SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
De hele nacht op mijn brommer vind ik toch wel wat lang.
Brommers kieken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
Ongeacht welke brommer
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
Ongeacht welke brommer
De hele nacht op mijn fiets dan? Ik ga nog een keer 's nachts wielrennen. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
Ongeacht welke brommer
Is die garage een beetje geisoleerd?quote:
Jij bent nog nooit in de Achterhoek geweest he?quote:
Doe je wel goede verlichting op? De meeste wielrenners letten nergens op, rijden harder dan veilig is en hebben alle verlichting wegbezuinigd...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:23 schreef rolklem het volgende:
[..]
De hele nacht op mijn fiets dan? Ik ga nog een keer 's nachts wielrennen. Omdat het kan.
Wat voor kleur brommer hebbe gij?quote:
Nee *doet deur gelijk weer dicht*quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is die garage een beetje geisoleerd?
De meeste hebben geen eens een bel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Doe je wel goede verlichting op? De meeste wielrenners letten nergens op, rijden harder dan veilig is en hebben alle verlichting wegbezuinigd...
Nee, wel een paar jaar in Twente gewoond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in de Achterhoek geweest he?
Blauw.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor kleur brommer hebbe gij?
hmm, toch ken je de term niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, wel een paar jaar in Twente gewoond.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Blauw.
En een roze, maar daar maak ik minder km's op.
Hoezo provinciaalse? Het is tegenwoordig landelijk bekendquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik negeer de provinciaalse uitleg.
Ze deed die garage niet voor niets snel dicht... ze maakt blijkbaar teveel geluid voor die bergruimte, tijdens het kiekn...quote:
Koud, fietsie...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze deed die garage niet voor niets snel dicht... ze maakt blijkbaar teveel geluid voor die bergruimte, tijdens het kiekn...
Brommers kieken doe je niet in de garagequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze deed die garage niet voor niets snel dicht... ze maakt blijkbaar teveel geluid voor die bergruimte, tijdens het kiekn...
Wat een belachelijk vooroordeel. Zal ik eens wat zeggen over alle automobilisten die de regels niet kennen, nooit stoppen bij gelijkwaardige kruispunten, mij niet eens voorlaten als het regent, die mij inhalen met 10cm ertussen met 40km/h snelheidsverschil? Of alle oude mensen die met 10km/h naast elkaar fietsen waar je niet kan inhalen? Of over alle fietsers die eerst achterom kijken als er gebeld wordt, terwijl ik dan al in hun achterwiel zit en moet remmen? Of alle scooters en brommers die keihard toeteren als ik even een paar seconde niet achterom zit op te letten en bijvoorbeeld aan het eten ben en daardoor niet helemaal op het rechterandje fiets? Lijkt me niet de bedoelingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Doe je wel goede verlichting op? De meeste wielrenners letten nergens op, rijden harder dan veilig is en hebben alle verlichting wegbezuinigd...
Okequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Blauw.
En een roze, maar daar maak ik minder km's op.
Die heb ik volgens mij niet gezien. Ik zal hem eens kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral door zijn rol in The Secretary zeker?
Geen vooroordeel, ik moet regelmatig vol in de remmen voor wielrenners. Ik ben blij dat mijn brommer goede remmen heeft, anders had ik er allang een doodgereden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:27 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wat een belachelijk vooroordeel. Zal ik eens wat zeggen over alle automobilisten die de regels niet kennen, nooit stoppen bij gelijkwaardige kruispunten, mij niet eens voorlaten als het regent, die mij inhalen met 10cm ertussen met 40km/h snelheidsverschil? Of alle oude mensen die met 10km/h naast elkaar fietsen waar je niet kan inhalen? Of over alle fietsers die eerst achterom kijken als er gebeld wordt, terwijl ik dan al in hun achterwiel zit en moet remmen? Of alle scooters en brommers die keihard toeteren als ik even een paar seconde niet achterom zit op te letten en bijvoorbeeld aan het eten ben en daardoor niet helemaal op het rechterandje fiets? Lijkt me niet de bedoelingiedereen doet wel eens iets fout, iedereen uit elke groep van bestuurders, en geen enkele groep is meer fout dan een ander.
Maar ik weet zeker dat ik zo veilig mogelijk als ik kan doen fiets voor anderen.
Hey zo heb ik mijn hele jeugd doorgebracht ja, niet mopperen. BTW er was geen brommer die het bijhield dus er is niets gevaarlijks aan als je dan even eet of drinkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen vooroordeel, ik moet regelmatig vol in de remmen voor wielrenners. Ik ben blij dat mijn brommer goede remmen heeft, anders had ik er allang een doodgereden.
Maar gelukkig is het nu winter, dat scheelt enorm.
Enne, eten op de fiets --> stap even af. Graag ook voor appen, SMS-en en kaartlezen.
De meeste wielrenners rijden tussen de 35 en 45 km/uur, daar rij ik zo langsheen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey zo heb ik mijn hele jeugd doorgebracht ja, niet mopperen. BTW er was geen brommer die het bijhield dus er is niets gevaarlijks aan als je dan even eet of drinkt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen vooroordeel, ik moet regelmatig vol in de remmen voor wielrenners. Ik ben blij dat mijn brommer goede remmen heeft, anders had ik er allang een doodgereden.
Maar gelukkig is het nu winter, dat scheelt enorm.
Enne, eten op de fiets --> stap even af. Graag ook voor appen, SMS-en en kaartlezen.
Serieus, voor dat geld koop je een veel betere Android telefoonquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen, ik ga kijken of ik een iPhone fijn vind werken
En dan moet ik weer uitwijken omdat er zo'n klote scooteraar een wielrenner in moet halenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De meeste wielrenners rijden tussen de 35 en 45 km/uur, daar rij ik zo langsheen.
Ik gebruik mijn spiegels WEL, maar als je met 120 aan komt scheuren op een weg waar je 50 mag zie ik je inderdaad te laat. Sorry.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan moet ik weer uitwijken omdat er zo'n klote scooteraar een wielrenner in moet halen
Daar hoef jij geen sorry voor te zeggen maar die laagvliegende aso welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn spiegels WEL, maar als je met 120 aan komt scheuren op een weg waar je 50 mag zie ik je inderdaad te laat. Sorry.
120? Dan ben ik nog aan het optrekken denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn spiegels WEL, maar als je met 120 aan komt scheuren op een weg waar je 50 mag zie ik je inderdaad te laat. Sorry.
Deze kost 0 euroquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, voor dat geld koop je een veel betere Android telefoon
*grinnik*quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
120? Dan ben ik nog aan het optrekken denk ik.
Man, als ik die alfa heb zit ik nog maar net in z'n 2quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
120? Dan ben ik nog aan het optrekken denk ik.
Met een abbo zeker? Dan nog is het teveel geldquote:
Nee, dat was ook de 3e versnellingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Man, als ik die alfa heb zit ik nog maar net in z'n 2
Overigens ook met m'n motor
Niet hard genoeg optrekken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Wat trouwens wel ergelijk is, zijn die scooters welke langs de autos rijden om vooraan te gaan staan. En vervolgens niet
[..]
Met een abbo zeker? Dan nog is het teveel geld
Is volgens mij net als met anale seks. Als je maar vaak genoeg geneukt wordt dan raak je er aan gewend en dan doet het geen pijn meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen, ik ga kijken of ik een iPhone fijn vind werken
Zie editquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Is volgens mij net als met anale seks. Als je maar vaak genoeg geneukt wordt dan raak je er aan gewend en dan doet het geen pijn meer.
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Is volgens mij net als met anale seks. Als je maar vaak genoeg geneukt wordt dan raak je er aan gewend en dan doet het geen pijn meer.
Doen ze ook voor mij bij een stoplicht. Ik op mijn fietsie kan veel sneller optrekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Wat trouwens wel ergelijk is, zijn die scooters welke langs de autos rijden om vooraan te gaan staan. En vervolgens zo traag als dikke stront optrekken
Terecht. Ik sluit netjes in de rij aan. Hoewel sommige automobilisten wel dusdanig traag optrekken dat ik alsnog de neiging heb er langs te gaan (maar op een kruising doe ik dat dus niet, want niet veilig genoeg).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zie edit![]()
Inderdaad ja. Daar ga ik dan altijd heel strak langs
Gewoon verbannen die scooteraarsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:39 schreef rolklem het volgende:
[..]
Doen ze ook voor mij bij een stoplicht. Ik op mijn fietsie kan veel sneller optrekken
Nee, m'n zusje heeft er nog 1 overquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Wat trouwens wel ergelijk is, zijn die scooters welke langs de autos rijden om vooraan te gaan staan. En vervolgens zo traag als dikke stront optrekken
[..]
Met een abbo zeker? Dan nog is het teveel geld
Oh jammer. Naja met de motor lukt dat welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat was ook de 3e versnellingde 100 haalt die net in z'n 2
Dat dacht m'n ex ook. Tot ik hem er een keer per ongeluk te ver in schoofquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee hoor, anale seks was vanaf de eerste keer lekker.![]()
Dan kan ik het me voorstellen, maar ik rij niet voor niks een vlotte auto.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Terecht. Ik sluit netjes in de rij aan. Hoewel sommige automobilisten wel dusdanig traag optrekken dat ik alsnog de neiging heb er langs te gaan (maar op een kruising doe ik dat dus niet, want niet veilig genoeg).
Ik zal het vanzelf merken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat dacht m'n ex ook. Tot ik hem er een keer per ongeluk te ver in schoof
Nee want het is fijn om in hun wiel te zitten en ze opeens voorbij te rijden als ze niet oplettenquote:
In dat geval zou ik het even proberen, maar beter verleng je je abbo met een mooie Android telefoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, m'n zusje heeft er nog 1 over
[..]
Oh jammer. Naja met de motor lukt dat wel
Nee, dat kan je niet. Echt niet. Nog nooit meegemaakt in de afgelopen 30.000 km. Maak je geen illusies, rolklem. Fietsers zijn sloom.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:39 schreef rolklem het volgende:
[..]
Doen ze ook voor mij bij een stoplicht. Ik op mijn fietsie kan veel sneller optrekken
Daar moet ik nog een jaar voor wachtenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In dat geval zou ik het even proberen, maar beter verleng je je abbo met een mooie Android telefoon.
Neuh, het levert zoveel schade op als je over ze heen rijdtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:41 schreef rolklem het volgende:
[..]
Nee want het is fijn om in hun wiel te zitten en ze opeens voorbij te rijden als ze niet opletten
Applequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee hoor, anale seks was vanaf de eerste keer lekker.![]()
Hmz... dan kwam je verder dan pakweg 33 cm??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat dacht m'n ex ook. Tot ik hem er een keer per ongeluk te ver in schoof
Kom een keer hierheen en ik laat het je zien. Eén voorwaarde: ik houd het paaltje met het knopje vast.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet. Echt niet. Nog nooit meegemaakt in de afgelopen 30.000 km. Maak je geen illusies, rolklem. Fietsers zijn sloom.
Overigens: dit geldt voor bromfietsers, niet voor snorfietsers.
Zijn altijd bejaarden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan ik het me voorstellen, maar ik rij niet voor niks een vlotte auto.
Ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een jaar voor wachten
Wil je dood?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:41 schreef rolklem het volgende:
[..]
Nee want het is fijn om in hun wiel te zitten en ze opeens voorbij te rijden als ze niet opletten
Kan ik me voorstellen, ik heb altijd van die opgeschoten jochies welke hun rolletjes aanpassen voor een hoge topsnelheid, waarbij ze vergeten dat ze een slomere acceleratie hebben.quote:
Jargon voor: heel dicht achter je voorganger rijden. Rem ik, ben jij dood.quote:
Zou het topic wel weer op een beetje een leesbaar tempo gaan...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jargon voor: heel dicht achter je voorganger rijden. Rem ik, ben jij dood.
1) Ik rijd er nooit heel dicht achter, dat doe ik zelfs niet met wielrenners die ik al jaren ken. 2) Ik rijd er nooit precies achter, ik rijd altijd aan de linkerkant van iemand. 3) Ik kijk nooit naar de brommer/scooter/bestuurder, maar altijd 50m verderop. 4) In bochten zit ik er verder achter. Vertrouw je mij al dat ik echt wel veilig rijd?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jargon voor: heel dicht achter je voorganger rijden. Rem ik, ben jij dood.
Nee, dan moet ik dood. Ik post meer dan rolklem, gok ik zo...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou het topic wel weer op een beetje een leesbaar tempo gaan...
Als ik je tegenkom, rij ik hard voorbij. Wielrenner = oppassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef rolklem het volgende:
[..]
1) Ik rijd er nooit heel dicht achter, dat doe ik zelfs niet met wielrenners die ik al jaren ken. 2) Ik rijd er nooit precies achter, ik rijd altijd aan de linkerkant van iemand. 3) Ik kijk nooit naar de brommer/scooter/bestuurder, maar altijd 50m verderop. 4) In bochten zit ik er verder achter. Vertrouw je mij al dat ik echt wel veilig rijd?
Hé, beetje aardig doen tegen mij, ik praat over jou alsof ik over mijn kind praat!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou het topic wel weer op een beetje een leesbaar tempo gaan...
Jij dood, rolklem in de bak. Straks blijft alleen fietsie over hierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik dood. Ik post meer dan rolklem, gok ik zo...
Oftewel, altijd oppassenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik je tegenkom, rij ik hard voorbij. Wielrenner = oppassen.
Overigens: bejaarden = oppassen, omgeving van school = oppassen, woonwijk = oppassen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Heeft geen zin om mijn bromfiets op te voeren, haal de topsnelheid toch nooit.quote:
Serieus, ik let echt altijd op mijn veiligheid, maar nog meer op die van anderen. Geloof mij maar als ik zeg dat alles wat ik doe te vertrouwen is. Ik heb mijn remblokjes pas een half jaar en ik fiets echt niet zoveel, maar zou het liefst alweer nieuwe nemen, omdat dat nóg veiliger is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik je tegenkom, rij ik hard voorbij. Wielrenner = oppassen.
Overigens: bejaarden = oppassen, omgeving van school = oppassen, woonwijk = oppassen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik kan me voorstellen dat je eventueel zou willen dat die beter optrekt, top boeit toch niet zo in de stad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heeft geen zin om mijn bromfiets op te voeren, haal de topsnelheid toch nooit.
Ik rij het grootste stuk in de polder, probeer steden en dorpen te vermijden. Schiet niet op. Maar ik rij nu weer 4-takt in plaats van 2-takt. Minder herrie, minder gezeur met olie. Wel minder goed optrekken, nouja, dat mot dan maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je eventueel zou willen dat die beter optrekt, top boeit toch niet zo in de stad.
Is een motorscooter dan niet wat voor je ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik rij het grootste stuk in de polder, probeer steden en dorpen te vermijden. Schiet niet op. Maar ik rij nu weer 4-takt in plaats van 2-takt. Minder herrie, minder gezeur met olie. Wel minder goed optrekken, nouja, dat mot dan maar.
Jij rijdt recreatief? Je werkt toch op de Uithof? Of niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik rij het grootste stuk in de polder, probeer steden en dorpen te vermijden. Schiet niet op. Maar ik rij nu weer 4-takt in plaats van 2-takt. Minder herrie, minder gezeur met olie. Wel minder goed optrekken, nouja, dat mot dan maar.
Die zijn spuuglelijk. Als ik dan toch een nieuw rijbewijs zou halen, dan koop ik wat moois.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is een motorscooter dan niet wat voor je ?
Woon-werk. A'foort Utrecht is met de auto niet te doen, dus 25 km heen en 25 km terug met de broem...bevalt prima.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij rijdt recreatief? Je werkt toch op de Uithof? Of niet.
Ghegheghe ik heb jaren Kawasaki gereden. Tot uk kwam.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die zijn spuuglelijk. Als ik dan toch een nieuw rijbewijs zou halen, dan koop ik wat moois.
Dat had ik verwacht ja, maar dat is geen polder? Reed ook vaak binnendoor naar A'foort (mijn garage zat daar en woonde in Utrecht).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Woon-werk. A'foort Utrecht is met de auto niet te doen, dus 25 km heen en 25 km terug met de broem...bevalt prima.
Ja, dat is dus ook mijn probleem. Ik kan het als moeder niet maken om mezelf dood te rijden. Uk heeft mij nodig...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ghegheghe ik heb jaren Kawasaki gereden. Tot uk kwam.
Hier wijk uit, langs provinciale weg naar Soest - klein stukje dorp - provinciale weg naar Soesterberg -dorp mis houden- en dan provinciale weg langs Huis ter Heide en Zeist, stukje door De Bilt - stuk weilend - snelweg onderdoor - de uithof.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik verwacht ja, maar dat is geen polder? Reed ook vaak binnendoor naar A'foort (mijn garage zat daar en woonde in Utrecht).
Overigens is het met de spitsstrook en dergelijke de afgelopen jaren wel beter geworden.
Statistieken zeggen wat anders.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
Als je een motor koopt rij je jezelf niet zomaar dood hoor, anders zou ik ook allang dood moeten zijn.
Klopt, maar dat is geen polderquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier wijk uit, langs provinciale weg naar Soest - klein stukje dorp - provinciale weg naar Soesterberg -dorp mis houden- en dan provinciale weg langs Huis ter Heide en Zeist, stukje door De Bilt - stuk weilend - snelweg onderdoor - de uithof.
80% langs provinciale weg
Kun je niet googlen??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe mij die statistieken eens dan.
Je hebt gezien hoe ik auto rij, als de auto sneller wordt, wordt dat nog ergerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
Als je een motor koopt rij je jezelf niet zomaar dood hoor, anders zou ik ook allang dood moeten zijn.
Welke van de 2 type motorrijders ben jij Vinniiee ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe mij die statistieken eens dan.
Ouders...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
Het saaie type.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:01 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Welke van de 2 type motorrijders ben jij Vinniiee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |