Wie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
TT had moeten zijn "HOERA! Moira. 4 jaar op FOK!"
Kom er eens af danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
Ik 6 jaar in oktober geloof ik. Hoera.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:
In april zit ik 5 jaar op FOK!
IT'S MAGIC.
Jij half jaar langer op FOK! dan ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik 6 jaar in oktober geloof ik. Hoera.![]()
Gefeliciteerd schatjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
En toch nog vaak een newbie worden genoemd hè.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij half jaar langer op FOK! dan ik
WIE?quote:
Neger, wat is deze? Ik dacht dat jij hier pas een paar maanden zat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gefeliciteerd schatje![]()
Ik ook al bijna
Ja in totaal wel wat langer, maar Moira. is jarigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gefeliciteerd schatje![]()
Ik ook al bijna
Homo,,,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neger, wat is deze? Ik dacht dat jij hier pas een paar maanden zat.
Mensen die al bijna 15 jaar op FOK! zitten (of staan, of lopen)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch nog vaak een newbie worden genoemd hè.Dat dit kan op de foks.
[..]
WIE?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neger, wat is deze? Ik dacht dat jij hier pas een paar maanden zat.
Dat zijn de eckte eckte, jwz.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die al bijna 15 jaar op FOK! zitten (of staan, of lopen)
FOK! is ook het enige leven wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan is FOK! gewoon het enige leven dat je kent
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh haha je zit hier ook echt nog niet zo lang
Is dit je enige account?
Wel standaard, jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:
Of van die figuren die een topic openen, gaan mopperen dat ze niet de gewenste reacties krijgen, en dan roepen dat vroeger alles beter was. Haalt iemand de registratiedatum erbij, zit TS hier pas een paar maanden, krijg je een lulverhaal van dat hij hier al 10 jaar zit maar zijn wachtwoord is vergeten.
Al helemaal als je hebt met een FOK!kerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK! is ook het enige leven wat je nodig hebt.
En dan lachen om die dt-post op BB.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Drie komma's voor jouw onwetendheid
Jawel hoor, je seksleven in KPD dumpen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al helemaal als je hebt met een FOK!kerEn dan specifiek een ONZer
Leven kan niet FOK!kiger
Wel swag voor jou dat je niet opvallend irritant ofzo bent, dan. Meeste noobs zijn dat wel. Je kabbelt gewoon langzaam mee met die flowquote:
Hij heeft die fase al gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel swag voor jou dat je niet opvallend irritant ofzo bent, dan. Meeste noobs zijn dat wel. Je kabbelt gewoon langzaam mee met die flow
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel swag voor jou dat je niet opvallend irritant ofzo bent, dan. Meeste noobs zijn dat wel. Je kabbelt gewoon langzaam mee met die flow
Fuck die shit brahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel hoor, je seksleven in KPD dumpen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |