een slechte band heb.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:30 schreef LaLouchi het volgende:
zelf hier behoorlijk ruzie met mijn vriend
We hadden het over de bevalling. Ik wil daar graag mijn moeder bij hebben omdat die me altijd rusig weet te krijgen, en mijn vriend. Nu wil hij ook persee dat schoonmoeder er ook bij is, maar ik heb een hele slechte band met haar en dat wil ik dus echt niet. Daar is hij nu boos over. Ben ik dan zo onredelijk?
Ook wil ik als het kindje er is dat mijn dochter hem als eerste komt bekijken. Maar ook dat vind hij absurd, hij wil graag de hele familie erbij als het er net uit isStom gedoe....

Wat vervelend dat jullie hier ruzie over hebben. Ik begrijp je wel, jij bent degene die bevalt, die jullie kindje baart, als er een persoon bij is waar jij niet mee overweg kan kan dat de bevalling moeilijker maken. Je vriend moet het niet zien als iets persoonlijks, toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:30 schreef LaLouchi het volgende:
Succes JJ, komt vast wel goed
Nobono, ook jij veel succes vandaag
nummer_zoveel wat vervelend
We hadden het over de bevalling. Ik wil daar graag mijn moeder bij hebben omdat die me altijd rusig weet te krijgen, en mijn vriend. Nu wil hij ook persee dat schoonmoeder er ook bij is, maar ik heb een hele slechte band met haar en dat wil ik dus echt niet. Daar is hij nu boos over. Ben ik dan zo onredelijk?
Ook wil ik als het kindje er is dat mijn dochter hem als eerste komt bekijken. Maar ook dat vind hij absurd, hij wil graag de hele familie erbij als het er net uit isStom gedoe....

Wat rot lijkt me dat, om daar ruzie over te hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:30 schreef LaLouchi het volgende:

quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Musique het volgende:
Pvoes, van harte gefeliciteerd met je zoon

dit heb ik helemaal gemist!
 dit heb ik helemaal gemist!  *snel terugleest*
 *snel terugleest* 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |