Dat gaat voor vrouwen ook op.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Referenda zijn geldverspilling zolang ze niet bindend mogen zijn.
Als zij bindend kunnen zijn, is het tijdsverspilling...
..en tijd is geld
Ik meen van wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef Reya het volgende:
Komt het pálinkamonster eigenlijk op de meet?
U doelt op uw vriendin?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef Reya het volgende:
Komt het pálinkamonster eigenlijk op de meet?
Vrouwen kunnen stimulerend werken, referenda werken alleen maar verlammend.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar aan vrouwen kun je ook nog plezier beleven, dat kun je niet zeggen over referenda...
Betje is op de 27ste jarig. Guido op de 25ste.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:14 schreef remlof het volgende:
Oh wacht, het is betje's verjaardag zaterdag, vandaar dat ie het niet zeker wist.
Je hebt een POLSC verjaardagskalender op je toiletdeur hangen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Betje is op de 27ste jarig. Guido op de 25ste.
Wel zo ongeveer jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt een POLSC verjaardagskalender op je toiletdeur hangen?
Hihi.quote:
Deze zin is anders ook knap verwarrend.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:18 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens de volkskrant heeft het burgerinitiatief het gehaald volgens de telegraaf en de nos niet..
ik snap het niet meer
Is de volkskrant te links voor de nos?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:18 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens de volkskrant heeft het burgerinitiatief het gehaald volgens de telegraaf en de nos niet..
ik snap het niet meer
Als FA kreeg ik wel een mailtje als de volgende dag een bekende FOK!ker jarig was, maar ik heb ze zelf nooit bijgehoudenquote:
Digitaal kalendertjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Als FA kreeg ik wel een mailtje als de volgende dag een bekende FOK!ker jarig was, maar ik heb ze zelf nooit bijgehouden
Je zal gelijk hebben over betyar trouwens, maar hij had gepland om z'n verjaardag zaterdag te vieren maar zou overwegen dat naar vrijdag te verplaatsen, haal ik uit het eerste meettopic.
Ik denk dat Arjan de volgende NOS headline niet snapt: Burgerforum-EU vangt bot in Kamerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is de volkskrant te links voor de nos?
Als je een geweer meeneemt kun je best wel schieten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Digitaal kalendertje
Betje laat zo'n grote meet vast niet schieten.
Je gaat dom volk toch ook niet laten beslissen over zulke belangrijke zaken?quote:
Wat is meer EU?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef Webschip het volgende:
Bang voor uitkomst
De burger wil niet meer EU. En terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |