Heb ook wel eens zo'n ingeving en dan móét ik zo'n domeinnaam direct registrerenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:15 schreef dimmak het volgende:
Ik heb vandaag ook een crypto gerelateerd domeinnaam geregistreerd.
Mocht FOK ons niet meer leuk vinden kunnen we daar verder gaan met een Nederlands crypto-forum in de toekomst. Anders ga ik er denk ik een blogje op beginnen denk ik.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb ook wel eens zo'n ingeving en dan móét ik zo'n domeinnaam direct registreren
Dag later denk ik dan "wtf... wat moet ik er mee"
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zitten in de BIT SC
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:08 schreef MaGNeT het volgende:
10x raden wie bl33p.nl geregistreerd heeft...![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb ook wel eens zo'n ingeving en dan móét ik zo'n domeinnaam direct registreren
Dag later denk ik dan "wtf... wat moet ik er mee"
Afijn, ik kan de hostingkosten bij de aangifte nog wat verrekenen met de Adsense opbrengsten, dus netto kost het niet zoveel.
Opslagruimte? Of webspace voor je sitequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inderdaad.Maar ik had al ff snel opslag ruimte nodig, dus dacht ik alvast ff door.
Werkt hier prima (vrij traag als gewoonlijk, maar werkbaar). Oversturen van coins gaat alleen altijd heeel traaaagquote:
ff naar mijjn WDC kijken: 3 sec max.quote:
"Goedkoop" is een verkeerd woord, tenzij je wilt daytraden. De grote hype lijkt me nu voorbij alhoewel hij nog gekke dingen kan doen:quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:11 schreef ratatat het volgende:
Kak, geen BTC op coinsup, geen 'goedkope' doge
Gaat wolong niet kopen vannacht dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
"Goedkoop" is een verkeerd woord, tenzij je wilt daytraden. De grote hype lijkt me nu voorbij alhoewel hij nog gekke dingen kan doen:
Don't trust me, don't trust Doge![]()
De Chinese Fontas??quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:22 schreef ratatat het volgende:
[..]
Gaat wolong niet kopen vannacht dan?
Ik ben er nog wel evenquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:55 schreef edcetera het volgende:
Waar is de hele nightshift-harem trouwens vannacht![]()
Ben ik er ook weer een keertje![]()
Na ja, Kusjes en tot latersz,
Lotte (-geval)
Cryptsy is hier ook helemaal dood, ziggo/regio haarlem..quote:
Ik moet heul nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tja, jij moet wel, maar where the f# is de rest
Vrijwillig op mij reageren: Lijkt me ook niet zo'n pretjequote:Op woensdag 22 januari 2014 01:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik moet heul nietBen hier gewoon vrijwillig hoor
Ach, anders ga ik me ook maar vervelen en op straat rondhangenquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vrijwillig op mij reageren: Lijkt me ook niet zo'n pretje
Verdient momenteel misschien meer, dan handelen in cryptos, he Maximaquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, anders ga ik me ook maar vervelen en op straat rondhangen
Maximaquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Verdient momenteel misschien meer, dan handelen in cryptos, he Maxima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |