Ja echt hè?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik volg ook verder helemaal geen series.Dit is gewoon zo leuk omdat je er inderdaad echt helemaal middenin zit, je gaat echt alles verdacht vinden ja.
Uitspraken en bepaalde blikken van mensen, en inderdaad de positie van de kandidaten.
Muah laat ook wel zien dat het al tot een bepaald punt is gerezen bij sommige mensen, en dat je het daarom juist serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar deze bagger is toch geen opbouwende kritiek?Zoiets valt op deze manier toch überhaupt niet serieus te nemen?
Maar dit seizoen is Jan-Willem ook gewoon de mol dus is mijn tunnelvisie terechtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt hè?![]()
En iedere keer jezelf voornemen dat je géén tunnelvisie gaat krijgen en dan toch vanaf afleverng `1 op 1 kandidaat fixeren
Oh, ik had het over de topicpointerquote:
Ik heb ook helemaal geen tijd om een serie te kijken. Daarom download ik het en kijk ik alles in een dag of weekendquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik volg ook verder helemaal geen series.Dit is gewoon zo leuk omdat je er inderdaad echt helemaal middenin zit, je gaat echt alles verdacht vinden ja.
Uitspraken en bepaalde blikken van mensen, en inderdaad de positie van de kandidaten.
Ik zei al voor dat de eerste aflevering begon dat Jan Willem de mol is. En so far wordt dat alleen maar aan alle kanten bevestigdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dit seizoen is Jan-Willem ook gewoon de mol dus is mijn tunnelvisie terecht
Dat heb ik dus nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt hè?![]()
En iedere keer jezelf voornemen dat je géén tunnelvisie gaat krijgen en dan toch vanaf afleverng `1 op 1 kandidaat fixeren
Ja hij is het ook gewoonquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei al voor dat de eerste aflevering begon dat Jan Willem de mol is. En so far wordt dat alleen maar aan alle kanten bevestigd
Kan toch ook gewoon in één topic? Men neme; FB?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muah laat ook wel zien dat het al tot een bepaald punt is gerezen bij sommige mensen, en dat je het daarom juist serieus moet nemen.
Maar verschillende mensen pakken die dingen op verschillende manieren aanOp deze manier krijgen andere mensen ook een kans om er wat over te zeggen, toch?
Niet, Sofie!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dit seizoen is Jan-Willem ook gewoon de mol dus is mijn tunnelvisie terecht
Tik 'm aan biatch. Ik zit ook op Jan-Willem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook weer wel ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen tijd om een serie te kijken. Daarom download ik het en kijk ik alles in een dag of weekend
Niet op Jay Double You zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nietIk kan niet kiezen, ik zie constant weer verdachte trekjes in andere kandidaten, en dan kan ik geen keuze maken uit welke dingen nou het meest verdacht zijn.
Ik wissel zo gigantisch vaak.
Ja echt hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon in één topic? Men neme; FB?
Sowieso, die 'aanwijzingen' en 'hints' van mensen die niet op Jan-Willem zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tik 'm aan biatch. Ik zit ook op Jan-Willem.
Nog niet, maar wie weet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet op Jay Double You zitten
[..]
quote:
Wij en Moira wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tik 'm aan biatch. Ik zit ook op Jan-Willem.
Mijn aanwijzing is.. let op!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Sowieso, die 'aanwijzingen' en 'hints' van mensen die niet op Jan-Willem zitten![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet op Jay Double You zitten
[..]
Ja echt hè?![]()
Die blik van hem af en toe![]()
Ik heb het ook altijd mis gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat de kans gewoon echt heel groot is dat die 'mol-schijnbeweging' en wat andere van die aanwijzingen/hints/JW's gedrag echt doelbewust WIDM-regie zijn (en Jan-Willem in zijn rol als mol)
Fuck the EBU.
Veenendaal is vlakbij mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn aanwijzing is.. let op!
Hij komt uit Veenendaal.
VEENMOL! AAAAAAIGHT.
quote:
Nog een aanwijzingquote:
Echt geen tijd voor.quote:
Gewoon uitzendinggemist.nl johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt geen tijd voor.
Nou ja. Ik heb geen tijd om op steeds dezelfde rijd iets te kijken. De ene week lukt het wel op maandag en de andere week niet. En als je er dan eentje mist is het niet leuk meer
En wat dacht je gewoon van de opdrachten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd mis gehadMaar denk dat de kans gewoon echt heel groot is dat die 'mol-schijnbeweging' en wat andere van die aanwijzingen/hints/JW's gedrag echt doelbewust WIDM-regie zijn (en Jan-Willem in zijn rol als mol)
Dit. Hoef dat hele programma niet eens meer te kijken. En lekker mensen die het volgen teleurstellen door het ze te vertellenquote:
En dan moeten kijken op mn iPad of laptop? Nee dank jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon uitzendinggemist.nl johHele week de tijd om er ff lekker een uurtje voor te gaan zitten
hee ik heb jouw surpries nogquote:
Wie had je getrokken dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
hee ik heb jouw surpries nog![]()
zelf een hele tijd niet op FOK! gezeten in november/december dus mijn surprise nooit gemaakt![]()
![]()
Ik zweet nog steeds peentjes tijden de executies als hij aan de beurt is. Wat als hij een rood schermt krijgtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dit. Hoef dat hele programma niet eens meer te kijken. En lekker mensen die het volgen teleurstellen door het ze te vertellen
Rockieejjquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wie had je getrokken dan?
Ben je wel lief voor hem?
Het is zonde voor het mannetjequote:
Dan is dat nepquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zweet nog steeds peentjes tijden de executies als hij aan de beurt is. Wat als hij een rood schermt krijgt
De mol krijgt nooit een rood schermquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat dacht je gewoon van de opdrachten?
Hij rent direct naar een groep met sporters voor die roeiopdracht, als mol weet hij natuurlijk al van te voren dat ze het vervolgens tegen hen moeten opnemen en dat ze alleen geld verdienen als ze winnen. Zulke dingen gewoonm, hij is de mol![]()
![]()
Oh ik kijk altijd via m'n laptopquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:46 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan moeten kijken op mn iPad of laptop? Nee dank je
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies
En ook in aflevering 2 toen hij zo dat dak opliep terwijl hij wist dat de tijd toen begon te lopen, en ze nog bezig waren met het andere team
Ik zou vorig jaar zweren dat Tim de mol was en dat hij expres een rood scherm kreeg, maar toen werd idd ook benadrukt: de mol krijgt nooit een rood schermquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
De mol krijgt nooit een rood scherm
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaEn die grijns die hij toen had, ook zo lekker door die walkie talkie lopen blèren wetende dat hij zo ook nog eens afleidde van het andere duo om te proberen om hun opdracht te laten falen enzo
![]()
En een beetje met dat touw naar beneden gooien om zogenaamd nog actief over te komen, wetende dat het toch zou mislukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |