Wie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
TT had moeten zijn "HOERA! Moira. 4 jaar op FOK!"
Kom er eens af danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
Ik 6 jaar in oktober geloof ik. Hoera.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:
In april zit ik 5 jaar op FOK!
IT'S MAGIC.
Jij half jaar langer op FOK! dan ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik 6 jaar in oktober geloof ik. Hoera.![]()
Gefeliciteerd schatjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
En toch nog vaak een newbie worden genoemd hè.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij half jaar langer op FOK! dan ik
WIE?quote:
Neger, wat is deze? Ik dacht dat jij hier pas een paar maanden zat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gefeliciteerd schatje![]()
Ik ook al bijna
Ja in totaal wel wat langer, maar Moira. is jarigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gefeliciteerd schatje![]()
Ik ook al bijna
Homo,,,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neger, wat is deze? Ik dacht dat jij hier pas een paar maanden zat.
Mensen die al bijna 15 jaar op FOK! zitten (of staan, of lopen)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch nog vaak een newbie worden genoemd hè.Dat dit kan op de foks.
[..]
WIE?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neger, wat is deze? Ik dacht dat jij hier pas een paar maanden zat.
Dat zijn de eckte eckte, jwz.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die al bijna 15 jaar op FOK! zitten (of staan, of lopen)
FOK! is ook het enige leven wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan is FOK! gewoon het enige leven dat je kent
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh haha je zit hier ook echt nog niet zo lang
Is dit je enige account?
Wel standaard, jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:
Of van die figuren die een topic openen, gaan mopperen dat ze niet de gewenste reacties krijgen, en dan roepen dat vroeger alles beter was. Haalt iemand de registratiedatum erbij, zit TS hier pas een paar maanden, krijg je een lulverhaal van dat hij hier al 10 jaar zit maar zijn wachtwoord is vergeten.
Al helemaal als je hebt met een FOK!kerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK! is ook het enige leven wat je nodig hebt.
En dan lachen om die dt-post op BB.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Drie komma's voor jouw onwetendheid
Jawel hoor, je seksleven in KPD dumpen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al helemaal als je hebt met een FOK!kerEn dan specifiek een ONZer
Leven kan niet FOK!kiger
Wel swag voor jou dat je niet opvallend irritant ofzo bent, dan. Meeste noobs zijn dat wel. Je kabbelt gewoon langzaam mee met die flowquote:
Hij heeft die fase al gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel swag voor jou dat je niet opvallend irritant ofzo bent, dan. Meeste noobs zijn dat wel. Je kabbelt gewoon langzaam mee met die flow
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel swag voor jou dat je niet opvallend irritant ofzo bent, dan. Meeste noobs zijn dat wel. Je kabbelt gewoon langzaam mee met die flow
Fuck die shit brahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel hoor, je seksleven in KPD dumpen bijvoorbeeld.
Stoere praat. Wacht maar tot ik je eens tegen kom, dan verkracht ik je harder dan je ooit genomen zal worden. Neger of geen neger.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan lachen om die dt-post op BB.Ga maar weer vouwen, jongen.
Geil.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Stoere praat. Wacht maar tot ik je eens tegen kom, dan verkracht ik je harder dan je ooit genomen zal worden. Neger of geen neger.
Dit jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Meest originele grap in de FOK!geschiedenis dit, lach0n. [ afbeelding ]
Waarschijnlijk uit voorzorg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef Rezania het volgende:
Net een topic geopend, verschijnt niet eens in de nieuwe topics lijst. Raar.
Maar ik hou wel van piemels.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
iedereen die niet om 21.00 straks op tinychat is is homo hihi
Nee waarschijnlijk zit er een soort blokkade op je account gewoon uit voorzorg voor je kuttopics.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er wordt gefilterd op kut in de TT?
Ik ben een installatie aan het uitvoeren van een server, ziet het eruit alsof ik tijd heb voor een camsessie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
iedereen die niet om 21.00 straks op tinychat is is homo hihi
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk zit er een soort blokkade op je account gewoon uit voorzorg voor je kuttopics.
DAN STOP JE DIE INSTALLATIE MAAR!@!#!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben een installatie aan het uitvoeren van een server, ziet het eruit alsof ik tijd heb voor een camsessie?
Ja, want dat vindt het ziekenhuis waar ik nu voor werk meer dan prima.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DAN STOP JE DIE INSTALLATIE MAAR!@!#!
Hierop ga ik maar geen grappen maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want dat vindt het ziekenhuis waar ik nu voor werk meer dan prima.
Ik kom in de helquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hierop ga ik maar geen grappen maken.
Anders in de hell komen dit dat
Neen, gewoon droog in een vrouwelijke stinkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
hihi smeg staat droog en smacht naar pener.
quote:
Goede stage.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:23 schreef Flippiee het volgende:
Ik had wodka gekregen als afscheidscadeau van mijn stage
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Neen, gewoon droog in een vrouwelijke stinker
Zonder spuug, ongewild, ruw ende hard.
Nope moet nog gesprek hebben met begeleider van schoolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef FL_Freak het volgende:
zuip je het nu op?
tevens felicitatie voor het officieel halen ervan?
Jaquote:
succesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope moet nog gesprek hebben met begeleider van school
[..]
Ja
Succes! denk maar zo als je het niet haalt dan kom ik je stalken, dus beter dat je het dan haalt #extramotivatiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope moet nog gesprek hebben met begeleider van school
[..]
Ja
Oké, dan mag jij dit verklaren: 27cm keiharde bloedpener, interesse DM dan Hork aan naar 3030.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoera! Dan kun je nu weer stoppen met erover praten
Mijn brein kan deze informatie niet verwerken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dan mag jij dit verklaren: 27cm keiharde bloedpener, interesse DM dan Hork aan naar 3030.
Staat je niet, grgr van je modenicht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik laat een baardje groeien. Over paar dagen resultaat.
Ik heb trouwens echt een bazen bloes gekocht laatst. Was wel duur man 50 euroquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat je niet, grgr van je modenicht.
Bloes bestaat niet, het is een blouse. En mannen dragen een overhemd, geen blouse.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb trouwens echt een bazen bloes gekocht laatst. Was wel duur man 50 euro![]()
Maar hij is tof
Oke prima. Stuur binnenkort wel piccaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bloes bestaat niet, het is een blouse. En mannen dragen een overhemd, geen blouse.
Ik ben een week vrijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
verdomme ik wil aan het bier maar moet om 12 uur werken.
nicequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik ben vanaf de 28e ruim anderhalve week vrij. beat that motherfucker
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef Marie30 het volgende:
Vlug verbaggerd dit![]()
Tevens is een kuthork zo een lange stalen vork voor als het jeukt aan je![]()
Nee, 24/7 stoned zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en dan nog zul je 24/7 over je studie praten.
Waar stalken? Ik ben nauwelijks op FOK!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Succes! denk maar zo als je het niet haalt dan kom ik je stalken, dus beter dat je het dan haalt #extramotivatie![]()
Ik heb sinds 20 december 2x op de uni moeten zijnquote:
hommoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
Ik ben nog nooit stoned geweest, maar dan doe ik dat even, jwz.
Helemaal lijp dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
Ik ben nog nooit stoned geweest, maar dan doe ik dat even, jwz.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb sinds 20 december 2x op de uni moeten zijnVerder alleen maar studeren en vanaf tot de 28e nog 3 tentamens en dan anderhalve week vrij.
Wow, zo origineel.quote:
stalkers always have their ways.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar stalken? Ik ben nauwelijks op FOK!
Mja hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wow, zo origineel.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al helemaal als je hebt met een FOK!kerEn dan specifiek een ONZer
Leven kan niet FOK!kiger
Dat is waar.quote:
Waar ben jij dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb net m'n boek uit m'n tas gepakt, nu maar eens rondlopen in de bieb om te kijken of er iemand is om pauze mee te houden.
In de bieb, jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Waar ben jij dan?
Pauze houden? Man, je hebt geen flikker uitgevoerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb net m'n boek uit m'n tas gepakt, nu maar eens rondlopen in de bieb om te kijken of er iemand is om pauze mee te houden.
Ga m'n boek straks denk ik weer terug in m'n tas doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pauze houden? Man, je hebt geen flikker uitgevoerd.
#Struggles_in_de_UBquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ga m'n boek straks denk ik weer terug in m'n tas doenLekker naar huis toe, morgen vroeg op en dan de hele dag beunen.
Soms moet je ook gewoon concluderen dat het niks meer wordt vandaag en hopen op beterschap morgen. #tegelweishijtquote:
Naakt in een hoekje met een dekentje omdat mijn prins mij heeft laten zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naakt te wachten op je prins op het witte paard ?
Och, dat is wel naar. Lekker potje aan het janken met een norme kom ijs in je hand?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naakt in een hoekje met een dekentje omdat mijn prins mij heeft laten zitten
Jij bent dus een lotgenoot? Laat Moira jou ook wel eens zitten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Och, dat is wel naar. Lekker potje aan het janken met een norme kom ijs in je hand?
Dat werkt het beste
Ik zit ook alleen en Moira is hier niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent dus een lotgenoot? Laat Moira jou ook wel eens zitten?
Ik heb al een zak chips op, nu dan maar ijs eten
Zie je, lotgenoten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit ook alleen en Moira is hier niet.
heyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omygod jij leeft ook noggg.
AIGHITIEEEE
echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Aight1 heeft een Flippiee alarm.
Elke keer als iemand Flippiee zegt, gaan er meerdere toeters en bellen af en kan hij als de donder snel en adequaat reageren.
Dan ga ik eens sherlocken op Flippiee om te kijken of dit waar is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Aight1 heeft een Flippiee alarm.
Elke keer als iemand Flippiee zegt, gaan er meerdere toeters en bellen af en kan hij als de donder snel en adequaat reageren.
Haiiiquote:
haha ik heb geen leven meer, te druk met school en andere onzinnnnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik eens sherlocken op Flippiee om te kijken of dit waar is.
[..]
HaiiiMijn leven is leuk, maar druk
Ik heb zelfs een leven gekregen, sort of.
Hoe is dat van jou?
Straks zagen mijn ouders jullie, wil dat niet uitleggen.quote:
Gaat het wel goed op school? Woon je nog in die stad in het Zuuden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha ik heb geen leven meer, te druk met school en andere onzinnnnmaar mooi dat t jouwe leuk is
Dagquote:
Begrijpelijk wel eigenlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks zagen mijn ouders jullie, wil dat niet uitleggen.
Zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen.quote:
Ik ook niet. En voor je het weet weten ze alles van jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen.
Gaan ze je pohi doorlezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. En voor je het weet weten ze alles van je
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:09 schreef [url=http://forum.fok .nl/user/profile/231246]Rezania[/url] het volgende:
[..]
Gaan ze je pohi doorlezen.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Een zoon die niet van Ibracadabra houdt...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
Ik dacht eerst dat het seks met wijven betekende.
Mod zijn in onz en er nooit zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Tally het volgende:
Ja een beetje janken dat er nog een sc bij moet in ONZ en dan lekker op TC gaan zitten tikken.
Janken omdat je collega op SEX er nooit is, terwijl je zelf nooit in ONZ bentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Tally het volgende:
Ja een beetje janken dat er nog een sc bij moet in ONZ en dan lekker op TC gaan zitten tikken.
Negerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Dalando het volgende:
Niemand die reageert op mijn Zo, Goedenavond. Fucking duitsers
Wat nou Hollanderquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Dalando het volgende:
Niemand die reageert op mijn Zo, Goedenavond. Fucking duitsers
Tja... Als tieten hier verboden zijn moet je ergens heen hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Tally het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mod zijn in onz en er nooit zijn
Komt op hetzelfde neer toch
Onterechte bedoel je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
ik heb net een onjuiste ban gekregen in jullie tinychat room
Moira voor modquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Janken omdat je collega op SEX er nooit is, terwijl je zelf nooit in ONZ bent
Beter dan primaquote:
Ik ben fransquote:
Ben je een beetje zuur mono?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Janken omdat je collega op SEX er nooit is, terwijl je zelf nooit in ONZ bent
lompe's policy is noord kroea policyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
ik heb net een onjuiste ban gekregen in jullie tinychat room
Op welke manier wordt daar eigenlijk last van ondervonden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Tally het volgende:
Zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Tally het volgende:
[..]Ja want jij ziet hoe vaak ik hier ben
hier kreeg ik eens een FOK!ban voorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lompe's policy is noord kroea policy
Werkte ik bij een groot concern?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan meepraten
Niet meer bij dat grote concern aan het werk toch?
Denk wat je wil denkenquote:
Gaat het niet om 'voor de schermen'? Da's toch wel belangrijk als mod?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Tally het volgende:
[..]Ja want jij ziet hoe vaak ik hier ben
Die heb ik vaak genoeg gehoord. Meer dan vaak genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, mijn Ph waardes zijn normaal. Ik geef gewoon mijn mening.
Goed voor je, denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier kreeg ik eens een FOK!ban voor
Dat hoop ik?quote:
Oké, goed zo om om te gaan met users die kritiek geven, niet naar luisterenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik vaak genoeg gehoord. Meer dan vaak genoegAlleen wilde niemand luisteren.
En nu... Eigenlijk weer niet
Ik weet niet hoe het in Noord korea gaat. Ben ik nooit geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat doe ik al zeker, of wordt dat ook al afgekeurd in dit Noord Koreaanse regime?![]()
Niet zover ik weetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed voor je, denk ik
[..]
Dat hoop ik?
haal die ban eens wegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed voor je, denk ik
[..]
Dat hoop ik?
Onacceptabel! Banwaardig! Weer terug naar zwart!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Een mod die gaat lopen relschoppen, ongelooflijk.
dat dit kan op fokquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Jongen, fucking fuckingvullerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet zover ik weetIk draai bij een internet radio station (nee geen R49 of wtf het nu is) en ben fucking vakkenvuller.
Koning Willem zal hiervan horen, dat kan ik je verzekeren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dat dit kan op fok
#albertoquotes
Is ons niet vreemd, toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Ik doe niets, moet je klappen, Winnaar ONZ verkiezingen 2013?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Jij bent zuur dat je vriendinnetje geen mod geworden is en ik gevraagd benquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oké, goed zo om om te gaan met users die kritiek geven, niet naar luisteren_!
Goede mod wel.
het meest multinational waar ik bij kom is de conimex kroepoek vullenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, fucking fuckingvullermultinational alles!
We hebben al genoeg zwarten in Nederland.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onacceptabel! Banwaardig! Weer terug naar zwart!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relschoppen? Ik? Dit is geen rel schoppen hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Das toch wel soort van meer cultureel toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
het meest multinational waar ik bij kom is de conimex kroepoek vullen
Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent zuur dat je vriendinnetje geen mod geworden is en ik gevraagd ben
Ga toch weg joh, je was toen al lang mod op onzquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Aha, dus je wil wel fittie!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe niets, moet je klappen, Winnaar ONZ verkiezingen 2013?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We hebben al genoeg zwarten in Nederland.
[ afbeelding ]GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, valt IRL allemaal wel meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar een rommelmarkt voor een tweedehands klysma en een beeldje van een dolfijn.quote:
Is ook welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef Typisch het volgende:
ik dacht dat het hier gezellig was
jeetje zeg
Niet waar man!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, je was toen al lang mod op onz_!
JE bent gewoon kansloos dat je nooit op ONZ bent.
En wel zeiken dat Tamashi er nooit is op SEX, dat is gewoon kansloos hypocriet.
Je bent zuur, dat is genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Relschoppen? Ik? Dit is geen rel schoppen hoor
Lul niet dom wichtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet waar man!
Als je dan wil zeiken doe dat dan wel met feiten die kloppen pieperd.
Dat weet ik. Maar vaak blijft het forum dan wel achter. Zo zijn er al meer topics leeg gelopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, valt IRL allemaal wel mee
Hee maar je snapt trouwens het verschil tussen TC en een FOK! SC wel, toch? Het één sluit het ander niet uit.
quote:
Ik liep ook wel eens leeg van topics, dat was echt niet best, het betrof voornamelijk Holle Bolle Gijsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar vaak blijft het forum dan wel achter. Zo zijn er al meer topics leeg gelopen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef Tally het volgende:
[..]Ik ben niet zuur hoor. Waar zou ik zuur om moeten zijn!
Aah we kunnen het niet 'winnen' dan komen er dingen als dom wichtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul niet dom wicht_!
Jij was al mod, het ging er om of Smeg terug zou komen. En dat ik twijfelde of hij de tijd er wel voor had omdat er een mod werd gezocht die er op bepaalde tijden kon zijn_!
Ja oke, maar lijkt me vrij sterk dat dat met deze SC gebeurt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar vaak blijft het forum dan wel achter. Zo zijn er al meer topics leeg gelopen.
Heel ONZ is al tijden klaar met jouquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Aah we kunnen het niet 'winnen' dan komen er dingen als dom wicht
Ik ben klaar met jou. Nogmaals je feiten kloppen niet.
Diarree is a bitchquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik liep ook wel eens leeg van topics, dat was echt niet best, het betrof voornamelijk Holle Bolle Gijs
Anusplassen is nimmer één fantastisch evenement om mee te makenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Diarree is a bitch
RIP voor de nabestaanden. En je zielige dolfijn
wat een schobbejakquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Monopoly het volgende:
En ga gerust je gang met noten, ik verzamel ze.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel ONZ is al tijden klaar met jou
Ik hou ook wel van noten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Monopoly het volgende:
En ga gerust je gang met noten, ik verzamel ze.
Maar verduidelijk de situatie dan wat door de kloppende feiten te delenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Aah we kunnen het niet 'winnen' dan komen er dingen als dom wicht
Ik ben klaar met jou. Nogmaals je feiten kloppen niet.
BEN JIJ ONZE PEACE BRENGER, ONZE WITTE DUIF, ONZE INDIAANSE PIJPROKER, ONZE STRIJDBIJLBEGRAVER, ONZE NEDERLANDSE MERKEL.quote:
DAT BEN IKquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BEN JIJ ONZE PEACE BRENGER, ONZE WITTE DUIF, ONZE INDIAANSE PIJPROKER, ONZE STRIJDBIJLBEGRAVER, ONZE NEDERLANDSE MERKEL.
Veel plezier daar.quote:
Nee, want dan krijg ik toch wel een zuur slotje in de trant van 'Gebruik de search maar.'quote:
Zo rol ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, wat een goede timing heb jij
Foei Admiraal!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik toch wel een zuur slotje in de trant van 'Gebruik de search maar.'
Zelfs als je grappig probeert te doen faal je gewoon nog.quote:
Maar niet naar lokaal b404!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |