De Chinese Fontas??quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:22 schreef ratatat het volgende:
[..]
Gaat wolong niet kopen vannacht dan?
Ik ben er nog wel evenquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:55 schreef edcetera het volgende:
Waar is de hele nightshift-harem trouwens vannacht![]()
Ben ik er ook weer een keertje![]()
Na ja, Kusjes en tot latersz,
Lotte (-geval)
Cryptsy is hier ook helemaal dood, ziggo/regio haarlem..quote:
Ik moet heul nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tja, jij moet wel, maar where the f# is de rest
Vrijwillig op mij reageren: Lijkt me ook niet zo'n pretjequote:Op woensdag 22 januari 2014 01:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik moet heul nietBen hier gewoon vrijwillig hoor
Ach, anders ga ik me ook maar vervelen en op straat rondhangenquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vrijwillig op mij reageren: Lijkt me ook niet zo'n pretje
Verdient momenteel misschien meer, dan handelen in cryptos, he Maximaquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, anders ga ik me ook maar vervelen en op straat rondhangen
Maximaquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Verdient momenteel misschien meer, dan handelen in cryptos, he Maxima
Ik vond hem zelf eigenlijk "best of the worst" , maar had je al een betere naam gekregen?quote:
Meer als in "spielerei" ?quote:Ik handel sowieso niet echt
Ik heb nog geen vrouwennaam zover ik weetquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf eigenlijk "best of the worst" , maar had je al een betere naam gekregen?
[..]
Meer als in "spielerei" ?
Ah, getuige van een neutrale mod! (behalve je affaires met trolletje, welke ik je vergeef als niet jaloers zijnd geslacht uiteraardquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vrouwennaam zover ik weet
Minen met toekomstpotentie en spelen ermee op risico/crap-coins, doe ik op cryptsie. Wat geld steken in een ontwikkeling met potentie, waar ik in geloof ergens anders.quote:En nee, ook niet echt om te spelen, ik mine wat in mijn ogen potentie heeft voor de toekomst en dat trade ik naar BTC, maar verder niet.
Trolletjequote:Op woensdag 22 januari 2014 02:28 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ah, getuige van een neutrale mod! (behalve je affaires met trolletje, welke ik je vergeef als niet jaloers zijnd geslacht uiteraard)
(bij deze slijmgehalte gedumpt
)
Ik ben ook gewoon geen tradenquote:[..]
Minen met toekomstpotentie en spelen ermee op risico/crap-coins, doe ik op cryptsie. Wat geld steken in een ontwikkeling met potentie, waar ik in geloof ergens anders.
Ik heb sinds een maand ofzo (na de laatste crash) ook weer de draad opgepikt (na prive-omstandigheden) en eens actief gaan verdiepen in het hele Bitcoin gebeuren en de handel in het bijzonder (eenvoudig toegankelijke toegang tot traden zonder tussenkomst van de gevestigde orde) en verder vanwege de interesse en fascinatie over het hele Bitcoin-gebeuren, wat ik al 2,5 jaar volg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Trolletje
[..]
Ik ben ook gewoon geen tradenHeb wel eens wat geprobeerd, maar ik zou denk ik binnen een maand een maagzweer hebben
quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben verliefd op het leven![]()
en op Maxbet
En ik op ikwiltrolletjequote:Op woensdag 22 januari 2014 02:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben verliefd op het leven![]()
en op Maxbet
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ai, er stijgt een wind van jaloursie ineens op
que paso
hij was wel onterechtquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En 1 note in zoveel baggerposts hier valt nog best mee
quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:57 schreef edcetera het volgende:
Ik ga de kroeg maar verlaten, Max
Die hitsige wijven staan op je te wachten![]()
Gun je je prive-momenten![]()
Trouwens kinderbedtijd en morgen weer vroeg op. Nachtdienst wisselt de dienst af
Doedels en fijne nacht, dames/heren van het goede leven
Totoquote:
Dank, en "don't drink and drive them crazy" hequote:Op woensdag 22 januari 2014 02:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik blijf nog even, morgen nachtdienst dus nu wat langer wakker blijven
Welterusten ed
232 op het momentquote:Op woensdag 22 januari 2014 03:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oja, ik las gisteren die doge bobslee shizzle. Is doge al gestegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |