Mijn brein kan deze informatie niet verwerken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dan mag jij dit verklaren: 27cm keiharde bloedpener, interesse DM dan Hork aan naar 3030.
Staat je niet, grgr van je modenicht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik laat een baardje groeien. Over paar dagen resultaat.
Ik heb trouwens echt een bazen bloes gekocht laatst. Was wel duur man 50 euroquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat je niet, grgr van je modenicht.
Bloes bestaat niet, het is een blouse. En mannen dragen een overhemd, geen blouse.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb trouwens echt een bazen bloes gekocht laatst. Was wel duur man 50 euro![]()
Maar hij is tof
Oke prima. Stuur binnenkort wel piccaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bloes bestaat niet, het is een blouse. En mannen dragen een overhemd, geen blouse.
Ik ben een week vrijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
verdomme ik wil aan het bier maar moet om 12 uur werken.
nicequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik ben vanaf de 28e ruim anderhalve week vrij. beat that motherfucker
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef Marie30 het volgende:
Vlug verbaggerd dit![]()
Tevens is een kuthork zo een lange stalen vork voor als het jeukt aan je![]()
Nee, 24/7 stoned zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en dan nog zul je 24/7 over je studie praten.
Waar stalken? Ik ben nauwelijks op FOK!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Succes! denk maar zo als je het niet haalt dan kom ik je stalken, dus beter dat je het dan haalt #extramotivatie![]()
Ik heb sinds 20 december 2x op de uni moeten zijnquote:
hommoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
Ik ben nog nooit stoned geweest, maar dan doe ik dat even, jwz.
Helemaal lijp dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
Ik ben nog nooit stoned geweest, maar dan doe ik dat even, jwz.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb sinds 20 december 2x op de uni moeten zijnVerder alleen maar studeren en vanaf tot de 28e nog 3 tentamens en dan anderhalve week vrij.
Wow, zo origineel.quote:
stalkers always have their ways.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar stalken? Ik ben nauwelijks op FOK!
Mja hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wow, zo origineel.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al helemaal als je hebt met een FOK!kerEn dan specifiek een ONZer
Leven kan niet FOK!kiger
Dat is waar.quote:
Waar ben jij dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb net m'n boek uit m'n tas gepakt, nu maar eens rondlopen in de bieb om te kijken of er iemand is om pauze mee te houden.
In de bieb, jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Waar ben jij dan?
Pauze houden? Man, je hebt geen flikker uitgevoerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb net m'n boek uit m'n tas gepakt, nu maar eens rondlopen in de bieb om te kijken of er iemand is om pauze mee te houden.
Ga m'n boek straks denk ik weer terug in m'n tas doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pauze houden? Man, je hebt geen flikker uitgevoerd.
#Struggles_in_de_UBquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ga m'n boek straks denk ik weer terug in m'n tas doenLekker naar huis toe, morgen vroeg op en dan de hele dag beunen.
Soms moet je ook gewoon concluderen dat het niks meer wordt vandaag en hopen op beterschap morgen. #tegelweishijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |