Truste tongie! Ik denk aan je, aan jou alleenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:54 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Moet pissen als een rund.
Vergelijk me niet met een koe.
Tot "morgen."
Nee ik haat kijken op een laptop of iPad. En ik kan hem niet aansluiten aan mn tvquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik kijk altijd via m'n laptopKwam er achter dat je ook live mee kan kijken als je er op tijd bij zit
Beetje jammer was dat ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou vorig jaar zweren dat Tim de mol was en dat hij expres een rood scherm kreeg, maar toen werd idd ook benadrukt: de mol krijgt nooit een rood scherm
Het is "Hork aan"quote:
Vergeet niet je druppels af te tikken!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:54 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Tot "morgen."
Ohhhhhhhhhhquote:
Oh da's naarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik haat kijken op een laptop of iPad. En ik kan hem niet aansluiten aan mn tv
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:54 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Tot "morgen."
Ik heb 1 seizoen helemaal gezien en vond het tof. Kon ik toch nergens heen met mn dikke pensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's naar
Ooit gewoon een keer alle seizoenen terugkijken, dan
Het is echt heel leuk en verslavend als je eenmaal een heel seizoen hebt gezien en het helemaal snapt enzo
Oh toen ik eenmaal doorhad hoe het allemaal in elkaar stak heb ik alle vorige seizoenen achter elkaar gekekenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb 1 seizoen helemaal gezien en vond het tof. Kon ik toch nergens heen met mn dikke pens
En toen ook besloten dat het voorlopig de laatste was
quote:
Ik zou niet eens weten hoe ike en printscreen van mijn telefoon moet makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Fopje het volgende:
Trouwens, even heel stom.
Ik doe een screenshot op mijn telefoon, die mail ik naar mezelf. Dan open ik hem op de computer en maak ik een print screen van de screenshot en dan knip ik hem in paint uit en dan sla ik hem op zodat ik hem kan uploaden.
Er moet toch een snellere manier zijn?
dropbox?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Fopje het volgende:
Ik doe een screenshot op mijn telefoon, die mail ik naar mezelf. Dan open ik hem op de computer en maak ik een print screen van de screenshot en dan knip ik hem in paint uit en dan sla ik hem op zodat ik hem kan uploaden.
Ik kan geen verslaving gebruikenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh toen ik eenmaal doorhad hoe het allemaal in elkaar stak heb ik alle vorige seizoenen achter elkaar gekekenVond 't erg verslavend
Ja, gewoon de foto uit je mail opslaan en die uploaden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Fopje het volgende:
Of vanuit je dropbox linken. Als hij in public staat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
dropbox?
screenshot op je telefoon gaat (bij wifi-verbinding) direct naar je computer/laptop waar ook dropbox op geïnstalleerd staat. En dan op imgur gewoon gelijk vanuit de dropbox-folder uploaden
Imgur-app.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Fopje het volgende:
oh daar ben ik te dom voor om dat uit te zoekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Of vanuit je dropbox linken. Als hij in public staat.
Dit klinkt makkelijk. ff kieken.quote:
Hij zit alleen zo snel volquote:
Hoeveel gig heb je dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zit alleen zo snel vol
Of moet ik niet mijn 5000 foto's er naar uploaden
In mapje public en dan op de foto rechtermuisknop kan je ergens kiezen voor link of link kopieren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh daar ben ik te dom voor om dat uit te zoekenhehe
Imgur - Official app?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:10 schreef Tally het volgende:
[..]
In mapje public en dan op de foto rechtermuisknop kan je ergens kiezen voor link of link kopieren.
Jouw UI is best raar als je er te lang naar kijktquote:
Ja hequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jouw UI is best raar als je er te lang naar kijkt
Bak een taart voor mij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:13 schreef Studeur het volgende:
Zin om iets te doen maar weet niet wat
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja he
Heb al een tijdje een andere eigenlijk maar die is te groot om te kunnen gebruiken zonder abomoet weer ff abo nemen, en dan kan ik 'm weer kiezen
herkenbaar jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha
Ik hou het wel gewoon hierbij
Met Kerst had ik er een kerstmuts op, maar toen raakte ik iedere keer in de war in topics zo van 'huh wie is dat, oh wacht, dat ben ik'
Ja echt hè?quote:
Ik ben heul geen moeilijk mokkelquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh ja, ik was op weg naar bed
Maarja, moeilijke mokkels in de DM altijd![]()
Daaaaaaaaaaaaaaag
Ligt eraan, heb jij de rubbertjes bij je?quote:
Een rubbertje gaat niet helpen, je krijgt al aids als ik naar je kijk, ik ben net Medusa.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb jij de rubbertjes bij je?
Struggles op de middelbare.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef Snowbells het volgende:
Half 7 opstaan om de eerste twee uur voor niks in de klas te zitten omdat ik aanwezig moet zijn
Nog erger. Ik hoor altijd dat dat een enorme teringzooi is.quote:
Heb je het al weer warm?quote:
Mwa mwa. Ik heb gewoon een foute opleiding gekozenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog erger. Ik hoor altijd dat dat een enorme teringzooi is.
Niet zo koud meer iigquote:
Wat voor opleiding doe je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa mwa. Ik heb gewoon een foute opleiding gekozenik begin in februari ook met vavo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |