ff weg van huis!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Opzich wel ja, was toen ook wel even lekker. En nee, iet eens.Geen internet
Maar toen was ik ook nog geen FOK!ker.
Tally is kut en we willen haar weg hebben.quote:
Ja? Downloaden waard?quote:
Haten op Tally.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tally is kut en we willen haar weg hebben.
Precies.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef Tally het volgende:
[..]
ff weg van huis!
Wifi is toch niet alleen van FOK!
Helemaal niets!quote:
Ik moest erg wennen aan de hoofdpersonen, maar ik volg inmiddels de serie trouw op Veronica. Ik vind hem beter geschreven dan bijv. een Scandal. En daarnaast (vind ik) is de serie niet te voorspellendquote:
Slijmbal?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zie je toch? Ga huilen, slijmbal.
Scandal ken ik eigenlijk ook niet. Blacklist heb ik net seizoen 1 gezien en vond ik aardig. Leuk gevonden sommige dingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest erg wennen aan de hoofdpersonen, maar ik volg inmiddels de serie trouw op Veronica. Ik vind hem beter geschreven dan bijv. een Scandal. En daarnaast (vind ik) is de serie niet te voorspellend
Ik denk dat mensen dat ook het voornaamste punt vinden van 'wat er mis met haar is'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Slijmbal?
Tally mag hier wel wat meer zijn, maar verder is er niets mis met haar, wel?
Ik zit al een tijdje te bedenken wat ik voor FOK! deed maar weet het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.
Nee, klopt. Maar FOK! is toch wel onmisbaar nu. Als ik nu een paar weken weg zou zijn zou ik toch echt wel even af en toe FOK! willen checken.
Destijds had ik nog helemaal geen site waar ik aan verslaaf was, toen leek het nog alsof ik een leven had.
Blacklist volg ik op rtl 4. Ik vind die Red wel charmantquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Scandal ken ik eigenlijk ook niet. Blacklist heb ik net seizoen 1 gezien en vond ik aardig. Leuk gevonden sommige dingen.
Het begon iig bij Tally die kwam haten op de TCquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
Waar komt al deze haat ineens vandaan?
Sure, begrijpelijk, maar daar kan toch verandering in komen? Misschien is er wel een goede reden voor, weet ik het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen dat ook het voornaamste punt vinden van 'wat er mis met haar is'
Ik geef er geen aandacht aan. Hoef jij ook niet te doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Slijmbal?
Tally mag hier wel wat meer zijn, maar verder is er niets mis met haar, wel?
Ahja?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het begon iig bij Tally die kwam haten op de TC
Ik speelde een vaag internetspelletje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te bedenken wat ik voor FOK! deed maar weet het eigenlijk niet
Terecht wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het begon iig bij Tally die kwam haten op de TC
Ik zag deel 1 en wilde meteen de rest zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blacklist volg ik op rtl 4. Ik vind die Red wel charmant
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
Iki haat alleen op mensen die wie is de mol haten
quote:
Aaah ja ik ook! En zo'n chatroom Ilse of zo. En muziek downen. En ICQ!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik speelde een vaag internetspelletje.Dat heb ik volgens mij 5/6 jaar volgehouden. Tot het spel opeens dood was.
Heb jij er de afgelopen jaren verandering in zien komen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sure, begrijpelijk, maar daar kan toch verandering in komen? Misschien is er wel een goede reden voor, weet ik het.
Jij snapt hetquote:
Dan ben ik nu sowieso benieuwd naar de rest van het seizoenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zag deel 1 en wilde meteen de rest zien
Chatrooms heb ik nooit aan gedaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah ja ik ook! En zo'n chatroom Ilse of zo. En muziek downen. En ICQ!
Roger that. Beetje positiviteit mag ook wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geef er geen aandacht aan. Hoef jij ook niet te doen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij er de afgelopen jaren verandering in zien komen?
Dat is het punt.
Tally is een goede mod op SEX, maar heel veel ONZ users kennen haar niet eens (of denken dat ze een man is) omdat ze haar gewoon nooit zien hier. In elk geval niet meer dan een willekeurige noob die niet erg opvalt.
Ik vind dat ze een punt hebben
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
Ik begrijp even niet waarom mensen denken dat dit gaat werken. Topics maken om te huilen over mods, terwijl iedereen weet dat FOK! geen democratie is.
Hijs wel leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik nu sowieso benieuwd naar de rest van het seizoen
Ik heb altijd maar één adres gehadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Chatrooms heb ik nooit aan gedaan.
Ik had wel een speciaal msn adres voor dat spel, zoals iedereen dat daar had.En dan online zijn met twee verschillende msn adressen, één persoonlijk en één voor dat spel.
Aparte bezigheid was dat wel.
Ja echt hè?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een bazenserie.Zit zo geniaal in elkaar.
Ik had op een gegeven moment zelfs kloontjes op dat spel, maar daar moest ik dan natuurlijk ook een msn adres voor hebben.quote:
Meh, ik vind het altijd wel mooi om te zien als er af en toe kritiek wordt geuit. Is ook belangrijkquote:
Ik volg ook verder helemaal geen series.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt hè?![]()
Het is eigenlijk het enige wat ik volg.
Lekker de wildste theorieën bedenken, elke stap en elk woord als verdacht bestempelen. Bedenken wat de beste molpositie zou zijn in een bepaalde opdracht etc.
Maar deze bagger is toch geen opbouwende kritiek?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, ik vind het altijd wel mooi om te zien als er af en toe kritiek wordt geuit. Is ook belangrijk
Kan men ook als opbouwend opvatten
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat.
Die had ik nog niet gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |